Ze zijn er nogquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:04 schreef Setje72 het volgende:
Eindelijk een leuke serieuze Jeff...dag streams![]()
wat heb jij met die 2quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:06 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Als sasha en Bern samen op beeld zijn kan iemand ze dan cappen? 😊
Nee geen zin in, vreselijk stelquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:06 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Oke jammer maar ieder zn eigen meningquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee geen zin in, vreselijk stel
Helaas, heb ook niets met die 2 frummelaars. Komt weinig uit en ben blij dat ze een stuk minder op stream zijn.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:08 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Oke jammer maar ieder zn eigen mening
Dat is hijquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Bij Jeff is het volgens mij echt, what you see is what you get
Geldt dat niet voor de meeste ouders?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:11 schreef puzziepie het volgende:
Jeffs ouders zijn supertrots op hem omdat hij daar is wie hij is
Bep vroeg ernaarquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Geldt dat niet voor de meeste ouders?
zijn vader werkt als kok in verzorgingstehuisquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:10 schreef puzziepie het volgende:
Jeffs vader is chef-kok van welk restaurant eigenlijk?
Jeff en zijn vader delen veel dezelfde dingen , zijn gek van Jack Black en is naar Tenacious D geweest.
ja hoorde ik, maar zat over haar vraag na te denken met betrekking tot mijn eigen kinderenquote:
Oh dat heb ik nooit meegekregenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 14:50 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Dat je dat huis niet kon winnen hadden ze vantevoren kunnen weten, Jaap heeft dat eens uitgelegd in een interview,en dat het programma daarom ook niet langer dan 2jaar zou duren
Dat zal in die zin dan wel geen chef kok zijnquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:14 schreef Thorelf het volgende:
[..]
zijn vader werkt als kok in verzorgingstehuis
Dat doe ik wel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:06 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Geeft niet. Kon het altijd vragen toch.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Helaas, heb ook niets met die 2 frummelaars. Komt weinig uit en ben blij dat ze een stuk minder op stream zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |