Haha mannen en vrouwen koken allebei heeel anders en vooral daarquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:27 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Geen idee miss zou Sasha het zelf anders doen. Het klonk alsof ze niet zo blij was haha.. Zat GJ niet in lldl met genant iets met eten bereiden hahah. JW dacht ik deed laatst plastic in de magnetron
Niet te vertrouwen en dat gevoel heb ik al van het begin met hem en zeker ook met Marciano. Voor mij zijn ze beiden niet te vertrouwen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Isaac deelt stukjes van beide groepen en speelt het wat tegen elkaar uit.
Praat mee met de ene groep en de andere groep
Samequote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Niet te vertrouwen en dat gevoel heb ik al van het begin met hem en zeker ook met Marciano. Voor mij zijn ze beiden niet te vertrouwen.
Wel grappig, er zijn echt mensen die dit zo zienquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dit is niet roddelen, dit is nominatie overleg
Mooi zo'n schutting. mijn moeder heeft dat ookquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:29 schreef D. het volgende:
[..]
Wat zitten de blaadjes daar mooi op volgorde, valt me nu ineens op
Ik denk idd dat er roddelaars zijn ie denken dat het anderen zijn die roddelenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel grappig, er zijn echt mensen die dit zo zien
Mozaieken is een kunst hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:29 schreef D. het volgende:
[..]
Wat zitten de blaadjes daar mooi op volgorde, valt me nu ineens op
Wanda was woest dat al die wimpers waren gebruiktquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:31 schreef Poesjuh het volgende:
Die plak wimpers staan mooi bij Babette
Dit was het spul van Isaac toch?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:32 schreef Poesjuh het volgende:
Er komen haast dagelijks boodschappen binnen. En dat terwijl men rekende op alleen de basisbehoeften
Ohhhh heeft ze die niet gekregen of zo dan? Zie Babette er niet voor aan om spulletjes van de meiden te pikken eigenlijk..quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wanda was woest dat al wimpers waren gebruikt
ZE hadden een uurtje geleden een heel gesprek in de hangstoel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:29 schreef freaky40 het volgende:
Jeff bij Maddy 'zit je me nou te fucken of niet'...SL. weet niet waar het over ging?
Was niet pikken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:33 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ohhhh heeft ze die niet gekregen of zo dan? Zie Babette er niet voor aan om spulletjes van de meiden te pikken eigenlijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |