Ben benieuwd wat de Russen gaan doen (of beter gezegd, kúnnen doen), aangezien zowel Rusland als Armenië bij het CTSO (quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:25 schreef Aether het volgende:
Azerbeidzjan begint aanval op Armeense enclave Nagorno-Karabach
https://nos.nl/artikel/24(...)ave-nagorno-karabach
Pashinyan gooit de NK Armeniërs voor de bus?quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:40 schreef Perrin het volgende:
Armenië lijkt zijn handen van Nagorno-Karabach af te trekken.
[ twitter ]
Ja daar lijkt het wel op..quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
Pashinyan gooit de NK Armeniërs voor de bus?
Goede garpquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:47 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Dat wordt dadelijke nog een gekke coalitie: Armenie - USA - Iran
Dat heeft niet lang geduurd.quote:Op maandag 18 september 2023 10:31 schreef Aether het volgende:
Rode Kruis kan eindelijk Nagorno-Karabach weer in met hulpkonvooi
https://nos.nl/l/2490900
[ afbeelding ]
Nope maar dat zal de Azeri's wel tegenhouden om verder op te rukken dan de enclave.quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:47 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Dat wordt dadelijke nog een gekke coalitie: Armenie - USA - Iran
Die enclave wordt dus niet meer verdedigd tenzij de Russen iets gaan ondernemen.quote:
Yup, de etnische Armenen in de enclave zijn de pineut.quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:32 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Die enclave wordt dus niet meer verdedigd tenzij de Russen iets gaan ondernemen.
quote:Op een dag zei een van mijn collega's uit een broederlijk land tegen mij: "Nou, ik ben een vreemde voor jou, je accepteert mij niet." Ik antwoordde wat ik moest doen: "We zullen niet oordelen op basis van biografie, maar op basis van daden." Toen verloor hij de oorlog, maar bleef vreemd genoeg op zijn plaats. Toen besloot hij Rusland de schuld te geven van zijn middelmatige nederlaag. Toen gaf hij een deel van het grondgebied van zijn land op. Toen besloot hij met de NAVO te flirten, en zijn vrouw ging uitdagend met koekjes naar onze vijanden.
Raad eens welk lot hem te wachten staat...
Nu dus officieel pashinyan gooit de NK Armeniërs onder de bus. Waarschijnlijk is hij tot de conclusie gekomen dat het niet mogelijk was om tot een deal te komen, waarmee de NK Armeniërs content zouden zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |