Sinds een tijd weer de wat oudere 'rustigere' spelen opgepakt die je voor langere tijd vasthouden, als Pharaoh. Nu kom ik in Pharaoh op een gegeven moment niet verder. Ik zit in een level waar ik een populatie van 1500 moet bereiken met een Kingdomrating van 40, Monumentrating van 9, etc. Op een gegeven moment worden er verzoeken vanuit een andere stad gedaan (ik heb nog geen Map of the World, dus het is vrij voorin het spel). Een van deze verzoeken betreft papyrus. Hiervoor is reed nodig wat in de swamps aanwezig is. Echter hoe is dit te oogsten? Je hebt een 'reedcutter' nodig, echter deze kan ik nergens en dan ook nergens vinden. In de help-sectie staat ook alleen maar dat er een reed-cutter benodigd is...
Ik ken wel Emperor: Rise of the Middle Kingdom, dat heel erg op Pharaoh schijnt te lijken. Daar komt het ook voor dat ik dingen (zoals jade) zou kunnen verhandelen, ware het niet dat ik het gewoon nog niet heb.
Speel dus maar een paar maps door, dan kom je de reedcutter vast wel tegen.
O ja, en de volgende keer naar Games en Consoles he. En geen CAPS meer gebruiken
Ik had het forum Games al opgemerkt. Alleen te laat...
quote:Oow, gewoon ff wachten, er komt wel een modje langs die het verplaatst.
Op vrijdag 7 februari 2003 14:02 schreef Marshall_2002 het volgende:
Ik had het forum Games al opgemerkt. Alleen te laat...
edit: is dus al gebeurd hehe
quote:Nou, doe die jongen 'ns uit de brand helpen dan
Op vrijdag 7 februari 2003 14:11 schreef Djaser het volgende:
Pharaoh? Een van de mooiste spellen ooit. Ben er serieus verslaaft aan geweest.
Misschien dat de eerdere schrijver idd gelijk heeft en dat ik geduld moet hebben....
ben in ieder geval al enkele trucjes aan het uitvinden... bijvoorbeeld je financien weer op orde krijgen als je in het rood staat... Gewoon flink spelen met je lonen en taxes...
Ok, dit moet je doen.
1) Onder "Industrial Buildings" (het vakje met een mannetje die links van hem iets van blauwe steentjes stapelt...) kies je "Raw Materials"
2) Dan kies je onder "Raw Materials" "Reed Gatherer" uit.
3) Die dingen moet je dan in de buurt van rietplanten plaatsen. Het is niet echt makkelijk om die krengen te zien, maar iig... Ut zijn groene dingen met (wat lijkt op) een bolletje aan de bovenkant. Meestal staan ze in een beetje een moeras achtig gebiedje... Ik hoop dat je ze kan vinden. Ze staan iig gewoon standaard op de map (mits je reed gatherers kan selecteren, natuurlijk).
4) Onder "Industrial Materials" moet je dan een "papyrus maker" selecteren. En in de buurt van de Reed Gatherers pleuren (dan gaat ut allemaal wat sneller )
Nah, that's it! ^_^
Als je er nog niet uitkomt, ff posten hier dan heh?
[edit] En bedankt, nou ben ik weer verslaaft aan dit spel!! [/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door neliz123 op 09-02-2003 15:56]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |