Ga dan naar huis poesiequote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:15 schreef Was-beer het volgende:
Nadir wil niet rokend op camera. Je zit in een RLS
Ik heb ze niet echt gezien vandaag maar had vandaag ook lang geen streams aan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:15 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Sasha en Bern niet samen op beeld geweest? 😇
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor thuis![]()
laat die man alsjeblieft zijn koffer pakken
Schijnheilig gedoe allemaal met die gastquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor thuis![]()
laat die man alsjeblieft zijn koffer pakken
Sasja een paar keer wel .. maar Bern nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb ze niet echt gezien vandaag maar had vandaag ook lang geen streams aan.
pffffff wat ben je en vollidiotquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:15 schreef Was-beer het volgende:
Nadir wil niet rokend op camera. Je zit in een RLS
Ah jammer. Ze zijn laatste week niet veel op streams tenminste als ik kijk nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb ze niet echt gezien vandaag maar had vandaag ook lang geen streams aan.
Is ie er nog wel dan? Je weet het niet he.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Sasja een paar keer wel .. maar Bern niet
Ik vind ze leuk samen jammer dat ze niet zoveel meer samen op beeld zijn. Elke keer staat de stream op Nadir of het boksenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Sasja een paar keer wel .. maar Bern niet
Nee lijkt me nogal pijn doenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:17 schreef pingu66 het volgende:
Als je je rib gekneusd hebt sta je echt niet zo makkelijk op als je zit en andersom. Nadir verstopt zich voor thuis zodat ze niet zien dat ie rookt.🤣 Heeft hij wel meebetaald aan rookgerei?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:17 schreef chufi het volgende:
Lekker roken is dat met gekneusde ribben ... en kortademigheid
Samen wat minder inderdaad.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:17 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ah jammer. Ze zijn laatste week niet veel op streams tenminste als ik kijk niet
Hopelijk installeert de FEBO vannacht een onopvallende camera in die boom zodat hij er de volgende keer vol op staatquote:
Wat een clownquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:12 schreef FreshFruit het volgende:
Dit is best heel knap met een gekneusde rib.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |