ik denk dat ze ook altijd zegt: "ME moeder"quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:18 schreef greysbones het volgende:
Wie wilT mij masseren
kap eens met die WILT
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:19 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
ik denk dat ze ook altijd zegt: "ME moeder"
Ja, dat heb ik ook nog nooit gedaanquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:19 schreef greysbones het volgende:
ik vin dat zo smerig
in iemand anders bed gaan liggen
Ze doet gewoon ranziger omdat ze de alcohol als excuus gebruiktquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:20 schreef greysbones het volgende:
Zoe wordt nog ranziger als ze gedronken heeft
je hebt allerlei mensen nodigquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:22 schreef Kakadylo het volgende:
Blijkbaar waren de aanmeldingen niet dusdanig dat er beters beschikbaar was
Er zitten genoeg saaiere mensen in de loods daarquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt allerlei mensen nodig
dus ook een Zoe
ze hebben nog 11 maanden om daar verandering in te brengenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:22 schreef Kakadylo het volgende:
Opmerkelijk als je kijkt naar de prijzenpot die vele malen forser is dan bij al andere realityshows
dat is ook weer waarquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus ook een Zoe
Uiteraard al mag ik het dan weer sneu vindenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus ook een Zoe
Je moet er ook vele malen meer tijd in investerenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:22 schreef Kakadylo het volgende:
Opmerkelijk als je kijkt naar de prijzenpot die vele malen forser is dan bij al die andere realityshows
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |