SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een prestatie. Kim helemaal uit dr dak. Heerlijk.
Nu alle wijven jankenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Slijmen en konkelen gaat het wordenquote:
Knuffel voor jouquote:Op maandag 17 oktober 2022 13:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
pff wat spannend, altijd als het spannend is en ik wil dat iemand wint en het lukt, ga ik janken![]()
Ja, marciano gaf jeff net een soort knuffel al, zo van goed gedaan bro, die schijt in zijn broek nu denk ik, marcianoquote:
Thnx, we gaan zien of hij zijn woord houdt over 1 uurquote:
Want dan gaat ruben ook, dat is het idee achter haar toch, oeh spannend, ben benieuwd hoor dadelijk.quote:
Ik hoorde ze al juichen voordat hij naar boven kwam dus dacht dat jij er over heen was gegaan qua tijd, oh ik hoor 2 minuut 5quote:
Ik heb daar geen moeite mee. Ze wonen daar samen, ze moeten op elkaar stemmen, ze kunnen dit gewoon een goede prestatie vindenquote:
Oke drie stuks in de gevare zone dusquote:Op maandag 17 oktober 2022 13:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Jerrold, Djedi, Bern
Die namen heb ik gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |