2 vliegen in 1 klapquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:05 schreef Ireth het volgende:
Laat ie Marciano maar naar huis sturen, Kim rent er dan wel achter aan
Heeft hij een naam genoemd?quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:02 schreef freaky40 het volgende:
Jeff weet al wie hij gaat weg bonjouren.
te weinig kartonnetjes voor zijn depri gedichtjesquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:03 schreef greysbones het volgende:
Als hij Djedi er nu uit stemt
gaat Ruben helemaal loco
Ja echt hequote:Op maandag 17 oktober 2022 14:05 schreef Soury het volgende:
De dames hebben het er al over wat ze vanavond gaan doen als ze naar huis moeten
Kim Kquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:05 schreef Harry het volgende:
Dus, Kim D mobiliseerde iedereen, omdat Jeff eruit MOEST.
Nu dat niet gelukt is, is zij een bijzonder slechte verliezer.
Badminton op hoog niveauquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:05 schreef xsaskiax het volgende:
gm Dat was spannend, benieuwd wie hij weg gaat sturen.... wat zijn ze aan het slijmen!!!
Ze hebben het er telkens over dat Jeffrey aan topsport heeft gedaan, hij zegt zelf ook telkens dat hij zo'n 8 jaar geleden voor het laatst dit gevoel heeft gehad......
Wat voor sport heeft Jeffrey gedaan??????????
Kim Kquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:05 schreef Harry het volgende:
badminton.quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:05 schreef xsaskiax het volgende:
gm Dat was spannend, benieuwd wie hij weg gaat sturen.... wat zijn ze aan het slijmen!!!
Ze hebben het er telkens over dat Jeffrey aan topsport heeft gedaan, hij zegt zelf ook telkens dat hij zo'n 8 jaar geleden voor het laatst dit gevoel heeft gehad......
Wat voor sport heeft Jeffrey gedaan??????????
quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Vandaag dus geen verdienopdracht .. op z'n vroegst morgen. De bestelling komt dus pas op z'n vroegst woensdagavond of donderdag.
Ik heb niet echt iemand die ik weg wil, maar heb ook niet iemand die ik graag wil laten blijven. MIj maakt het echt niet uit wie er uitgaatquote:
nu heb je weer de foute kimquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:05 schreef Harry het volgende:
quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:06 schreef Seattle het volgende:
Ik denk dat Ruben met Jeff op de vuist gaat als Jeff Djedi persoonlijk naar huis stuurt
O ze zou het nog doen ook, he? Die miljoen delen met hemquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:06 schreef spapaars het volgende:
Mocht Marciano moeten gaan zal hij tegen Kim zeggen te blijven voor HUN miljoentje.
iig zal ruben flink gaan schreeuwen dan, sukkel is het.quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:06 schreef Seattle het volgende:
Ik denk dat Ruben met Jeff op de vuist gaat als Jeff Djedi persoonlijk naar huis stuurt
Dan komt ie van een koude kermis thuis denk ik met die worstenarmpjes van hemquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:06 schreef Seattle het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |