Graag.quote:Op maandag 17 oktober 2022 16:14 schreef HappyCharly het volgende:
Ah voor de verandering Nadir en Erik in beeld. Mag nadir nu weg?
Technisch had hij de stift ook nietquote:Op maandag 17 oktober 2022 16:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Aha, Imi gelogen dus, Jeff heeft hem 5 x gevraagd of hij de stift had en zei hij nee. Maddy vertelde in de kamer dat er geen boodschappen meer besteld mochten worden, voor de stift terug was en ineens kom Imi met dit BS verhaal
verstopt in zijn kastquote:Op maandag 17 oktober 2022 16:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Technisch had hij de stift ook niet
Oh ik dacht óp de kast. Verkeerd gehoord danquote:
Warumquote:Op maandag 17 oktober 2022 16:16 schreef mario390 het volgende:
de streams provozieren me vandaag weer
App of browser?quote:Op maandag 17 oktober 2022 16:16 schreef mario390 het volgende:
de streams provozieren me vandaag weer
Hij was vergeten dat hij de stift bij zijn cadeau had gelegd toch?quote:Op maandag 17 oktober 2022 16:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Aha, Imi gelogen dus, Jeff heeft hem 5 x gevraagd of hij de stift had en zei hij nee. Maddy vertelde in de kamer dat er geen boodschappen meer besteld mochten worden, voor de stift terug was en ineens kom Imi met dit BS verhaal
Voor opstandige pubers?quote:Op maandag 17 oktober 2022 16:16 schreef Moeraskat het volgende:
Weeer het verhaal van Erik en z’n wens om geen kindjes te willen. Tenzij z’n toekomstige vrouw al kinderen heeft.
Er zijn teveel mensen op de wereld zegt Erik. Hij denkt wel een geschikte ouder te zijn.
jaja en gij geleufd hem?quote:Op maandag 17 oktober 2022 16:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hij was vergeten dat hij de stift bij zijn cadeau had gelegd toch?
Dat kan ontzettend veel oorzaken hebben.quote:
het draaid zich en draaid zichquote:Op maandag 17 oktober 2022 16:20 schreef Korak het volgende:
[..]
Dat kan ontzettend veel oorzaken hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |