Mexx is een domme Kamperquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:47 schreef Kakadylo het volgende:
Mexx is vooral een valse tante maar zou er m'n moeite niet aan verspillen
Die mag blij zijn dat ze buiten de loods nog de positie buitenvrouw mag houdenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kim Jaloers, want ze weet niet wat hij buiten doet en rent er als het sloofje achteraan
Er zit nog wel een verschil tussen het eliminatiespel of het eigenhandig mogen kiezenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat we meer drama krijgen als Marciano zou moeten vertrekken.
Wat ik net begreep dat hij Isaac toch niet wilde aanspreken .quote:
Oeh dat was ooit een ban voor mequote:
Dat is ook niet wisselen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:52 schreef puzziepie het volgende:
Je mag niet van slaapkamer wisselen maar Marciano mag wel al weken bij Kim slapen , dat snap ik niet
Vergelijkbaar met Baylies (schrijf ik dat goed>)quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:54 schreef puzziepie het volgende:
Wat is dit voor een drankje?
[ afbeelding ]
Als zulke mensen zich onaantastbaar of aangevallen voelen dan kunnen juist zij gekke sprongen makenquote:
60 % water, 30 % suiker, 5 % smaakstof, 5% alcohol,quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:54 schreef puzziepie het volgende:
Wat is dit voor een drankje?
[ afbeelding ]
Niks dusquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
60 % water, 30 % suiker, 5 % smaakstof, 5% alcohol,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |