Terecht dat lachebekje ( we wachten nog op de eerste lach) wat langer mag blijven.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:03 schreef puzziepie het volgende:
Marciano mag er pas uit als Kim eruit is
Wanneer opent die meid nou eens haar ogenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:04 schreef Aggie46 het volgende:
Kim: stel dat jij eruit gaat en ik zit hier nog een tijd. Weet je hoelang we elkaar dan niet zien?
Marciano is stil.
Die denkt, nooit meer.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:04 schreef Aggie46 het volgende:
Kim: stel dat jij eruit gaat en ik zit hier nog een tijd. Weet je hoelang we elkaar dan niet zien?
Marciano is stil.
En dat hij dat van Jeffrey heeftquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Isaac verteld nu dat Maddy Wanda helemaal zat is, wat een rat
Het is ook wel grappig want Marciano heeft het over de pact van de andere groep terwijl hij zelf ook een pact heeftquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Tegen wie?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik zeg het al wekenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:19 schreef juul. het volgende:
[..]
Tuurlijk, is toch al langer bekend, sneak is t
Mag Maddy wel oppassen voor dr kiezenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hij had het vanmiddag wel erover dat hok zich afvroeg of hij in de maling wordt genomen , maar dat wordt de andere groep ook zonder dat ze het doorhebbenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:22 schreef juul. het volgende:
[..]
En daarom snap ik niet dat het Jef het niet ziet
Ik denk dus echt dat de rol van Isaac een soort van vast staat en via de febo gaat. kijk maar naar zijn rol in het totaalplaatje .quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:23 schreef Kakadylo het volgende:
Valt me tegen van hem. Hoger ingeschat namelijk.
Babette zat in het begin ook in het pact met Jeff en Marcianoquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:26 schreef Kakadylo het volgende:
Het gekke is dat Jeffrey weet dat Isaac/Marciano een koppel zijn dus beter ga je dan alleen Jasper en Berend informeren
Marciano is alleen maar te vinden bij Kim. Babette wist er al vanaf vanwege Maddy.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Babette zat in het begin ook in het pact met Jeff en Marciano
Toen hij wat met Kim kreeg veranderde de dynamiek ook en werden de groepen andersquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Marciano is alleen maar te vinden bij Kim. Babette wist er al vanaf vanwege Maddy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |