De groetjes terugquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:35 schreef Schakeltopia het volgende:
groetjes van @:m1st1g aan @:hemarookworst en @:mrsloveable
Hier nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 09:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Zonnetje schijnt hier
Komt misschien nog, schijnt ook niet heel erg veel..quote:
We gaan het zien☁️⛅️🌤🌞quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 09:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Komt misschien nog, schijnt ook niet heel erg veel..
hou hem nog even paar uur bezig dan, kan ik even die docu afkijkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:02 schreef suzi1 het volgende:
nou ik ga hem straks wel opjutten als hij wat genuttigd heeft. maar is al een uur aan t draaien zie ik
weet niet hoe lang hij doorgaat. zolang er geen kind komt krijssen
Vanuit maaskantje ookquote:
Ik zag op de streams een bewoner van ejvjl zoutstokjes eten.. moest aan jou denkenquote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik zag op de streams een bewoner van ejvjl zoutstokjes eten.. moest aan jou denken
wil ik de connectie weten?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik zag op de streams een bewoner van ejvjl zoutstokjes eten.. moest aan jou denken
Jahoor, Schakeltopia eet wel eens zoutstokjes die ken je wel toch ?quote:
neequote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jahoor, Schakeltopia eet wel eens zoutstokjes die ken je wel toch ?
Kan lekker veel van eten,wel met drinken erbij.. want je krijgt er dorst vanquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:58 schreef hemarookworst het volgende:
Ah er staat dat het vetarm is, vandaar
alsof je de dode zee heb leeg gedronkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan lekker veel van eten,wel met drinken erbij.. want je krijgt er dorst van
Ik zeg niksquote:
quote:
Bijna wel idd, heb je met chocola of caramel ookquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
alsof je de dode zee heb leeg gedronken
ja wel is wat van gezien, nooit echt heel erg gevolgdquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:10 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Die serie ooit gezien? Komt binnenkort (ooit) ook een film van.
Jij klokt ze lekker weg?quote:
quote:
Geen bier wat je zo ff wegklokt met 10,5 %quote:
proost!quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Geen bier wat je zo ff wegklokt met 10,5 %
klopt en daarom gaf ik hem ekte hahaquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:46 schreef suzi1 het volgende:
volgens mij was die andere geen bitsies hoor
oh!quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:10 schreef suzi1 het volgende:
hij heeft wel halve liter zag ik eerder
geef haar fluffy dekentjequote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:15 schreef suzi1 het volgende:
even beetje katje verzorgen. ze voelt wat koud...
Krijg je geen notificatie dat je de like knop te veel gebruikt? Dat had ik welquote:
Neequote:Op zondag 16 oktober 2022 15:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Krijg je geen notificatie dat je de like knop te veel gebruikt? Dat had ik wel
Wel dat ik te snel postquote:Op zondag 16 oktober 2022 15:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Krijg je geen notificatie dat je de like knop te veel gebruikt? Dat had ik wel
Ja heb geen zin om een abo te nemenquote:Op zondag 16 oktober 2022 15:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is wel een dingetje idd. Met een abo is het 3 seconden.
Oh alleen als je steeds op een post like en like weghaalt, en niet achterelkaarquote:Je probeert te vaak dezelfde post achter elkaar te liken en ont-liken. Dit kan een zware belasting leveren op de servers. Soms kan het even duren voordat je like zichtbaar wordt. Heb iets meer geduld en probeer zorgvuldig met de like-knoppen om te gaan alsjeblieft? Alvast bedankt!
de goedkoopste is al 3 seconden geloof ik.quote:Op zondag 16 oktober 2022 15:17 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja heb geen zin om een abo te nemenhad toen het duurste abo maar had er helemaal geen voordeel van behalve dat ik geen reclame had
Ja dat welquote:Op zondag 16 oktober 2022 15:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh alleen als je steeds op een post like en like weghaalt, en niet achterelkaar
Oh dat vind ik het nog wel waard om eens een poginkje te wagenquote:Op zondag 16 oktober 2022 15:18 schreef aloa het volgende:
[..]
de goedkoopste is al 3 seconden geloof ik.
Maar de shop doet het niet
Zonnetje is wel warm idd.quote:Op zondag 16 oktober 2022 15:31 schreef Mrsloveable het volgende:
Hier hele dag al, boel maar ff dicht gedaan werd te warm
Kan prima toch, ik eet hachee vanavondquote:Op zondag 16 oktober 2022 15:32 schreef Schakeltopia het volgende:
was van plan snert te gaan eten vandaag
omnomnomquote:Op zondag 16 oktober 2022 15:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan prima toch, ik eet hachee vanavond
Die heb ik nooitquote:Op zondag 16 oktober 2022 15:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
van dijks roggenbrood, beste roggebrood
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 oktober 2022 15:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
van dijks roggenbrood, beste roggebrood
[ afbeelding ]
Ik haal het meestal als ik boerenkool ga etenquote:Op zondag 16 oktober 2022 15:45 schreef Schakeltopia het volgende:
ik eet het eigenlijk alleen bij de snert, en dan nog wat los als ik het over heb zegmaar. maar heb het ook niet standaard in huis hoor
quote:Op zondag 16 oktober 2022 15:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik haal het meestal als ik boerenkool ga eten
quote:Op zondag 16 oktober 2022 15:46 schreef hemarookworst het volgende:
Bij snert eet ik gewoon brood erbij
Zal het noterenquote:Op zondag 16 oktober 2022 15:47 schreef Schakeltopia het volgende:
die van dijks moet je is proberen, lekker plakje kaas erop
Halve liter zeker?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Geen bier wat je zo ff wegklokt met 10,5 %
Wat een timing weer hahaquote:Op zondag 16 oktober 2022 15:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik schakel net in en zie het 2-0 worden
Neequote:Op zondag 16 oktober 2022 16:06 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heb jij nog lekker gewandeld vandaag?
goedzo! gewoon nieuwe eisenquote:Op zondag 16 oktober 2022 16:06 schreef hemarookworst het volgende:
Zo woosboeste mail naar Lenovo ook de deur uit
Pak ze Hemaquote:Op zondag 16 oktober 2022 16:06 schreef hemarookworst het volgende:
Zo woosboeste mail naar Lenovo ook de deur uit
Vroeg in het seizoen alquote:
ik had gisteren vd hema gehaald, bakje voor twee porties heb ik in een keer opquote:
Heule dag in de keuken gestaanquote:Op zondag 16 oktober 2022 21:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik werd vandaag wakker met de gedachte, ik wult snert met worst vanavond [ afbeelding ]
en zo geschiede
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |