Is dat een probleem?quote:
Ik weet nog niet wat ik van zijn karakter vind maar hij is absoluut aantrekkelijk, zeker voor zijn leeftijd. En dat weet hij ook.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:52 schreef mangalie het volgende:
[..]
JW ziet er veel jonger uit dan 63.
Nee en neequote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
was zij nu te zien? of ligt zij in en
separate kamer?
Oh jééquote:
Huh?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Neehoor, you do you. Ik hou voor mijn innerlijke autist een lijstje bij wie man/ vrouw en bi/ he/ ho of wat dan ook.
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
was zij nu te zien? of ligt zij in en
separate kamer?
Klopt. Hij ziet er goed uit. Zijn karakter is wat minder.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik van zijn karakter vind maar hij is absoluut aantrekkelijk, zeker voor zijn leeftijd. En dat weet hij ook.
?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Neehoor, you do you. Ik hou voor mijn innerlijke autist een lijstje bij wie man/ vrouw en bi/ he/ ho of wat dan ook.
Biheho klinkt net als een raar lachjequote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hoe lang is je lijstjequote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Met sommige opvattingen is hij wel een oude man.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:55 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Klopt. Hij ziet er goed uit. Zijn karakter is wat minder.
Tis alleen een redelijk leuk uiterlijk
extra zout voor degene die dat stukje bestek gaat gebruikenquote:
Voor een autist best langquote:
Is ook wel wat stoer gedrag lijkt me.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met sommige opvattingen is hij wel een oude man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |