en als ik jou vertel dat het op penals uit gaat komenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 11:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Daar zit toch geen hond op te wachten joh.
Doe normaal Paul of ik zal je een note moeten geven.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:55 schreef Paul het volgende:
Het slecht draaiende Utrecht geeft Dost rust. Ohnee nu gaat het helemaal fout 😭
Geloof me nou. Utrecht gaat het lastig krijgenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe normaal Paul of ik zal je een note moeten geven.
Tijd dat van Seumeren de portemonnee weer trekt voor wat lukraak aankopen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:54 schreef Paul het volgende:
Utrecht heeft het lastig tegen sportlust
Misschien speler van sportlust kopenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:57 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Tijd dat van Seumeren de portemonnee weer trekt voor wat lukraak aankopen.
Was het maar zo'n feest. Gisteren brandde er dankzij een rookpot een kabel door van de LED boarding bij Sportlustquote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:06 schreef TjjWester het volgende:
Die potten zijn niet warm en kunnen ook op de parking uitroken..........
Nee, zaterdagavond pas na elf uurquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 06:42 schreef Afhaalchinees het volgende:
Is de loting nou vanavond om 23:00?
https://sportnieuws.nl/vo(...)2e-ronde-knvb-beker/quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nee, zaterdagavond pas na elf uur
Tja, ESPN he. Echt alles moet zo lang mogelijk gehyped worden, zelfs de loting voor een bekertoernooi.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:48 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
https://sportnieuws.nl/vo(...)2e-ronde-knvb-beker/
Ik zie hier vanavond, maar het is echt een kuttijd
quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:46 schreef Zipportal het volgende:
Graag de OP updaten.
[ afbeelding ]
@:Sked @:Coco @:onlogisch @:GGMM
Hup Blauw Geel. @Paulquote:Op zondag 23 oktober 2022 13:46 schreef Zipportal het volgende:
Graag de OP updaten.
[ afbeelding ]
@:Sked @:Coco @:onlogisch @:GGMM
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |