En terechtquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:37 schreef Poesjuh het volgende:
Isaac zegt trgen martin dat hij zijn maatjes dus kim e ed heeft gewaarschuwd dat ze moeten oppassen hoe zij tegen hen praten nu over dat hij jeff hielp. En isaac zou nooit op jeff stemmen zegt hij dus hij is nu boos op zn maatjes. Martin begrijpt hem. Wanda en kim w snappen het spel niet zeggen ze. Isaac is sjago op die meiden nu
quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Er was een eliminatie. Jeff moest de opdr. doen, heeft het gehaald en straks besluit hij wie eruit geknikkerd wordt
Die zitten in het verkeerde tipocquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tegen mensen die alleen de uitzendingen kijken gaan spoileren.
hij vergeet erbij te zeggenquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:39 schreef ChocoFan het volgende:
Isaac loopt stoer de trap op richting jeff en zegt, it's youre fucking show men
Ik wil hem vertrouwen, maar doe het nog niet. Hij lult te veel.quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:39 schreef ChocoFan het volgende:
Isaac loopt stoer de trap op richting jeff en zegt, it's youre fucking show men
In het echte leven bedoel ik, niet hier op fok.quote:
Hij had een nieuw kwaaltje en zou het vandaag nog even aanzienquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
heeft jankdoos nadir zijn 24 al aangevraagd
Hij heeft wel z’n woord gehoudenquote:
Ik weet ook nog niet goed wat ik met isaac aan moet en wat voor spel hij nu eigenlijk speelt. Glibbert overal tussendoor iig.quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik wil hem vertrouwen, maar doe het nog niet. Hij lult te veel.
dat is meer nadir z'n dingquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:39 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Het valt wel mee dat ie niet even het moment uitbuit om een zware verwonding te faken
Nieuw kwaaltje? Die verrotte persoonlijkheid heeft hij toch al heel zijn leven?quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij had een nieuw kwaaltje en zou het vandaag nog even aanzien
Ik vind dat wel interessantquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet ook nog niet goed wat ik met isaac aan moet en wat voor spel hij nu eigenlijk speelt. Glibbert overal tussendoor iig.
Hij heeft bij Maddy al 3 of 4 kwaaltjes gemeld voor een arts een pijntje een vlekje op zn lijf, die rib en nog ietsquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij had een nieuw kwaaltje en zou het vandaag nog even aanzien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |