kim kapsterquote:Op maandag 17 oktober 2022 13:26 schreef patrick37 het volgende:
Ik heb een vraag:
ik lees hier iedere dag maar schrijf vrij weinig
wat heel verwarrend is zijn de 2 kims
ik zie steeds kimk maar merk dat veel mensen beide kims zo noemen.
kimk is toch de militair?
de ander kim is het slaafje van marciano?
enorm bedankt!quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kim K is kapster, sloofje van
Kim D is Defensie en staat nu bij Jeff
dat weet je toch niet zeker, ik zou voor direct gaan. bovendien erger ik me niet zo aan marciano.quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
nee marciano, dan gaat kim k ook, zegt ze net zelf he, dat ze gaat als marciano moet
Kim K en KimDquote:Op maandag 17 oktober 2022 13:26 schreef patrick37 het volgende:
Ik heb een vraag:
ik lees hier iedere dag maar schrijf vrij weinig
wat heel verwarrend is zijn de 2 kims
ik zie steeds kimk maar merk dat veel mensen beide kims zo noemen.
kimk is toch de militair?
de ander kim is het slaafje van marciano?
Jeffrey gaat het halenquote:
Hou het even in de gaten, hendrik neemt meestal op en zou het nu ook doen, misschien in de streamfilmpjes topic maar daar kijk ik nu ff niet.quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:27 schreef Sasoema het volgende:
Staan er ergens filmpjes van deze hele ochtend? Val net pas in
Kunnen ze die niet 2 minuten onder water houdenquote:Op maandag 17 oktober 2022 13:28 schreef R0T29 het volgende:
Jan Willem weet het allemaal weer goed te vertellen
Nee klopt en ze zal ook wel gewoon blijven dan maar de roddel ging de laatste dagen dat jeff op marciano zou stemmen als ie zou winnen en kim k was daar behoorlijk van slag door. dus we moeten even afwachten.quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat weet je toch niet zeker, ik zou voor direct gaan. bovendien erger ik me niet zo aan marciano.
quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:29 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Kunnen ze die niet 2 minuten onder water houden
Neehee, nee nee nee, positief blijven denken, hij blijft gewoon, hij haalt het.quote:
En de restquote:Op maandag 17 oktober 2022 13:30 schreef patrick37 het volgende:
Tussen wie gaat het nu met de eliminaties?
Jeff en ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |