Gelukkig is er ook een eqquote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor mensen met een iq onder de 90 wel.
Heb jij die?quote:
Wat een slap gelulquote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:48 schreef Kakadylo het volgende:
Zie wel de nodige overeenkomsten. Gerry werd gehaat door met name de vrouwen (femme fatale). Martin gehaat door de mannen (showpony). Al moet ik ze in het geval van Martin daarin wel gelijk geven al zal het ook voortkomen uit het zich geforceerd willen bewijzen en leuk gevonden willen worden. Beiden kon ik in ieder geval vanaf het begin juist wel waarderen als je er tenminste doorheen wil (en vooral kunt) kijken. Je kunt je ook afvragen waarom iemand doet wat ie doet. Nietwaar?
Leuke voor de rondvraagquote:
Gerry is er al enige weken uit fyiquote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:48 schreef Kakadylo het volgende:
Zie wel de nodige overeenkomsten. Gerry werd gehaat door met name de vrouwen (femme fatale). Martin gehaat door de mannen (showpony). Al moet ik ze in het geval van Martin daarin wel gelijk geven al zal het ook voortkomen uit het zich geforceerd willen bewijzen en leuk gevonden willen worden. Beiden kon ik in ieder geval vanaf het begin juist wel waarderen als je er tenminste doorheen wil (en vooral kunt) kijken. Je kunt je ook afvragen waarom iemand doet wat ie doet. Nietwaar?
Tijd om in te ruilen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:50 schreef Harry het volgende:
JW: mijn laatste relatie was 17 jaar jonger. Negen jaar iets mee gehad.
Ze zitten er al een tijdje, misschien met boodschappen uitpakken meteen daarna de handjes wassen.quote:
JW ziet er veel jonger uit dan 63.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:50 schreef Harry het volgende:
JW: mijn laatste relatie was 17 jaar jonger. Negen jaar iets mee gehad.
Zeker leuke man welquote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:52 schreef mangalie het volgende:
[..]
JW ziet er veel jonger uit dan 63.
Ik zou hem doen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:52 schreef mangalie het volgende:
[..]
JW ziet er veel jonger uit dan 63.
Dank jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |