dom van zequote:Op maandag 17 oktober 2022 14:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac is een van de gevaarlijksten in dat huis ... en niemand die het doorheeft..
Klopt.quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik hoop het want Johan zag het aan komen.
Die heeft niets te vrezen.quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:28 schreef greysbones het volgende:
Kim K heeft er echt geen zin meer in![]()
gaat nog erg goed tot nu toequote:Op maandag 17 oktober 2022 14:28 schreef HappyCharly het volgende:
Oke help me even.. is Isaac dus opperslang? Of gewoon dom dat hij niet doorheeft dat je niet op deze manier tussen 2 groepjes heen en weer kunt lopen?
Wat een zeikmiep is het toch ook. Die dealt wel heel slecht met 'tegenslagen'quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:28 schreef greysbones het volgende:
Kim K heeft er echt geen zin meer in![]()
Mooie twist, mag van mijquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:28 schreef pingu66 het volgende:
Dadelijk stuurt Jeff, isaac naar huis 🤣
Op zoiets hoop ik inderdaad, Jeff kennende doet hij zijn eigen ding.quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:28 schreef pingu66 het volgende:
quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:28 schreef patat het volgende:
[..]
Wat een zeikmiep is het toch ook. Die dealt wel heel slecht met 'tegenslagen'
Oh dat zou best briljant zijn. Maar denk het niet, zijn best maatjes die 2, isaac en jeff.quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:28 schreef pingu66 het volgende:
Opper slang. Hij vliegt van de ene clan naar de andere.quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:28 schreef HappyCharly het volgende:
Oke help me even.. is Isaac dus opperslang? Of gewoon dom dat hij niet doorheeft dat je niet op deze manier tussen 2 groepjes heen en weer kunt lopen?
ja gaat hem goed af.. ik probeer alleen te snappen of dit met voorbedachte rade is vanuit isaac, een masterplan, of dat beide groepen hem vertrouwen en hij het probleem niet ziet..quote:
Neeeequote:Op maandag 17 oktober 2022 14:24 schreef Poesjuh het volgende:
Jaaaa hoor Isaac heeft Jerrold al ingelicht nu
Kloptquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:30 schreef Poesjuh het volgende:
Jeff vertrouwt isaac dus ik denk dat hij eerlijk was toen hij jerrold noemde om te gaan
heeft in het leger gezeten hequote:Op maandag 17 oktober 2022 14:30 schreef Seattle het volgende:
Isaac is echt erg joh. Soort van undercover agent lijkt het wel. Ik zou hem werven als ik politie was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |