Ik dacht dat ze dat gingen doenquote:Op maandag 17 oktober 2022 17:32 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
die mensen hebben echt geen benul waar ze aan meedoen hé?
die hebben echt het idee dat ze daar een nieuwe samenleving alá Utopia aan het bouwen zijn..
Daar ben je eindelijkquote:
Ze weten toch dat hij er iemand van hun clubje uitstemtquote:Op maandag 17 oktober 2022 17:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
de weesten toch ook niet dat hij jerrold heruitstemt
Jawel daar is Jef altijd stellig in geweestquote:Op maandag 17 oktober 2022 17:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
de weesten toch ook niet dat hij jerrold heruitstemt
en van de 10quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze weten toch dat hij er iemand van hun clubje uitstemt
Je hebt het gemistquote:
Oh dat vind ik dan wel weer lekker. Mensen die traag praten geven kortsluiting in mijn hoofd.quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:34 schreef Aggie46 het volgende:
Ik verbaas me nog steeds over de snelheid van praten van dat mens
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja omdat bed van Jerrold gelijk is weggehaald
Je hebt behalve ons echt wat gemist. Eindelijk spanning in de loods daar!quote:
Ik snap de keuze ook wel. Wat er nog zit is haat en nijdquote:Op maandag 17 oktober 2022 17:35 schreef Kakadylo het volgende:
Jerrold was DE potentiële winnaar waar iedereen overheen zou hebben gekeken en die mening deel ik zeer
Kan het nu in Jip en Janneke taal?quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:37 schreef Kakadylo het volgende:
Zou als ik Jeff was als Notorious himself daar rondlopen en zonder iets te zeggen bij een Wanda oid gaan staan
Jawel, maar ze moet eerst dit even verwerkenquote:Op maandag 17 oktober 2022 17:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Snapt Mirthe niet dat het een spel is, met haar domme geblaat van: maar hij was zo lief??
lolquote:Op maandag 17 oktober 2022 17:37 schreef Kakadylo het volgende:
Zou als ik Jeff was als Notorious himself daar rondlopen en zonder iets te zeggen bij een Wanda oid gaan staan
Ik had haar hoger en slimmer ingeschatquote:Op maandag 17 oktober 2022 17:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jawel, maar ze moet eerst dit even verwerken
Blijkbaar hebben de emoties de overhandquote:Op maandag 17 oktober 2022 17:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik had haar hoger en slimmer ingeschat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |