Moet je met zijn tweeën doenquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja dat terug freubelen lijkt me dus kut
Nu heb ik ook van die kleine briefjes van waarzeggersquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Degene haalt Ja en Nee door elkaar denk ik
Zou daar toch even heen gaan, vragen of je in de toekomst nog steeds reclame folders krijgt ondanks die stickerquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nu heb ik ook van die kleine briefjes van waarzeggers
Gelukkig alleen een buurtkrantje een keer in de weekquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:58 schreef Mrsloveable het volgende:
Hier ook weleens van die stomme flyers of foldertjes etc
quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zou daar toch even heen gaan, vragen of je in de toekomst nog steeds reclame folders krijgt ondanks die sticker
misschien helpt een sticker metquote:Op zondag 16 oktober 2022 20:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]en daarna een fikse factuur in de bus krijgen
quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nu heb ik ook van die kleine briefjes van waarzeggers
Zoiets hadden wij laatst ookquote:Op zondag 16 oktober 2022 20:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze trof ik een tijdje terug
die kreeg ik laatst ookquote:Op zondag 16 oktober 2022 20:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze trof ik een tijdje terug
Hier folders en ook kranten,blader er vaak snel door heenquote:Op zondag 16 oktober 2022 20:01 schreef maily het volgende:
[..]
Gelukkig alleen een buurtkrantje een keer in de week
Betalen in naturaquote:Op zondag 16 oktober 2022 20:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]en daarna een fikse factuur in de bus krijgen
nog nooit gehadquote:Op zondag 16 oktober 2022 20:10 schreef hemarookworst het volgende:
Zijn die mini flyertjes van mediums typisch iets voor de grote steden of hebben jullie dat ook? Mediums hebben namelijk vaak een Hindoestaanse naam
Het zijn bijna nooit vrouwenquote:Op zondag 16 oktober 2022 20:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zoiets of chocolade zijn vrouwen gek op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |