Zou kunnen natuurlijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik ben het daar mee eens. Zoiets valt best te screenen of er verbanden zijn tussen deelnemers, maar misschien is dit juist bewust gedaan juist voor dit soort momenten. Beetje wrijving stimuleren al voor dat de show live gaat.
Ook ,maar die neemt niet de leiding of neemt dagelijks een bepalende rol op zich . Isaac wel.quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik ben het daar mee eens. Zoiets valt best te screenen of er verbanden zijn tussen deelnemers, maar misschien is dit juist bewust gedaan juist voor dit soort momenten. Beetje wrijving stimuleren al voor dat de show live gaat.
Welnee.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:22 schreef Poesjuh het volgende:
Off topic bans jongens pas opppppp
Terug naar streams ipv meningen
Whut?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:22 schreef Poesjuh het volgende:
Off topic bans jongens pas opppppp
Terug naar streams ipv meningen
Gewoon normaal doen-quote:
Hoezo een ban, dit ging over de nominatie talk en de rol van de mensen die hier aan mee doen, dat was op stream. Ik zie hier geen probleem in. Isaac en Jasper ontdoen hottub van huidvetquote:
Kan hij niet goed koken? Die mannen daar koken volgens mij nooit thuisquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:20 schreef Poesjuh het volgende:
Bern kookt..Sasha ernaast
S: is dat niet wat weinig ?? In verhouding
B: zwijgt
S: oh heb je ongekruide krieltjes??
B: ja wilde wel gekruide maar zag die niet zo snel staan
S: moet ik dit soor elkaar mixen?
B: ja
S zegt tijdens mixen meerdere malen: wow wow maar Bern hapt niet en lult snel tegen anderen
Pardon? Ik zeg toch wie wat eaar en hoe.. ik..vorige week..voor off topic...quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Zeg dan wat en wie, of hou je smoel
Nee-quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:24 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Pardon? Ik zeg toch wie wat eaar en hoe.. ik..vorige week..voor off topic...
Beetje respectvoller mag best hoor
Isaac deelt stukjes van beide groepen en speelt het wat tegen elkaar uit.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:24 schreef lojanda het volgende:
Ben benieuwd hoe snel Isaac dit met Marciano deelt
Geen idee miss zou Sasha het zelf anders doen. Het klonk alsof ze niet zo blij was haha.. Zat GJ niet in lldl met genant iets met eten bereiden hahah. JW dacht ik deed laatst plastic in de magnetronquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:24 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Kan hij niet goed koken? Die mannen daar koken volgens mij nooit thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |