Dankjewel voor je tijd en moeite. Misschien dat Sasha bij hem komt liggen? Naja als ze al op stream zijn.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:15 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dat doe ik wel.
Als ik online ben, geen proleem.
Bern zei 10 minuten geleden dat hij naar bed zou gaan Dus ik denk dat er nu niet veel te cappen valt.
ja natuurlijk. Maar ik weet ook niet hoe ik moet cappen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:15 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Geeft niet. Kon het altijd vragen toch.
kan toch wel gewoon een chef kok zijn, het is alleen geen michelin kwaliteit wat je dan kooktquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat zal in die zin dan wel geen chef kok zijn
Ik denk niet dat ze dat laten zien, samen in bed.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:15 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dankjewel voor je tijd en moeite. Misschien dat Sasha bij hem komt liggen? Naja als ze al op stream zijn.
Ik heb ooit in een keuken gewerkt voort een inrichting , en dan kom je toch uit op een soort van gaarkeuken en daar is weinig chef kokkerigs aanquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:16 schreef Verida het volgende:
[..]
kan toch wel gewoon een chef kok zijn, het is alleen geen michelin kwaliteit wat je dan kooktMaar wel veel fijnere werktijden dan in een gewoon restaurant.
Hebben ze al best vaak laten zien alleen laatste week wat minder idd. Bedankt in ieder geval!quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:17 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dat laten zien, samen in bed.
Maar je weet het niet.
Als ik ze samen zie, cap ik wel.
ik heb in een groot revalidatiecentrum gelegen en daar werd toch wel speciaal voor iedereen naar wens gekookt. maar dat het gewone ziekenhuiseten een gaarkeuken is, ben ik wel met je eens.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb ooit in een keuken gewerkt voort een inrichting , en dan kom je toch uit op een soort van gaarkeuken en daar is weinig chef kokkerigs aan
Zeker een leuk gesprek en weer een hele andere kant gezien van hemquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wel een mooi open gesprek tussen Jeff en Babet, mar we moeten nu weer naar hangers en sporters kijken. Laat dat gesprek verder zien!!!
Wij als kijkers mogen dat soort inside info ook niet weten.. ze zijn soms te loslippigquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:18 schreef juul. het volgende:
Voor de sl vertelde GJ dat hij naar achteren werd geroepen na een aanvaring met Martin
Het ging om de dansmarathon waar GJ, Martin aansprak om normaal te dansen omdat iedereen bang was dat Martin het zou verpesten
Ik heb hier niets van mee gektegen
Wel raar dat hij tijdens de lockdowns niet gelukkig was en moest huilen en dan Martin voor de hele groep uitschelden en zeggen je bent nog nooit gelukkig geweest man wat doe je hier.quote:
idd veel te veel sporten de hele dag, mijn grootste ergernis in die RLSquote:
Dan ligt het niet aan mij dat dat saai isquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
idd veel te veel sporten de hele dag, mijn grootste ergernis in die RLS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |