Nou het is wel gebeurdquote:Op zondag 16 oktober 2022 10:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat was niet helemaal de bedoeling, om de laatste post te plaatsen...
Ai ja. Zonde.quote:Op zondag 16 oktober 2022 10:48 schreef Mrsloveable het volgende:
Grr weer bekers verloren, win je twee potjes en daarna verlies er weer één
Doe maar thee, heb al een latte opquote:Op zondag 16 oktober 2022 10:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja. Nouja, we nemen er maar een kop koffie op.
Koffie of thee, MrsL?
Met een spelletje Word Dominationquote:
Even kijken of ik nog wat thee heb...quote:Op zondag 16 oktober 2022 10:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Doe maar thee, heb al een latte op
Iets anders mag ook bijv waterquote:Op zondag 16 oktober 2022 10:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Even kijken of ik nog wat thee heb...
Goed gedaan jochiequote:Op zondag 16 oktober 2022 10:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat was niet helemaal de bedoeling, om de laatste post te plaatsen...
Helemaal primaquote:Op zondag 16 oktober 2022 10:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja nee ik heb nog thee met fruitsmaakjes, is dat ook goed?
Ehh nou .... Dat weet ik nog niet hoor.quote:Op zondag 16 oktober 2022 10:53 schreef FranticDJ het volgende:
"i am the captain, if I ask you to do something you jump really high and do it"
@:greysbones
hiërarchie: ja nodig op een schipquote:Op zondag 16 oktober 2022 11:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ehh nou .... Dat weet ik nog niet hoor.
Vooral dat laatste.quote:Op zondag 16 oktober 2022 11:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hiërarchie: ja nodig op een schip
to a certain extent
quote:Op zondag 16 oktober 2022 11:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hier een heerlijke vers gezette kop thee. Nu in een glas die niet gebroken is ...
Oh ja, nu je het zegt. Rechtsonder staat inderdaad dat het 14 graden is. Zo maar even naar buiten dan.quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:00 schreef FranticDJ het volgende:
Schuif pui en alle ramen open gezwierd.. prachtig mooi weer
Dankjewelquote:Op zondag 16 oktober 2022 11:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hier een heerlijke vers gezette kop thee. Nu in een glas die niet gebroken is...
Gelukkig. Alleen flink dizzy dus.quote:
m'n ramen zijn pas schoongemaakt.. ze waren fucking ranzig nadat de glazenwasser maanden verzaakt had.quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gelukkig. Alleen flink dizzy dus.
Je ramen zijn te schoon joh.![]()
Ze vliegen hier nooit tegen de ramen.![]()
warm water en spiritusquote:Op zondag 16 oktober 2022 12:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, zelf de ramen lappen, het is een kunst.
Ik doe het zelf maar krijg het nooit goed schoon; altijd blijft er zo'n zweem achter. Of dan lijkt het goed, maar schijnt de volgende dag de zon erop en zie je overal toch weer vegen.
Ok, dan zal ik zoiets eens proberen. Die glasschoonmaakmiddelen van de supermarkt werken in elk geval niet.quote:
die laten een vettig laagje achterquote:Op zondag 16 oktober 2022 12:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ok, dan zal ik zoiets eens proberen. Die glasschoonmaakmiddelen van de supermarkt werken in elk geval niet.
quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die laten een vettig laagje achter
gewoon ruim insponzen met water/spiritus en dan met een trekker het water wegtrekken (huehue)
en je trekker na iedere haal droog maken
Housekeeping with Franny
Drupje afwasmiddel en scheutje azijn in je water.quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, zelf de ramen lappen, het is een kunst.
Ik doe het zelf maar krijg het nooit goed schoon; altijd blijft er zo'n zweem achter. Of dan lijkt het goed, maar schijnt de volgende dag de zon erop en zie je overal toch weer vegen.
Ik zal de spiritustruuk proberen met de ramen achter en de ramen voor met de azijntruuk.quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:39 schreef maily het volgende:
[..]
Drupje afwasmiddel en scheutje azijn in je water.
En wassen als het bewolkt is.
Schone theedoek bij de hand om de laatste druppels/strepen weg te vegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |