ja dat is ook een mogelijkheidquote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:06 schreef hemarookworst het volgende:
emmer water over hem gooien dan dooft het uit
liep een keer door de markt, was er een enorme stortbui geweest, stortte net een luifel met lading water op een vrouw met sigaret die ze net had opgestokenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:10 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja dat is ook een mogelijkheid
ook zonder sigaret heel vervelendquote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
liep een keer door de markt, was er een enorme stortbui geweest, stortte net een luifel met lading water op een vrouw met sigaret die ze net had opgestoken
Is keuze van Armin zelf he. Vorige week wel een echte trance track als tune of the weekquote:
Ja is een van de grootste trance labels, dus die zal je ook op ASOT veel voorbij zien komenquote:
oohquote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja is een van de grootste trance labels, dus die zal je ook op ASOT veel voorbij zien komen
nee joh echtquote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:31 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ooh
ik dacht dat het een artiest was lol
volgende weekquote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:55 schreef Schakeltopia het volgende:
wanneer is dat dan, volgend jaar ofzo?
hahah ja ook dat!quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:18 schreef suzi1 het volgende:
laatst werd ik meerdere malen door dezelfden begroet. ik denk verges jij soms dat je al hallo had gezeet of wat haha
ja maar wel lachen vind ik, is beetje guilty pleasure van mij. Net als hakkuhbarquote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:19 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat is net zo dom als de mosselman hoor
heb hier ooit korte 'dicussie' over gehad. het werd beetje erg belachelijk gemaakt met die nummers.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja maar wel lachen vind ik, is beetje guilty pleasure van mij. Net als hakkuhbar
ja ik begrijp wat je bedoeltquote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:25 schreef suzi1 het volgende:
[..]
heb hier ooit korte 'dicussie' over gehad. het werd beetje erg belachelijk gemaakt met die nummers.
maar ge moocht de nrs leuk vinden hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja ik begrijp wat je bedoelt
joepiequote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:44 schreef suzi1 het volgende:
[..]
maar ge moocht de nrs leuk vinden hoor
Dat kan echt niet hoor zo'n snor laten staanquote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:02 schreef suzi1 het volgende:
ik heb een aanteel keer een goede vriend aangespoord zo'n snor te laten staan. maar nee hoor
tijd voor cursus duitsquote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:14 schreef Schakeltopia het volgende:
zit ik met m'n google translate
Als je niet kunt betalen kun je in plaats daarvan ook afrekenen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:33 schreef hemarookworst het volgende:
Ik spreek alle talen behalve betalen
Zelfkennis.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:34 schreef hemarookworst het volgende:
Maar het is niet dat ik veel talen op goed niveau beheers
Zo gewelddadig hoeft het ook weer nietquote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je niet kunt betalen kun je in plaats daarvan ook afrekenen.
Ik bedoel: afrekenen bij de kassa.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zo gewelddadig hoeft het ook weer niet
en spreek jij nog talen naast engels en nederlands?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De taal van geld is internationaal.
Duits.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en spreek jij nog talen naast engels en nederlands?
Nice, dat hoort ook wel bij een taal die ik redelijk beheersquote:
Ik kan het beter lezen en horen dan spreken.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nice, dat hoort ook wel bij een taal die ik redelijk beheers
ja vind het best knap van hemquote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:42 schreef Schakeltopia het volgende:
krijg altijd veel respect voor mariootje als ik weer in die duitse sjet mijn best zit te doen om duits te babbelen
ja echt welquote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja vind het best knap van hem
eensquote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Kan ik kort iets serieus bespreken en kunnen jullie dan zeggen of jullie er mee eens zijn of niet?
Misschien niet helemaal geschikt hier maar deze prangende vraag zit in mijn hoofd nu.
Soms zijn we zelf onze eigen grootse vijand, niet anderen maar dat ben je zelf.
Eens - of niet eens.
Ja precies.... jij lijd meer daaraan dan die ander waarschijnlijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:46 schreef Schakeltopia het volgende:
vandaag nog zat ik een opmerking van iemand te overpeinzen, daarmee maakte ik mijzelf meer gek dan dat de opmerking was bedoelt.
Klopt, dat kan ik uit ervaring zeggen tijdens mijn mindere jarenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Kan ik kort iets serieus bespreken en kunnen jullie dan zeggen of jullie er mee eens zijn of niet?
Misschien niet helemaal geschikt hier maar deze prangende vraag zit in mijn hoofd nu.
Soms zijn we zelf onze eigen grootse vijand, niet anderen maar dat ben je zelf.
Eens - of niet eens.
precies dat ja!quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:47 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja precies.... jij lijd meer daaraan dan die ander waarschijnlijk.
Ja en dan blijf je erover peinzen en malen en wordt het alleen maar erger.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:48 schreef Schakeltopia het volgende:
terwijl de opmerking wellicht ook heel niet slecht bedoelt was ofzo, maar je kunt zoiets behoorlijk het negatieve intrekken als je je koppie erover laat gaan
wat zei die dan als ik vragen mag, heb niet gelijk een beeldquote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:48 schreef Schakeltopia het volgende:
terwijl de opmerking wellicht ook heel niet slecht bedoelt was ofzo, maar je kunt zoiets behoorlijk het negatieve intrekken als je je koppie erover laat gaan
Ja dat dus, wat zich kan uiten in destructief gedrag naar jezelf.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:48 schreef Schakeltopia het volgende:
ik probeer het niet zover te laten komen, maar dat kan zeker het geval zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:49 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja dat dus, wat zich kan uiten in destructief gedrag naar jezelf.
Goed van je. Zover moet je idd niet laten komen, dan ben je idd al te ver.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik probeer het niet zover te laten komen, maar dat kan zeker het geval zijn natuurlijk.
Het zal morgen vast wel wat beter voelen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik was heel erg vandaag
en nu heb ik spijt
Voel me een beetje uit balans (understatement) maar ik probeer te kijken waaaaaaaarom ik zo doe en nu snap ik mezelf meer.
Bang om gekwetst te worden
Ja precies, je voed de negativiteit.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja en dan blijf je erover peinzen en malen en wordt het alleen maar erger.
Ik moet idd wat positiever weer gaan denken. Dat helpt echt.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het zal morgen vast wel wat beter voelen.
heeeeeeeeeeeeeeeey gurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrlquote:
je bent natuurlijk ook ziek geweest, misschien ben je daardoor ook wat prikkelbaarder?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik moet wel echt mijn destructieve gedrag werken overduidelijk no shame dat durf ik toe te geven.
Ik ben echt zo van
BAM VULKAAN WEG UIT MIJN LEVEN en flikker op en dan ben ik helemaal niet blij mee maar soort van zelfbescherming.
Terwijl er misschien wel niks aan de hand was.
Haaaai lieverd!quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeeeeeey gurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrl
Klopt en eerlijk echt eerlijk. Ik heb stress nu al weer. Dit is wel de eerste dag dat ik me niet meer ziek voel gelukkig.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:56 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
je bent natuurlijk ook ziek geweest, misschien ben je daardoor ook wat prikkelbaarder?
of misschien nog wel ziek, geen idee
Ja en volgens mij kreeg ik ook de brown note te verwerkenquote:
Anders jij welquote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
gezellllllig dat je er bent
lekker dat het er even uit is, kun je weer even ruimte maken voor wat fijnere gevoelens! En fijn dat je weer beter bentquote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Klopt en eerlijk echt eerlijk. Ik heb stress nu al weer. Dit is wel de eerste dag dat ik me niet meer ziek voel gelukkig.
Maar ik stress mezelf over de stress. Sorry misschien te zwaar voor hier nu maar HET IS ERUIT. Dankjewel
Rust heeft je goed gedaanquote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Klopt en eerlijk echt eerlijk. Ik heb stress nu al weer. Dit is wel de eerste dag dat ik me niet meer ziek voel gelukkig.
Maar ik stress mezelf over de stress. Sorry misschien te zwaar voor hier nu maar HET IS ERUIT. Dankjewel
Jij schakelquote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
lekker dat het even uit is, kun je weer even ruimte maken voor wat fijnere gevoelens! En fijn dat je weer beter bent
Poaaah ik ookquote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja en volgens mij kreeg ik ook de brown note te verwerken
MC Schakelquote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Jij schakel
Hypeman
dit doet me goed. Posi schakel ik voellllll het
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Jij schakel
Hypeman
dit doet me goed. Posi schakel ik voellllll het
Ja zeker wel, maar echt... ik hoop dat jullie het niet krijgen voorkom hetquote:
dat is ie al toch?quote:
jij kan mooi dj spelen op ons feestje!quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:01 schreef FranticDJ het volgende:
Bij een kinderdisco wel eens gehad dat een ventje McHammer aan kwam vragen.. duurde een half uur voordat t kwartje viel :’)
Krijg ik een snoepzakje?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:03 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jij kan mooi dj spelen op ons feestje!
dacht die dat jij het wasquote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:01 schreef FranticDJ het volgende:
Bij een kinderdisco wel eens gehad dat een ventje McHammer aan kwam vragen.. duurde een half uur voordat t kwartje viel :’)
Ik zat in termen van happy meals te denkenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
dacht die dat jij het was
vanilla ice
oquote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik zat in termen van happy meals te denken
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee, maar zitten bij een stream waar je verzoekjes kan doenquote:
Ah!quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, maar zitten bij een stream waar je verzoekjes kan doen
geld verdienen he, beer moneyquote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
wat is daar leuk aan
als ik vragen mag
ohhhhhquote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:09 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
geld verdienen he, beer money
wat goedquote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:09 schreef hemarookworst het volgende:
Maar het is hier gezellig dan kijk ik niet naar active
welke?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:11 schreef FranticDJ het volgende:
Ik zit nog steeds te lachen om die domme grap @:hemarookworst
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:12 schreef hemarookworst het volgende:
Ja hij speelt mijn nieuwe verzoek
Ja precies dat suzi. Je snapt het.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:12 schreef suzi1 het volgende:
snel wat bijgelezen en denk dat als ik t goed begrijp dat je na kan blijven denken over iets wat wrs minder erg kan zijn dan dat je in je hoofd haalt
meestal kan je daar pas achter komen als je bijv die persoon weer ziet en diegene reageert heel normaal tegen je, terwijl je hoofd overuren heeft lopen draaien
of is t dat niet?
het ellendige is dat als je die persoon (of personen) pas een week of wat later pas weer zal zien. en dan maak je je hoe langer hoe gekker jaquote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja precies dat suzi. Je snapt het.
niet gevangtquote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:13 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee ik eitje naar jou gegooit
Ik ben echt een doemdenker te snel, is echt niet goed. Best wel destructief. Maarja ik wil mensen vertrouwen natuurlijk maar soms..... mezelfquote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:13 schreef suzi1 het volgende:
[..]
het ellendige is dat als je die persoon (of personen) pas een week of wat later pas weer zal zien. en dan maak je je hoe langer hoe gekker ja
Wat staat er op het menu?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ok ik ga nu pas avondeten
even pakken
tot strakjes
daarom ben ik blij als er mensen zijn die vooral zichzelf horen en amper naar mij luisteren. kan ik niets fouts zeggen en hoef ik er ook niet over na te denkenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik ben echt een doemdenker te snel, is echt niet goed. Best wel destructief. Maarja ik wil mensen vertrouwen natuurlijk maar soms..... mezelfgooit roet in het eten.
Spinaziequote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Spinazie
Aardappel Gratin
Kip Piri Piri met citroen
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:15 schreef suzi1 het volgende:
[..]
daarom ben ik blij als er mensen zijn die vooral zichzelf horen en amper naar mij luisteren. kan ik niets fouts zeggen en hoef ik er ook niet over na te denken
geen ideequote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
is die farting yoga trouwens echt![]()
ik zit te kijken maar
waarom kijk ik
het fascineert
hahahaquote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:17 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ben onderweg naar borrelnootje![]()
[ afbeelding ]
Vreemdgangerquote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:17 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ben onderweg naar borrelnootje![]()
[ afbeelding ]
ik heb daar irl ook nog wel last van hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]![]()
Dat snap ikawwww. Maar je bent lief leuk mens
ook al zeg je iets verkeerd ik zou vergevingsgezind zijn
we zijn allemaalquote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:19 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik heb daar irl ook nog wel last van hoor
hier op wiebel weinig tot niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |