ik ook.. maar hij klonk echt wel overtuigdquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:22 schreef D. het volgende:
Ik hoop dat Jerrold nog even op de reservebank mag en dat Jeff iemand kiest die de andere groep harder raakt
Hou het bij de streams Marioquote:
op 1quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Huh op welke stream, ik zie Jerrold kletsen op 2
ik zit te kijken naar een pratende Jerrold, zonder Isaac?quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:24 schreef Poesjuh het volgende:
Jaaaa hoor Isaac heeft Jerrold al ingelicht nu
ohh okequote:Op maandag 17 oktober 2022 14:26 schreef Poesjuh het volgende:
Isaac praat tegen kim w en marciano, sorry dacht dat jerrold daarbij zat
Ik wou al zeggen, volgens mij heeft jerrold nog helemaal niets door, zegt nu dat ie ff wat gaat eten.quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:26 schreef Poesjuh het volgende:
Maar ehh.. dit is wel een beetje raar toch.. beetje doorlullen..quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:26 schreef Poesjuh het volgende:
Miss handig als je erbij zet wie dit zegtquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:26 schreef Benny het volgende:
"Niemand heeft mijn kleding ooit gedragen. Het is net of mijn kleding lelijk is ofzo"
pak die mod maar even aan hoorquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:27 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Miss handig als je erbij zet wie dit zegt
Ik hoop het want Johan zag het aan komen.quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:27 schreef ChocoFan het volgende:
Jerrold is dadelijk gewoon in shock als ie hoort dat ie moet gaan, die ziet het helemaal niet aankomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |