Niks mis mee hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ey, ik wijk ook eens 1 keertje af...
Speciaal voor jou; volgens mij staat JW wel een klein beetje te flirten met Babette.. aan zijn blikken en lachjes te zien..
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Au, tijdens het trainen gebeurd?
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Au, tijdens het trainen gebeurd?
Nja als de rib gekneusd is dan, was het geen tikjequote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:02 schreef Ebinas het volgende:
[..]
ik heb niet gezien,maar van wat ik begreep een tikje op borsthoogte
onder z'n tepeltjequote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:02 schreef Ebinas het volgende:
[..]
ik heb niet gezien,maar van wat ik begreep een tikje op borsthoogte
Misschien wel tijdens de tv uitzendingen ..quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]![]()
Jammer genoeg zijn er geen beelden van.
ik weet ook niet wie de diagnose heeft gesteld.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nja als de rib gekneusd is dan, was het geen tikje
heeft nog niemand gedaan, arts moet nog komenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:04 schreef Ebinas het volgende:
[..]
ik weet ook niet wie de diagnose heeft gesteld.
wss "deskundigen" in de loods
Ja allebei een klein beetje met elkaar.. kan ook gewoon voor de leuk zijn...quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Niks mis mee hoorIk zie juist Babette flirten. Maar ik heb het wel vaker mis
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:05 schreef pingu66 het volgende:
Nadir raakt van de regen in de drop.
Isaac had het over kneuzinkje JW zegt het ook ...quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
heeft nog niemand gedaan, arts moet nog komen
Flirten is altijd leuk in een RLSquote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja allebei een klein beetje met elkaar.. kan ook gewoon voor de leuk zijn...
Ben benieuwd wat de arts zegtquote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
heeft nog niemand gedaan, arts moet nog komen
Hij is nu aan iedereen aan het vragen of ze het ook ooit hebben gehad.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:05 schreef Ebinas het volgende:
Kweet niet hoor. Maar die jongen pakt al heel wat dagen uren lang stream/tv tijd.
Negatieve aandacht is ook aandacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |