abonnement Unibet Coolblue
  zondag 16 oktober 2022 @ 17:31:43 #151
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_206342054
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 17:18 schreef H_T het volgende:
Ik was vandaag naar een wedstrijd levend standbeelden. Ik was toeschouwer en mocht dus gewoon rondlopen en alsnog heb ik vermoeide voeten :')
:D
Hoe was het?

Ik heb me toch een KLOTEwandeling gemaakt vandaag. Sorry geen sorry voor het taalgebruik.
Ik was al pissig omdat New Mexico vanmorgen een fietstoertocht ging doen terwijl ik mee wilde doen aan een georganiseerde wandeltocht.

Als alternatief gingen we dan maar vanmiddag ergens een gepijlde route wandelen. Nou, wat een succes.
We moesten een stukje door een koeienwei met koeien erin, we kwamen langs 2 ontsnapte schapen (en misschien herinneren jullie je nog wel dat ik ooit een kopstoot (tegen mijn been) van een schaap heb gehad :o ) . Daarna bleken we niet verder te kunnen omdat er één of andere autocross was; volgens de begeleiders stond het o-ver-a aangegeven maar vanaf de kant waar wij vandaan kwamen stond er echt niets. En toen moesten we een stukje door de wei en over prikkeldraad en toen viel ik over het prikkeldraad en lag ik in de modder ;(
En later moesten we wéér de autocross oversteken en toen waren we een stukje verdwaald ;(
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_206342162
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 17:12 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Terecht ^O^ Had ik bij nader inzien misschien nog wel liever gezien op het ESF dan Hold Me Closer.

Al werd het niet eens tweede op Melfest, maar dat zeikerige Bigger Than The Universe :')
Eigenlijk hecht ik niet zoveel waarde aan deze wedstrijd maar ik was toch bang dat het tietenlied van Spanje zou winnen. Dat is gelukkig niet gebeurd. Maar het verbaasd me wel dat Ritmu van Aiden (Malta) niet meedeed
  zondag 16 oktober 2022 @ 17:44:35 #153
403253 Meke
after all this time? always.
pi_206342208
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 17:12 schreef molloot200 het volgende:
Aflevering 8 The Mole

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  zondag 16 oktober 2022 @ 17:46:15 #154
403253 Meke
after all this time? always.
pi_206342225
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 17:31 schreef Arizona het volgende:

[..]
:D
Hoe was het?

Ik heb me toch een KLOTEwandeling gemaakt vandaag. Sorry geen sorry voor het taalgebruik.
Ik was al pissig omdat New Mexico vanmorgen een fietstoertocht ging doen terwijl ik mee wilde doen aan een georganiseerde wandeltocht.

Als alternatief gingen we dan maar vanmiddag ergens een gepijlde route wandelen. Nou, wat een succes.
We moesten een stukje door een koeienwei met koeien erin, we kwamen langs 2 ontsnapte schapen (en misschien herinneren jullie je nog wel dat ik ooit een kopstoot (tegen mijn been) van een schaap heb gehad :o ) . Daarna bleken we niet verder te kunnen omdat er één of andere autocross was; volgens de begeleiders stond het o-ver-a aangegeven maar vanaf de kant waar wij vandaan kwamen stond er echt niets. En toen moesten we een stukje door de wei en over prikkeldraad en toen viel ik over het prikkeldraad en lag ik in de modder ;(
En later moesten we wéér de autocross oversteken en toen waren we een stukje verdwaald ;(
Och schatje toch *; :*
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  zondag 16 oktober 2022 @ 18:40:03 #155
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_206342870
Onze energietarieven gaan voor de vierde keer omhoog dit jaar :{

Begin dit jaar gas ¤0,80 per m3 en gaan straks naar ¤3,20 de kuub :{
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_206342885
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 17:31 schreef Arizona het volgende:

[..]
:D
Hoe was het?

Ik heb me toch een KLOTEwandeling gemaakt vandaag. Sorry geen sorry voor het taalgebruik.
Ik was al pissig omdat New Mexico vanmorgen een fietstoertocht ging doen terwijl ik mee wilde doen aan een georganiseerde wandeltocht.

Als alternatief gingen we dan maar vanmiddag ergens een gepijlde route wandelen. Nou, wat een succes.
We moesten een stukje door een koeienwei met koeien erin, we kwamen langs 2 ontsnapte schapen (en misschien herinneren jullie je nog wel dat ik ooit een kopstoot (tegen mijn been) van een schaap heb gehad :o ) . Daarna bleken we niet verder te kunnen omdat er één of andere autocross was; volgens de begeleiders stond het o-ver-a aangegeven maar vanaf de kant waar wij vandaan kwamen stond er echt niets. En toen moesten we een stukje door de wei en over prikkeldraad en toen viel ik over het prikkeldraad en lag ik in de modder ;(
En later moesten we wéér de autocross oversteken en toen waren we een stukje verdwaald ;(
Op de één of andere manier lijkt het als je bij vertrek van huis voor zo’n tripje al niet helemaal relaxed bent en er beginnen kleine dingen fout te gaan, dat het dan alleen maar slechter kan worden hè :')
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zondag 16 oktober 2022 @ 18:58:49 #157
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_206343164
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 17:46 schreef Meke het volgende:

[..]
Och schatje toch *; :*
Bedankt lieve Meke voor je medeleven! O+
* Arizona snift nog een beetje na

quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 18:41 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Op de één of andere manier lijkt het als je bij vertrek van huis voor zo’n tripje al niet helemaal relaxed bent en er beginnen kleine dingen fout te gaan, dat het dan alleen maar slechter kan worden hè :')
Nou, precies dat ja :')
En volgens mij is dat gebied vervloekt. Want de vórige keer dat we daar gingen wandelen, begon het tegen alle voorspellingen in te regenen en ben ik zeik- en zeiknat geregend :')
Oftewel: ik ga daar nooit meer naartoe :{w

Ik heb nu ook last van mijn scheenbeen, van mijn val denk ik ;(
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 16 oktober 2022 @ 19:22:49 #158
39237 crew  H_T
2733
pi_206343509
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 17:31 schreef Arizona het volgende:

[..]
:D
Hoe was het?

Ik heb me toch een KLOTEwandeling gemaakt vandaag. Sorry geen sorry voor het taalgebruik.
Ik was al pissig omdat New Mexico vanmorgen een fietstoertocht ging doen terwijl ik mee wilde doen aan een georganiseerde wandeltocht.

Als alternatief gingen we dan maar vanmiddag ergens een gepijlde route wandelen. Nou, wat een succes.
We moesten een stukje door een koeienwei met koeien erin, we kwamen langs 2 ontsnapte schapen (en misschien herinneren jullie je nog wel dat ik ooit een kopstoot (tegen mijn been) van een schaap heb gehad :o ) . Daarna bleken we niet verder te kunnen omdat er één of andere autocross was; volgens de begeleiders stond het o-ver-a aangegeven maar vanaf de kant waar wij vandaan kwamen stond er echt niets. En toen moesten we een stukje door de wei en over prikkeldraad en toen viel ik over het prikkeldraad en lag ik in de modder ;(
En later moesten we wéér de autocross oversteken en toen waren we een stukje verdwaald ;(
Was nog best leuk! Die beelden doen echt wel meer dan alleen stil staan, zeker als er net een muntje is gedoneerd :P . Er waren er ook best veel, en dan heb ik ze niet eens allemaal gezien. Een paar beelden hadden pauze in mijn eerste rondje en ik had geen zin en waarschijnlijk te weinig tijd voor nog een tweede ronde.

Die ram van het schaap heb je nog steeds last van toch? Wel zonde van je middag ;(
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zondag 16 oktober 2022 @ 19:33:13 #159
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_206343649
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 19:22 schreef H_T het volgende:

[..]
Was nog best leuk! Die beelden doen echt wel meer dan alleen stil staan, zeker als er net een muntje is gedoneerd :P . Er waren er ook best veel, en dan heb ik ze niet eens allemaal gezien. Een paar beelden hadden pauze in mijn eerste rondje en ik had geen zin en waarschijnlijk te weinig tijd voor nog een tweede ronde.

Die ram van het schaap heb je nog steeds last van toch? Wel zonde van je middag ;(
Mooi dat je het naar je zin hebt gehad :)
Ik vind levende standbeelden altijd een beetje eng :') Zeker als ze dan ook nog gaan bewegen :o .

Qua schaapstoot: alleen psychisch, ik ben sindsdien bang voor loslopend vee :')
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_206343661
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 18:58 schreef Arizona het volgende:

[..]
Bedankt lieve Meke voor je medeleven! O+
* Arizona snift nog een beetje na
[..]
Nou, precies dat ja :')
En volgens mij is dat gebied vervloekt. Want de vórige keer dat we daar gingen wandelen, begon het tegen alle voorspellingen in te regenen en ben ik zeik- en zeiknat geregend :')
Oftewel: ik ga daar nooit meer naartoe :{w

Ik heb nu ook last van mijn scheenbeen, van mijn val denk ik ;(
Van die plaatsen die je gaat associëren met negativiteit :')

Ik ben drie keer in Brugge geweest en dat was elke keer in de stromende regen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 16 oktober 2022 @ 20:04:18 #161
39237 crew  H_T
2733
pi_206343974
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 19:33 schreef Arizona het volgende:

[..]
Mooi dat je het naar je zin hebt gehad :)
Ik vind levende standbeelden altijd een beetje eng :') Zeker als ze dan ook nog gaan bewegen :o .

Qua schaapstoot: alleen psychisch, ik ben sindsdien bang voor loslopend vee :')
Een van de standbeelden haalde nog een geintje uit bij een meisje van 2 of zoiets. Een ballon opblazen, doen alsof ze die zou geven aan het meisje en dan weg laten vliegen. Beetje gemeen, maar ze stond klaar om een nieuwe ballon te geven. Alleen was het meisje toen al afgedropen :D

Wel fijn dat het schaap geen blijvend letsel heeft opgeleverd :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_206344112
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 17:31 schreef Arizona het volgende:

[..]
:D
Hoe was het?

Ik heb me toch een KLOTEwandeling gemaakt vandaag. Sorry geen sorry voor het taalgebruik.
Ik was al pissig omdat New Mexico vanmorgen een fietstoertocht ging doen terwijl ik mee wilde doen aan een georganiseerde wandeltocht.

Als alternatief gingen we dan maar vanmiddag ergens een gepijlde route wandelen. Nou, wat een succes.
We moesten een stukje door een koeienwei met koeien erin, we kwamen langs 2 ontsnapte schapen (en misschien herinneren jullie je nog wel dat ik ooit een kopstoot (tegen mijn been) van een schaap heb gehad :o ) . Daarna bleken we niet verder te kunnen omdat er één of andere autocross was; volgens de begeleiders stond het o-ver-a aangegeven maar vanaf de kant waar wij vandaan kwamen stond er echt niets. En toen moesten we een stukje door de wei en over prikkeldraad en toen viel ik over het prikkeldraad en lag ik in de modder ;(
En later moesten we wéér de autocross oversteken en toen waren we een stukje verdwaald ;(
OMG
Ik zag het helemaal voor me en moest echt broekpiesen van het lachen :@
Wel vervelend voor je :{
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  zondag 16 oktober 2022 @ 20:33:48 #163
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_206344340
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 20:04 schreef H_T het volgende:

[..]
Een van de standbeelden haalde nog een geintje uit bij een meisje van 2 of zoiets. Een ballon opblazen, doen alsof ze die zou geven aan het meisje en dan weg laten vliegen. Beetje gemeen, maar ze stond klaar om een nieuwe ballon te geven. Alleen was het meisje toen al afgedropen :D

Wel fijn dat het schaap geen blijvend letsel heeft opgeleverd :)
Ja dat soort dingen vind ik dus helemaal niet grappig en heel zielig voor degene die in het ootje genomen wordt. Maar volgens mij vind ik het vaak nog erger dan het "slachtoffer" zelf :P

Nou ja, je weet niet hoelang ik nog bang blijf voor vee dat niet achter een hekje zit he :o Misschien is het wel hartstikke blijvend! :D

quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2022 20:14 schreef GeorgeM het volgende:

[..]
OMG
Ik zag het helemaal voor me en moest echt broekpiesen van het lachen :@
Wel vervelend voor je :{
Fijn dat mijn verhaal tenminste nog íemand vrolijk heeft gemaakt _O- :D
Ik had later tijdens de wandeling ook nog zowat ruzie met New Mexico omdat ik boos was dat hij me niet hielp toen ik vast zat bij het prikkeldraad. Hij merkte pas dat ik viel toen ik al op de grond lag en voorkwam mijn val niet, hij was geen galante ridder :(
(en ik was natuurlijk ook nóg pissiger dan eerder, dat we niet gewoon die georganiseerde wandeling die ochtend waren gaan doen)

Wat een middag joh :')
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_206344412
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 17:31 schreef Arizona het volgende:

[..]
:D
Hoe was het?

Ik heb me toch een KLOTEwandeling gemaakt vandaag. Sorry geen sorry voor het taalgebruik.
Ik was al pissig omdat New Mexico vanmorgen een fietstoertocht ging doen terwijl ik mee wilde doen aan een georganiseerde wandeltocht.

Als alternatief gingen we dan maar vanmiddag ergens een gepijlde route wandelen. Nou, wat een succes.
We moesten een stukje door een koeienwei met koeien erin, we kwamen langs 2 ontsnapte schapen (en misschien herinneren jullie je nog wel dat ik ooit een kopstoot (tegen mijn been) van een schaap heb gehad :o ) . Daarna bleken we niet verder te kunnen omdat er één of andere autocross was; volgens de begeleiders stond het o-ver-a aangegeven maar vanaf de kant waar wij vandaan kwamen stond er echt niets. En toen moesten we een stukje door de wei en over prikkeldraad en toen viel ik over het prikkeldraad en lag ik in de modder ;(
En later moesten we wéér de autocross oversteken en toen waren we een stukje verdwaald ;(
Jesses, dat klinkt echt als een heel vervelende middag. Kan mij indenken dat je al snel klaar bent met deze dag.
  zondag 16 oktober 2022 @ 20:48:09 #165
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_206344516
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2022 20:41 schreef Meridiaan het volgende:

[..]
Jesses, dat klinkt echt als een heel vervelende middag. Kan mij indenken dat je al snel klaar bent met deze dag.
Ik lig nu mooi onder mijn dekentje op de bank met de kat naast me, dus het is nu weer prima :D
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_206344582
Only in England... (tot het einde kijken)

twitter
  ESF Reporter zondag 16 oktober 2022 @ 20:55:50 #167
87554 Cee
Welluk?
pi_206344615
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 20:52 schreef blackswangreen het volgende:
Only in England... (tot het einde kijken)

[ twitter ]
Dit was een trip zeg. _O-
De reacties op die tweet ook. _O- _O-
pi_206344720
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2022 20:55 schreef Cee het volgende:

[..]
Dit was een trip zeg. _O-
De reacties op die tweet ook. _O- _O-
De man heeft duidelijk Ronnie Pickering als idool.


(sorry, ik kan uren naar Engelse tokkies kijken)
pi_206345587
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 16:49 schreef NailQueen het volgende:
Songfestivalnieuwtje op de zondagmiddag: Medina heeft de OGAE Second Chance gewonnen :D


https://wiwibloggs.com/20(...)with-medinas/273582/
Terecht :) Al had Voyager ook wel mogen winnen!
pi_206345603
Het is nu zondagavond en ik ben net thuis en er speelt om 23.00 uur nog een bandje.
Kennen jullie dat zondagavond-ik-wil-eigenlijk-nog-even-een-laatste-restje-uit-mijn-weekend-halen-gevoel? Dat heb ik nu een beetje :P Tegelijkertijd regent het en heb ik een was in de wasmachine gestopt, dus weet ik nog niet wat ik ga doen.
  ESF Reporter zondag 16 oktober 2022 @ 22:03:58 #171
87554 Cee
Welluk?
pi_206345635
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 21:04 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
De man heeft duidelijk Ronnie Pickering als idool.


(sorry, ik kan uren naar Engelse tokkies kijken)
Wat ís dit joh. _O- Ik zag in de comments van die tweet al veel meldingen over een Ronnie Pickering maar ik snap het nu.

Nu even opzoeken who the fuck Ronnie Pickering is. _O-
  zondag 16 oktober 2022 @ 22:04:35 #172
403253 Meke
after all this time? always.
pi_206345654
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 22:01 schreef BillDauterive het volgende:
Het is nu zondagavond en ik ben net thuis en er speelt om 23.00 uur nog een bandje.
Kennen jullie dat zondagavond-ik-wil-eigenlijk-nog-even-een-laatste-restje-uit-mijn-weekend-halen-gevoel? Dat heb ik nu een beetje :P Tegelijkertijd regent het en heb ik een was in de wasmachine gestopt, dus weet ik nog niet wat ik ga doen.
Ik heb dit echt nooooooooit _O- Ik denk altijd: het is zondagavond, lekker warm op de bank/in bed nog een serie kijken :') #huismus
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  zondag 16 oktober 2022 @ 22:06:25 #173
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_206345691
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 22:04 schreef Meke het volgende:

[..]
Ik heb dit echt nooooooooit _O- Ik denk altijd: het is zondagavond, lekker warm op de bank/in bed nog een serie kijken :') #huismus
Hier herken ik me in :@
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  ESF Reporter zondag 16 oktober 2022 @ 22:08:23 #174
87554 Cee
Welluk?
pi_206345725
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 22:04 schreef Meke het volgende:

[..]
Ik heb dit echt nooooooooit _O- Ik denk altijd: het is zondagavond, lekker warm op de bank/in bed nog een serie kijken :') #huismus
Dit ja, ik denk er zelfs over om helemaal rock and roll nu al mijn bed op te zoeken, morgen weer aan de bak. :D
pi_206345793
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 22:04 schreef Meke het volgende:

[..]
Ik heb dit echt nooooooooit _O- Ik denk altijd: het is zondagavond, lekker warm op de bank/in bed nog een serie kijken :') #huismus
Dat is ook heerlijk :) Ik ga er denk ik toch even uit. De wasmachine stopt ook wel uit zichzelf.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')