Moirama janet Esther Sasha zoe Djedi misschien Berend kunnen dit niet. En nog best wat meer. Zondequote:Op maandag 17 oktober 2022 12:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze denken dat het nu of nooit is. Maar het is nu gewoon belangrijk om de zwakkere eruit te halen. Het is nog te vroeg in het spel voor sterke spelers eruit te willen. Ze moeten ook nog maanden lang geld verdienen. En met alle respect, dat win je niet met Moraima’s
ach, als het geld verdienen gaat met kegels omgooien of knikkers rollen, maakt het niet zo heel veel uit hoe sterk je bent.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze denken dat het nu of nooit is. Maar het is nu gewoon belangrijk om de zwakkere eruit te halen. Het is nog te vroeg in het spel voor sterke spelers eruit te willen. Ze moeten ook nog maanden lang geld verdienen. En met alle respect, dat win je niet met Moraima’s
quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:37 schreef HappyCharly het volgende:
Heeft Nadir eigenlijk zijn 24 aangevraagd? Even wat anders...
Neequote:Op maandag 17 oktober 2022 12:37 schreef HappyCharly het volgende:
Denk ik niet, anders zou er geen eliminatie zijnquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:37 schreef HappyCharly het volgende:
laatstequote:Op maandag 17 oktober 2022 12:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
omdat hij dat nog gaat doen of omdat hij Nadir is?
Jawel toch, die 2 staan los van elkaar? Of niet?quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Denk ik niet, anders zou er geen eliminatie zijn
Als er teveel zelf weggaan, zou de loods zo leeg zijn. Ik denk dat er daarom nu pas weer een eliminatie isquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jawel toch, die 2 staan los van elkaar? Of niet?
ik geloof dat het systeem dat al teltquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:38 schreef ChocoFan het volgende:
De stemmen worden geteld, de spanning is te snijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |