lolquote:Op maandag 17 oktober 2022 17:37 schreef Kakadylo het volgende:
Zou als ik Jeff was als Notorious himself daar rondlopen en zonder iets te zeggen bij een Wanda oid gaan staan
Ik had haar hoger en slimmer ingeschatquote:Op maandag 17 oktober 2022 17:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jawel, maar ze moet eerst dit even verwerken
Blijkbaar hebben de emoties de overhandquote:Op maandag 17 oktober 2022 17:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik had haar hoger en slimmer ingeschat
Elke dag daalt ze een beetje..quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik had haar hoger en slimmer ingeschat
quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:38 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Kan het nu in Jip en Janneke taal?
Laat ze dan gewoon van kamer mogen ruilen, dit vind ik echt zo vreemdquote:Op maandag 17 oktober 2022 17:41 schreef puzziepie het volgende:
Marciano mag wel weer bij Kim .. waardeloos
Die wil niet gefilmd worden.quote:
13quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:44 schreef Sestra666 het volgende:
Heeft Jeff nog overlegd om op Jerrold te stemmen, of was t z'n eigen keuze?
Had Jeff veel stemmen?
Heb net t filmpje gekeken van zijn actie onder water
Die solliciteert ook naar een toneelhaakje van de Febo.quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:43 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Die wil niet gefilmd worden.
Das toch niet te filmen![]()
![]()
13 stemmen en Jerold was zijn eigen keuze, wel geprobeerd hem iemand van de meangirls weg te laten stemmen, maar zoals et verwachten trok hij zijn eigen planquote:Op maandag 17 oktober 2022 17:44 schreef Sestra666 het volgende:
Heeft Jeff nog overlegd om op Jerrold te stemmen, of was t z'n eigen keuze?
Had Jeff veel stemmen?
Heb net t filmpje gekeken van zijn actie onder water
Je avondeten?quote:
Als hij Djedi in zijn bed kan krijgenquote:Op maandag 17 oktober 2022 17:45 schreef Moeraskat het volgende:
Ruben de jankbal. Wanneer is die kerel wel eens tevreden?
Maar hij had het wel gezegd van te vorenquote:Op maandag 17 oktober 2022 17:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
13 stemmen en Jerold was zijn eigen keuze, wel geprobeerd hem iemand van de meangirls weg te laten stemmen, maar zoals et verwachten trok hij zijn eigen plan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |