Ik begrijp wel dat je dat zo voelt. Je bent er niet de enige in.quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vond het erg extreem, meermaals tegen mensen schreeuwen dat ze niks zijn/ niks kunnen. Echt totaal uit zijn plaat. Dat is echt niet goed te praten. En dan nog heb ik liever Jeffrey omdat hij ook veel mooie kanten heeft. In tegenstelling tot enkele mensen die echt niks toevoegen of vooral slanggedrag laten zien..
Die zien gewoon mensen die een spel spelenquote:Op maandag 17 oktober 2022 13:06 schreef HappyCharly het volgende:
Hoe zouden de vrienden/ familie van Wanda/Kim/Marciano etc hier naar kijken? Zij moeten toch zien hoe gemeen die mensen doen?
Jaaa! Ik kan hier bijna niet naar kijkenquote:Op maandag 17 oktober 2022 13:07 schreef R0T29 het volgende:
Pffff...dit is niet goed joh....ik voel met net zo als vroeger met Tomb Raider als ik een stuk onder water moest zwemmen met Lara...heb het echt benauwd
ja komt er eindelijk een eliinatie, moet Jeff weg... of all peoplequote:Op maandag 17 oktober 2022 13:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik hoop dat Jeff kan blijven, maar het is een onmogelijke opdr. Ik ga enorm voor hem duimen. Hij is wel iemand die het spannend maakt in de loods, al snap ik ook dat mensen op hem gestemd hebben. We gaan het meemaken
En eindelijk een eliminatie!!!
Kijk de andere stream dan, daar zijn tetterende boze dames.quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:07 schreef R0T29 het volgende:
Pffff...dit is niet goed joh....ik voel met net zo als vroeger met Tomb Raider als ik een stuk onder water moest zwemmen met Lara...heb het echt benauwd
Dan maar benauwdquote:Op maandag 17 oktober 2022 13:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kijk de andere stream dan, daar zijn tetterende boze dames.
Hij is aan het opbouwen hčquote:Op maandag 17 oktober 2022 13:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat gaat nooit lukken.. hij moet het dubbele.. ik heb er helaas echt geen vertrouwen in. Dacht dat hij dit veel beter zou kunnen
Ik weet met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dat de meeste mensen die op Jeff stemden dat niet doen omdat ze bang zijn dat hij boos op hen wordt..quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik begrijp wel dat je dat zo voelt. Je bent er niet de enige in.
Maar er zitten mensen in die loods die bang zijn dat zij ook een keer aan de buurt komen bij Jeffrey. Dus dat ze op hem stemmen begrijp ik wel.
Welkom dotjequote:Op maandag 17 oktober 2022 13:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wow kom wel op het goede moment binnenvallen
Bedankt voor het taggen in het vorige topicanders had ik dit gemist
Superonaantrekkelijk. Laat dat opmaken dan maar.quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:03 schreef Vlinder1974 het volgende:
wat een grove taal komt er toch uit wanda en kimk
ik mag hopen dat ze een spiegel voorgehouden gaat worden en ze gaan terug zien hoe vals ze dan hebben gedaanquote:Op maandag 17 oktober 2022 13:06 schreef HappyCharly het volgende:
Hoe zouden de vrienden/ familie van Wanda/Kim/Marciano etc hier naar kijken? Zij moeten toch zien hoe gemeen die mensen doen?
Echt een geruststelling. Ik zit echt vol spanning te luisterenquote:Op maandag 17 oktober 2022 13:08 schreef Hendrik83 het volgende:
Kim al ga je dood wij hebben reanimatie cursus.
Ik hoop het. Maar hij kijkt zo gestresst, alsof hij echt zijn adem niet kan inhouden. Sommige mensen hebben ook gewoon een lousy techniek van zichzelf, ademen bijvoorbeeld altijd hoog ipv een buikademhaling, Dat leer je niet ff aan in een uurtje.quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:07 schreef Lrod01 het volgende:
Denk dat Jeff aan het faken is. Ik heb een waardeloze conditie en zelfs mij lukt dit makkelijk 1.30 minuut. Gaat goed komen dit
quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:07 schreef R0T29 het volgende:
quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:07 schreef R0T29 het volgende:
Ik heb de stopwatch er zelf ook bij gepaktquote:Op maandag 17 oktober 2022 13:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Echt een geruststelling. Ik zit echt vol spanning te luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |