Je kab n toch chefkok zijn in een verzorgings tehuis.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat zal in die zin dan wel geen chef kok zijn
Degene die de leiding heeft in een keuken is chefkok, maakt niet uit of het in een gaarkeuken of een sterren restaurant isquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:23 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Je kab n toch chefkok zijn in een verzorgings tehuis.
Je kab n toch chefkok zijn in een verzorgings tehuis.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat zal in die zin dan wel geen chef kok zijn
Chefkok is een functie dus dat kan in een sterren restaurant o in een ziekenhuis ofzoquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb ooit in een keuken gewerkt voort een inrichting , en dan kom je toch uit op een soort van gaarkeuken en daar is weinig chef kokkerigs aan
Best een belangrijke functie.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Was aan het zoeken .. zorgcentrum Aelsmeer .. hoofd voeding.
You Sherlock.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:29 schreef Li0nHeart het volgende:
En moeder van Jeff heeft zo te zien een logopediepraktijk .. nice.
Zo klinken ze altijd helaas.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hebben jullie ook zulk k-geluid bij Wanda en Maddy
Nee het ging mis dat ik per ongeluk twee keer dezelfde stream aan het staan en het net niet 100% synchroon liepquote:
quote:
Ze klinken zoals ze zijn.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hebben jullie ook zulk k-geluid bij Wanda en Maddy
Moet ze die ratel eens dicht houden, ik word er al moe van om naar die waterval te luisteren. Ze luistert nooit naar een ander, iedereen moet naar haar luisterenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda is moe zegt ze, omdat er zooooooveeeeeel te doen is in de loods, moe lichamelijk en emotioneel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |