Die waren voor kerstquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wanda was woest dat al wimpers waren gebruikt
je kan wimpers opnieuw gebruiken , is niet voor eenmalig gebruikquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Als dat de afspraak was is het wel kut
Volgens mij was het meer een geopperd plan van team Wandaquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Als dat de afspraak was is het wel kut
Dacht dat hij het over Berend had, maar weet het niet zekerquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:40 schreef Aggie46 het volgende:
Marciano heeft iets gehoord over de nominaties en dat ze op hem gaan stemmen.
Hij heeft dat niet van Rupert, niet van Isaac.
(Vraag me dan af van wie dan wel.)
Kim K voelt weer haat naar die persoon opkomen.
Marciano zegt: niet doen, we spelen gewoon ons eigen spel.
Ik hoor ook de naam Berendquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dacht dat hij het over Berend had, maar weet het niet zeker
Dat kan. Ik hoor hem nu ook dde naam Berend noemen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dacht dat hij het over Berend had, maar weet het niet zeker
hij mompelt altijd zoquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:42 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dat kan. Ik hoor hem nu ook dde naam Berend noemen.
Moeilijk te verstaan, Marciano.
Hij kent niet eens alle namen van zijn medebewoners...quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:42 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dat kan. Ik hoor hem nu ook dde naam Berend noemen.
Moeilijk te verstaan, Marciano.
Hoorde de naam Berend.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:40 schreef Aggie46 het volgende:
Marciano heeft iets gehoord over de nominaties en dat ze op hem gaan stemmen.
Hij heeft dat niet van Rupert, niet van Isaac.
(Vraag me dan af van wie dan wel.)
Kim K voelt weer haat naar die persoon opkomen.
Marciano zegt: niet doen, we spelen gewoon ons eigen spel.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:43 schreef Rhosyn het volgende:
Kim k wordt woest als een Janet, Esther, Eric of JW er eerder uit gaan dan Marciano.
Want?
Zij vindt die mensen dus minderwaardig.![]()
Dat dus
Mag lijden dat 1 van die vier gaat winnen
Denk dat we meer drama krijgen als Marciano zou moeten vertrekken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:45 schreef Kakadylo het volgende:
Met z'n allen op KimK is ook interessant mits ze het spel niet zou winnen en dat blijft dus telkens de vraag
Kim Jaloers, want ze weet niet wat hij buiten doet en rent er als het sloofje achteraanquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat we meer drama krijgen als Marciano zou moeten vertrekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |