Ziet er luxe uit!quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:38 schreef 3rr0r het volgende:
Als je CORRED bent in China mag je in de pausmobiel@:Oriente
https://www.reddit.com/r/(...)g_rolled_out_across/
Ga vooral genieten. Je hebt er hard voor gewerkt. Het is je gegund.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen RamboDirk! Verder nog verzoekjes?
Tot morgen.quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Potje thee gezet (mango/perzik), genot.
quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2022 16:12 schreef AFCNiels het volgende:
Ik was er al een tijdje van overtuigd dat we door reptilians worden geregeerd, gelukkig wordt mijn mening nu ook in de 2e kamer serieus genomen.
[ twitter ]
Zelfs Sinterklaas is het met hem eens, nu jij weer!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even in een spoiler vanwege tieten.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Die citaten is hij het niet per se mee eens, de rest blijkbaar wel.quote:Op maandag 17 oktober 2022 16:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zelfs Sinterklaas is het met hem eens, nu jij weer!
[ twitter ]
quote:Op maandag 17 oktober 2022 16:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die citaten is hij het niet per se mee eens, de rest blijkbaar wel.
Ik sla doorgaans posts over van mensen die denken dat we bestuurd worden door reptielenquote:Op maandag 17 oktober 2022 16:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zelfs Sinterklaas is het met hem eens, nu jij weer!
[ twitter ]
quote:Op maandag 17 oktober 2022 16:43 schreef Lange_Lans het volgende:
Uit de serie Random Pics van de Dag #445 presenteer ik vandaag foto #54:Ik haat deze foto in alle aspecten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even in een spoiler vanwege tieten.
quote:Op maandag 17 oktober 2022 16:43 schreef Lange_Lans het volgende:
Uit de serie Random Pics van de Dag #445 presenteer ik vandaag foto #54:wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even in een spoiler vanwege tieten.
Zuurkool stamppotquote:Op maandag 17 oktober 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
quote:Op maandag 17 oktober 2022 16:12 schreef AFCNiels het volgende:
Ik was er al een tijdje van overtuigd dat we door reptilians worden geregeerd, gelukkig wordt mijn mening nu ook in de 2e kamer serieus genomen.
[ twitter ]
quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik sla doorgaans posts over van mensen die denken dat we bestuurd worden door reptielen
quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:13 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou ons Thierry thuis de muren al volsmeren met zijn eigen uitwerpselen?
Een kameleon is dan wel heel zachtquote:Op maandag 17 oktober 2022 18:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
[ twitter ]Blijf maar lekker achter de ongelovigen aanhuppelen, ik denk dat jullie midden in de nacht wakker worden met een grote hagedis in je bed!
Zeker, het is dan ook erg treurig dat reptilians al worden gedemoniseerd, zelfs voordat hun bestaan ook maar een beetje algemeen aanvaard is.quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een kameleon is dan wel heel zacht
Zou Kokcu een geschubte aanvoerdersband weigeren?quote:Op maandag 17 oktober 2022 19:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zeker, het is dan ook erg treurig dat reptilians al worden gedemoniseerd, zelfs voordat hun bestaan ook maar een beetje algemeen aanvaard is.
Dit gaat mij te diep voor een maandagavond.quote:Op maandag 17 oktober 2022 19:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou Kokcu een geschubte aanvoerdersband weigeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |