abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_210407337
Speculaties over dat er mogelijk een deal is https://eurasianet.org/si(...)of-karabakh-blockade
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210434029
Ik vind de timing te toevallig. Biden wilt graag een deal met de Turken. Menendez zit tegen om bekende redenen en dan nu dit _O-

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210468624
Klinkt als een grap.

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_210486492
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_210492371
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_210507767
twitter

twitter

[ Bericht 31% gewijzigd door Slayage op 02-09-2023 14:44:32 ]
-Rabia Al-Basri
pi_210523560
twitter

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_210529600
Pashinyan legt de lastige situatie van Armenië uit.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter
-Rabia Al-Basri
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 5 september 2023 @ 14:40:29 #84
385501 Starhopper
Slava Ukraini
pi_210539536
twitter
Water towers can fly! :D
pi_210548676
Russia strong :Y)

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_210571889
Tja
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_210574035
He lijkt erop dat er weer een conflict kan uitbreken.

Er is een troepenopbouw aan zowel Azerbeidzjaanse als Armeense kant.

Vanuit Turkije en Israel is er een toename aan vrachtvluchten richting Azerbeidzjan.

De EU moet zsm diplomatie inzetten om een gewapend conflict te voorkomen.
pi_210577221
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 22:27 schreef polderturk het volgende:
He lijkt erop dat er weer een conflict kan uitbreken.

Er is een troepenopbouw aan zowel Azerbeidzjaanse als Armeense kant.

Vanuit Turkije en Israel is er een toename aan vrachtvluchten richting Azerbeidzjan.

De EU moet zsm diplomatie inzetten om een gewapend conflict te voorkomen.
Iran verplaatst ook de troepen
-Rabia Al-Basri
pi_210579933
Sounds ominous

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_210581629
Militaire bewegingen hebben mogelijk hiermee te maken

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_210585463
⚡️ Azerbaijan has moved troops to the border of Armenia. There is historic territorial dispute at the center of the conflict.

⚡️ Iran’s President 🇮🇷, in a call to Armenia 🇦🇲, has said any change in the border region is a “red line” for Iran.

⚡️ Armenia’s 🇦🇲 leadership has been on calls with France’s Pres. Macron 🇫🇷.

⚡️ Turkish Foreign Minister Hakan Fidan 🇹🇷: “If Iran 🇮🇷 interferes in Azerbaijan's 🇦🇿 affairs, the Turkish Army 🇹🇷 will respond quickly.”

⚡️Turkey 🇹🇷 is a NATO member. The Turkish President met with Pres. Putin 🇷🇺 last week.

‼️ The conflict could readily spiral into a war involving a much larger number of countries.

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_210585524
This is good, i think
twitter
-Rabia Al-Basri
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 9 september 2023 @ 22:18:16 #93
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_210585531
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 22:12 schreef Slayage het volgende:
⚡️ Azerbaijan has moved troops to the border of Armenia. There is historic territorial dispute at the center of the conflict.

⚡️ Iran’s President 🇮🇷, in a call to Armenia 🇦🇲, has said any change in the border region is a “red line” for Iran.

⚡️ Armenia’s 🇦🇲 leadership has been on calls with France’s Pres. Macron 🇫🇷.

⚡️ Turkish Foreign Minister Hakan Fidan 🇹🇷: “If Iran 🇮🇷 interferes in Azerbaijan's 🇦🇿 affairs, the Turkish Army 🇹🇷 will respond quickly.”

⚡️Turkey 🇹🇷 is a NATO member. The Turkish President met with Pres. Putin 🇷🇺 last week.

‼️ The conflict could readily spiral into a war involving a much larger number of countries.

[ twitter ]
Dus Azerbeidzjan bedreigt Armenië, Iran bedreigt Armenië, Turkije bedreigt Iran als buddy van Azerbeidzjan - terwijl Iran en Azerbeidzjan dus beiden Armenië bedreigen - en Turkije zal ongetwijfeld Armenië ook nog een vuile blik toewerpen, zoiets?

Wat is dat toch altijd voor onmogelijk te volgen geneuzel in die regio ;(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_210585544
Nato member boeit niet veel als turkije zich daarmee gaat bemoeien tenzij ze op hun grondgebied worden aangevallen.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  zaterdag 9 september 2023 @ 22:20:40 #95
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_210585563
Gezellig dit weer zeg. Vooral zo nutteloos ook. Allebei erg mooie landen.
  zaterdag 9 september 2023 @ 22:22:46 #96
476022 PzKpfw
Ongestoord Zeiken
pi_210585585
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 22:18 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dus Azerbeidzjan bedreigt Armenië, Iran bedreigt Armenië, Turkije bedreigt Iran als buddy van Azerbeidzjan - terwijl Iran en Azerbeidzjan dus beiden Armenië bedreigen - en Turkije zal ongetwijfeld Armenië ook nog een vuile blik toewerpen, zoiets?

Zal wel meevallen, denk niet dat veel landen er happig op zijn om zich in zo'n relatief onbelangrijk conflict te mengen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zaterdag 9 september 2023 @ 22:23:17 #97
396550 Richestorags
pi_210585594
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 22:18 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Bijna goed. Iran en Armenië zijn buddies. Het binnentrekken van Azerbeidzjan is een rode vlag voor Iran richting Azerbeidzjan aldus de Ayatollah of de president die even zijn penis op tafel legt. Iran en Azerbeidzjan mogen elkaar niet want ongeveer 35 procent van de Iraniërs zijn Azeri's met twee provincies in Noord-Iran waarvan Iran altijd vreest dat ze zich willen afscheiden of aansluiten. bij Azerbeidzjan. Daarnaast onderhoudt Azerbeidzjan extreem warme banden met Israël. Pallywood gaat aan ze voorbij.
pi_210585602
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 22:22 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Zal wel meevallen, denk niet dat veel landen er happig op zijn om zich in zo'n relatief onbelangrijk conflict te mengen.
Ah natuurlijk. Armenie krijgt weer klappen en daarna is t weer voor ff vootbij.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 9 september 2023 @ 22:27:32 #99
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_210585641
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2023 22:23 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Bijna goed. Iran en Armenië zijn buddies. Het binnentrekken van Azerbeidzjan is een rode vlag voor Iran richting Azerbeidzjan aldus de Ayatollah die even zijn penis op tafel legt. Iran en Azerbeidzjan mogen elkaar niet want ongeveer 35 procent van de Iraniërs zijn Azeri's met twee provincies in Noord-Iran waarvan Iran altijd vreest dat ze zich willen afscheiden of aansluiten. bij Azerbeidzjan. Daarnaast onderhoudt Azerbeidzjan extreem warme banden met Israël. Pallywood gaat aan ze voorbij.
Duidelijk. Sport heeft mij wat in de war gebracht denk ik, want daar zie je juist héél veel Iraniërs die in sporten als worstelen en taekwondo voor Azerbeidzjan uit zijn gaan komen, waardoor ik dacht dat die twee landen juist prima banden hadden :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 9 september 2023 @ 22:38:49 #100
396550 Richestorags
pi_210585768
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 22:27 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Duidelijk. Sport heeft mij wat in de war gebracht denk ik, want daar zie je juist héél veel Iraniërs die in sporten als worstelen en taekwondo voor Azerbeidzjan uit zijn gaan komen, waardoor ik dacht dat die twee landen juist prima banden hadden :P
Niets is wat het lijkt in de wereld van geopolitiek.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')