Ik zet overal een I achterquote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:26 schreef suzi1 het volgende:
ja die heb ik weggegooid. ik probeer nu zelf of ik wacht tot een ander t doet als ik te erg twijfel
Vandaag de eerste dag dat ik zoiets heb dat ik weer een beetje mens voel.quote:
een klassiekerquote:
Was een hit toen johquote:
True thatquote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:37 schreef suzi1 het volgende:
dan heb je over een paar dagen dat je het gevoel hebt de wereld aan te kunnen, terwijl je je gewoon normaal voelt. dat is altijd wel mooi van ziek zijn of een zware dip
lekker clubbenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Was een hit toen johEn Akon was populair toen. Hij heeft wel betere andere nummers maar dat was een clubhit.
nr komt uit 2006quote:
ja ik herkende hem wel, vond het toen ook al niksquote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
nr komt uit 2006
laaaaaaaaaaaang geleden al wel
toen was ik nog jong en onbezonnen daar begon het meequote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:41 schreef Schakeltopia het volgende:
maarja is wel uit jou hipperdiehop straatje wellicht
Watquote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:43 schreef Schakeltopia het volgende:
zegt mij zo van naam helemaal niks sorry
ja die eerste ken ikquote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Wat
de autotune koning
hij was helemaal die sound, en die sound was hem (hij kan goed zingen hoor) maar ik vind nice hoort bij hem. Er zijn mensen die die sound helemaal afschuwelijk vinden.
DEZE MOET JE KENNEN
(vooral het refrein)
of deze mooie klassieker![]()
zo helemaal middelbare school vibesquote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Wat
de autotune koning
hij was helemaal die sound, en die sound was hem (hij kan goed zingen hoor) maar ik vind nice hoort bij hem. Er zijn mensen die die sound helemaal afschuwelijk vinden.
DEZE MOET JE KENNEN
(vooral het refrein)
of deze mooie klassieker![]()
Nee?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja die eerste ken ikhahaha
tweede ken ik niet
Vanwege wat die gedaan heeft? Dat snap ik wel. Of zijn sound?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:44 schreef hemarookworst het volgende:
Chris Brown vind ik helemaal niks
Naja wayne beetje anders maar ook wel vergelijkbaar.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:48 schreef hemarookworst het volgende:
dacht dat lil wayne autotune koning was
Vond het toen al niks toen hij populair was tijdens mn middelbare, vind het beetje zeikstem hebben ofzoquote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Vanwege wat die gedaan heeft? Dat snap ik wel. Of zijn sound?
Maakt nog steeds muziek. Hij was echt ongekend populair bijna elk jaar verschillende optredens bij awardsshows. Nu gebeurt dat niet meer.
Lollipopquote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:49 schreef hemarookworst het volgende:
Ken die naam van die track eigenlijk helemaal niet eensMaar heb ik van heel veel muziek uit die tijd
moooie rnb stem hahahquote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vond het toen al niks toen hij populair was tijdens mn middelbare, vind het beetje zeikstem hebben ofzo
Slaap lekker schakelina en bedankt voor je gezelligheidquote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:50 schreef Schakeltopia het volgende:
jongelui, mag ik jullie nog een hele fijne avond wensen saampies. het was mij weer een waar genoegen, maar ik moet naar bed. helaas.
dag daag
Ik werk tot 4. Heb er echt geen zin in vanavond.quote:
ik heb niet eens een bootquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:53 schreef Moonlight het volgende:
Als het tijd is om te varen, kom je me dan halen
Wiebel wiebel...quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:01 schreef Schakeltopia het volgende:
birdman staat lekker in de tuin te draaien
En nu danquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:02 schreef Schakeltopia het volgende:
ik vroeg of het greenscreen was, maar nee het is real!
wij gedragen ons altijdquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:46 schreef suzi1 het volgende:
These are users recognized by streamers as loyal members of their community. VIPs are immune to chat and channel moderation settings, although they are still able to be moderated directly by a channel moderator.
hij gaat niet aan dus dat gaat moeilijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:01 schreef suzi1 het volgende:
ik heb iemand van lenova een keer op afstand mee laten kijken in mn laptop. das wel handig. en ook wel fijn dat ik t vertrouwde
zonde van een goeie pan en bami waar ogenschijnlijk niks mis mee isquote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zonde van een goeie pan en bami waar ogenschijnlijk niks mis mee is
ik twijfel, hij is namelijk al een soort typetje, als hij gaat overacten kan het wel is tegen vallenquote:
lekkere ranche rossenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:44 schreef suzi1 het volgende:
ik vind mooie muziek bij m1st, maar werd er slaperig van dus even terug naar ranch'
ik ookquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:06 schreef Schakeltopia het volgende:
ik wil dat nixxy even online komt
welke varianten?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:20 schreef suzi1 het volgende:
ik heb ook de 1+1 graties quiches van de ah!
gaan we regelen. moet hele leuke zijn dan. denk dat hier leukje bijzit. heb ze net even opgepakt. is wel bang en erg timide <3quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 01:03 schreef Schakeltopia het volgende:
soesje ik wil echt een katz dan noem ik hem pizza
ik zorg wel voor de basslinequote:Op zaterdag 15 oktober 2022 01:06 schreef Schakeltopia het volgende:
dan geven we elkaar bitsies en hype trains
misschien is die visquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 01:20 schreef Schakeltopia het volgende:
hij moet eigenlijk wel even z'n lippen op elkaar doen
dan kan die extra efficient roken als zijn mond al open isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 04:38 schreef engine het volgende:
Oeh ah ochtendgymnastiekoeh ah fanatiek
![]()
Oeh ah ochtendgymnastieken dat lekker op muziek
Mijn god motorblok.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
quote:
ook teveel gezopen vandaag?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 04:41 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ja is nie best nie![]()
Hoi Grrrrrrr, leuk jou weer eens tegen te komen
Nog nietquote:
Een uur of 2-3 geleden al, gok ik. Ik heb er nog even een paar thuis open getrokken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 04:49 schreef engine het volgende:
[..]
Nog nietik heb net een biertje op. Jij komt net uit de kroeg gerolt?
Laat ze smakenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 04:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een uur of 2-3 geleden al, gok ik. Ik heb er nog even een paar thuis open getrokken.![]()
Daar ga ik morgen nog ooit ergens op de dag spijt van krijgen
Ik denk dat ik niet voor een uur of één uit m'n nest ben nee. Mot kunnen tochquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 04:56 schreef engine het volgende:
[..]
Laat ze smaken![]()
morgen uitslapen toch
![]()
Ik heb gewerkt maar het is toch vrijdagavond he(nouja zaterdagochtend inmiddels
)
Och zeker. Heb ik vorig weekend gedaan...wel paar dagen last van gehad daarnaquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 04:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar er is niks mis met af en toe eens veel te veel zuipen zeg ik altijd maar. Zolang het maar geen dagelijkse hobby is.
En dan ontbijten en weer terug erinquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 04:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet voor een uur of één uit m'n nest ben nee. Mot kunnen toch
Ik zat afgelopen zondag om 07:30 aan het bier omdat F1. Toen het kampioenschap binnen was kwamen daar nog de nodige borrels bij.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 04:58 schreef engine het volgende:
[..]
Och zeker. Heb ik vorig weekend gedaan...wel paar dagen last van gehad daarna
Maar af en toe moet kunnen. Zeker als het gezellig is
Nee, het wordt morgen een one day-one meal-dag gok ikquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 05:00 schreef engine het volgende:
[..]
En dan ontbijten en weer terug erin
Weet je ook al welke maaltijd dat gaat worden?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 05:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, het wordt morgen een one day-one meal-dag gok ik
Nee, dat gaat nog wel ff een ding worden. Het moet in één keer goed zijn, veel calorieën, maar ook voedzaam.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 05:03 schreef engine het volgende:
[..]
Weet je ook al welke maaltijd dat gaat worden?
Misschien moet ik dat ook eens proberen danquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 05:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zat afgelopen zondag om 07:30 aan het bier omdat F1. Toen het kampioenschap binnen was kwamen daar nog de nodige borrels bij.
Ging om een uur of 3 des middags goed lam weg bij m'n maten. Dronken de Appie in gelopen om avondeten te scoren, uitgebreid zitten vreten, in slaap gevallen voor de tv, om half negen wakker geworden: poepnuchter, geen kater of niks meer gehad.![]()
Ik denk dat ik vaker moet beginnen met drinken om 07:30,
Kapsalonquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 05:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, dat gaat nog wel ff een ding worden. Het moet in één keer goed zijn, veel calorieën, maar ook voedzaam.
effe wat dellen in de frituur gooien gaat 'm iig niet worden.
Zit wel sla bij dus is een optie.quote:
Dan moet je XL doen. Heb je wat meer sla en extra voedzaamquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 05:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zit wel sla bij dus is een optie.
Ik zit te denken aan naar de stad gaan en daar een goede burger scoren, maar dan moet ik wel in staat zijn om te rijden, of fit genoeg zijn om te fietsen en beiden zijn gezien mijn staat nu vrij twijfelachtigquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 05:17 schreef engine het volgende:
[..]
Dan moet je XL doen. Heb je wat meer sla en extra voedzaam
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 05:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zit te denken aan naar de stad gaan en daar een goede burger scoren, maar dan moet ik wel in staat zijn om te rijden, of fit genoeg zijn om te fietsen en beiden zijn gezien mijn staat nu vrij twijfelachtig![]()
Ik vind een goede burger eigenlijk zo'n beetje het summum van cuisine.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 05:33 schreef engine het volgende:
[..]een goede burger is ook wel lekker
![]()
Morgen maar afwachten (of eigenlijk vandaag) dan
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 05:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind een goede burger eigenlijk zo'n beetje het summum van cuisine.
We hadden hier een Irish Pub die echt geweldige burger hadden, maar die is er niet meer. Ze kunnen het wel hoor, die Britten, burgers maken. Ik wist eigenlijk niet wat een lekkere burger was tot ik 10 jaar geleden in Londen kwam.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 05:39 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
Oh ja kan ik ook wel van genieten. Maar denk dan eerder aan pizza of een curry. Of steak. Of...![]()
Dat laatste is wel ergquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 05:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We hadden hier een Irish Pub die echt geweldige burger hadden, maar die is er niet meer. Ze kunnen het wel hoor, die Britten, burgers maken. Ik wist eigenlijk niet wat een lekkere burger was tot ik 10 jaar geleden in Londen kwam.
Daarvoor dacht ik dat Mac en Burger King goede burgers waren
Och ja, het is prima te vreten, zo eens in de zoveel tijd. Maar een eckte goede burger is gewoon een feest.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 05:44 schreef engine het volgende:
[..]
Dat laatste is wel erg
Maar Burger King is soms wel lekker
Dat klinkt ook wel goedquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 05:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Och ja, het is prima te vreten, zo eens in de zoveel tijd. Maar een eckte goede burger is gewoon een feest.
Wat me er aan doet denken, hier in het dorp hebben we een restaurant wat ook regelmatig goede burgers heeft. Die passen ze aan aan het seizoen, dus misschien moet ik morgen ff bellen of ze weer hun mushroom-wagyu serveren. Zou wel ideaal zijn, 5 minuten lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |