in dit geval doog ik datquote:
Nee buiten toch?quote:Op maandag 17 oktober 2022 16:29 schreef HappyCharly het volgende:
Maddy heeft het in kantoor toch genoemd tegen Kim of babette? Of zijn wij even in de war?
Anders staat Maddy straal te liegen..
Ja idd, volgens mij zat ze toen met Babette in dat schommelding. Ze had het er zelfs over dat er bepaalde codes/namen waren voor personenquote:Op maandag 17 oktober 2022 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft het wel over Jeff gehad zegt ze, niet over lijstje
JIj hebt gehoord dus dat ze het wel over lijstjes heeeft gehad
Het is wat iemand hier eerder zei .. Maddy vertrouwt degene waar ze op dat moment mee praat. Ze is niet zo snugger.quote:Op maandag 17 oktober 2022 16:31 schreef Moeraskat het volgende:
Maddy gaat nu toch weer haar hart luchten terwijl ze net zegt dat ze niemand vertrouwd
Ze doet het met volle overtuiging.. misschien vergeten? Want kom nou, dat is 1.5 uur geleden gebeurd.. Kim D heeft daarna aan Jeffrey en Wendy etc over de nummers gedeeld. Ja wacht nu weet ik het weer. Maddy vertelde tegen iemand (Kim D of Babette) in kantoor datr Wanda naast haar kwam zitten en toen zei: "We stemmen op nummer 1" en toen heeft ze het lijstjesprincipe uitgelegd.quote:
Nee Isaacquote:Op maandag 17 oktober 2022 16:33 schreef puzziepie het volgende:
Martin denkt dat Jeff ook de boss is .
Jeff trekt zijn eigen plan, dat merk je wel aan wie hij weg heeft gestuurd, ze hebben geprobeerd hem om te praten om op Djedi te gaanquote:Op maandag 17 oktober 2022 16:33 schreef puzziepie het volgende:
Martin denkt dat Jeff ook de boss is .
Martin weet dat Isaac in beide groepen zitquote:
Wandaquote:Op maandag 17 oktober 2022 16:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff trekt zijn eigen plan, dat merk je wel aan wie hij weg heeft gestuurd, ze hebben geprobeerd hem om te praten om op Djedi te gaan
Hij had het ook over Jeff. dat van Isaac weten we allemaalquote:Op maandag 17 oktober 2022 16:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Martin weet dat Isaac in beide groepen zit
Maar Jeff nietquote:Op maandag 17 oktober 2022 16:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij had het ook over Jeff. dat van Isaac weten we allemaal
Dat was het punt niet . Ik zei dat Martin denkt dat Jeff ook net als Isaac de boss isquote:
Ik dacht dat je dat bedoeldequote:Op maandag 17 oktober 2022 16:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat was het punt niet . Ik zei dat Martin denkt dat Jeff ook net als Isaac de boss is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |