Wat is het westerse document?quote:Op donderdag 3 november 2022 11:00 schreef polderturk het volgende:
Laten we hopen. Er komt dan voor het eerst een eind aan de strijd die sinds 1806 woedt.
[ twitter ]
Armeni en Azerbeidzjan erkennen elkaars territoriale integriteit. Armeni erkent Nqgorno-Karabakh als onderdeel van Azerbeidzjan.quote:
Eerst zien dan geloven. De Russen en Iranirs zullen er alles aan doen om het te dwarsbomen.quote:Op woensdag 9 november 2022 08:26 schreef Richestorags het volgende:
Nou goed, n gebied minder waar mensen elkaar de hersens inslaan. Goed voor vooral Armeni, dat zich nu kan gaan richten op toeristische activiteiten net zoals Georgi. Het is een prachtig land en nog wat ongerepter dan Georgi. Azerbeidzjan staat er in potentie veel beter voor maar wordt nogal leeggeroofd door Aliyev.
Het zou ook een mooi moment kunnen zijn om de Armeense genocide erkend te laten krijgen in dit verdrag alleen dan gaat Turkije natuurlijk steigeren en is er geen vrede. Dus verstandig dat dat niet op de tafel ligt.
Israel heeft belang bij een sterk Azerbeidzjan. Dus wat Brussel en Amerika hier doen, is antisemitisch.quote:Op donderdag 18 mei 2023 12:53 schreef Slayage het volgende:
De Amerikanen en Europeanen zijn dit keer kennelijk wel serieus bezig met een settlement tussen de twee. Met Rusland op een zijlijn vanwege de oorlog in Oekrane is er misschien wel een slagingskans.
[ twitter ]
Dit is inderdaad de Pavlov reactie van veel Armenirs. We moeten vechten anders genocide. Met deze mindset gaat er nooit een vredesverdrag komen en is het wachten op de volgende ronde schermutselingen waar de Armenirs vroeg of laat het onderspit zullen delven. Lijkt me verstandig om een deal te sluiten.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 09:33 schreef HSG het volgende:
De volgende stap van Azerbeidzjan na het terugkrijgen van Nagorno-Karabakh.....Genocide op Armenirs. het Turkse werk afmaken
Het zal mij benieuwen of Azerbaijan iets van een programma zal aanbieden aan de Armenirs met die vrees.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 11:45 schreef Slayage het volgende:
[..]
Dit is inderdaad de Pavlov reactie van veel Armenirs. We moeten vechten anders genocide. Met deze mindset gaat er nooit een vredesverdrag komen en is het wachten op de volgende ronde schermutselingen waar de Armenirs vroeg of laat het onderspit zullen delven. Lijkt me verstandig om een deal te sluiten.
Lijkt me plausibel dat ze dat in de details van de settlement afhandelen. Er zullen ongetwijfeld Armenirs zijn die geen Azeri heerschappij zullen accepteren en liever verkassenquote:Op woensdag 14 juni 2023 15:29 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Het zal mij benieuwen of Azerbaijan iets van een programma zal aanbieden aan de Armenirs met die vrees.
Dus bijvoorbeeld x-bedrag bij vertrek naar Armeni en/of hulp met vertrek naar een derde land.
Opzich lijkt mij dat wel redelijk en verstandig.
Je ziet Erdogan denken: 'ik zie de gluiperigheid in je lach en blik'.quote:Op zondag 4 juni 2023 12:28 schreef Slayage het volgende:
Hopelijk gaat pashinyan geen kogel vangen vanuit de nationalistische hoek
[ twitter ]
Is Pashinvan 12 jaar en kan hij daardoor de consequenties van zijn daden niet overzien?quote:Op maandag 5 juni 2023 00:28 schreef Slayage het volgende:
Uiteraard is de haatcampagne tegen pashinyan al begonnen [ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |