Gekneusde rib.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:29 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Is Nadir Nepziek of moet de ambulance komen?
Sowieso. Babette, Alicia, Mirthe zijn daarin bv. ook interessant. Al zijn zij teveel individualistisch bezig. Het is gewoonweg pech dat Johan is weggestuurd aangezien zij een tandem waren geworden. Isaac zou het dan als de humanere versie compleet hebben gemaakt. Marciano vanuit zijn perspectief asap wieberen aangezien alle signalen daarin op rood staan. Berend speelt ook een slim schaakspel. Vertrouwelingen, aanhang en aanwas heb je nodig om zo de meerderheid te verwerven. Al weten we vrij weinig over de eliminatiespellen waarbij je er vanuit mag gaan dat er een hoge moeilijkheidsgraad aan gekoppeld zal zijn.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jeff heeft baat bij Wendy en KimD.
Klopt ze vertrekken wanneer ze willen of het zat zijn. Scheelt weer in productiekosten.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:20 schreef Seattle het volgende:
[..]
Eliminatie? Dat is niet bij EJVJL hoor
soort mental coaching.. ik krijg een zwak voor Martin.. vind hem liefquote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Wtf zijn Martin en Babette aan het doen?
Fan hierquote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
soort mental coaching.. ik krijg een zwak voor Martin.. vind hem lief
Ze zijn sowieso echt slecht in Nederlands.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:28 schreef pingu66 het volgende:
De jongeren,en Marciano :
Kanker vet
Lijpe .....
Met die guys
Wajooo
Bro
Maat
Broer
DIE traingsprogramma
HUN
Ik denk dat je langzamerhand moeten wennen dat me en mijn en een boel andere taal dingen veranderen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zijn sowieso echt slecht in Nederlands.
Die, dat, de, het. Blijkbaar heel lastig om correct te gebruiken.
kom een dagje hier meedraaienquote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zijn sowieso echt slecht in Nederlands.
Die, dat, de, het. Blijkbaar heel lastig om correct te gebruiken.
Ik pieker er niet over.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat je langzamerhand moeten wennen dat me en mijn en een boel andere taal dingen veranderen.
ik weiger 'me moeder' te accepterenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat je langzamerhand moeten wennen dat me en mijn en een boel andere taal dingen veranderen.
Nee snap ik maar het mobiel en autocorrectie is wel wat het isquote:
eenschquote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:33 schreef Soury het volgende:
Martin is veranderd? In een positieve manier volgens Babette
Beter dan mij is toch al goedgekeurd?quote:
Ik vond hem altijd al leukquote:
Het hangt af of ze de genomineerde willen laten gaan.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Sowieso. Babette, Alicia, Mirthe zijn daarin bv. ook interessant. Al zijn zij teveel individualistisch bezig. Het is gewoonweg pech dat Johan is weggestuurd aangezien zij een tandem waren geworden. Isaac zou het dan als de humanere versie compleet hebben gemaakt. Marciano vanuit zijn perspectief asap wieberen aangezien alle signalen daarin op rood staan. Berend speelt ook een slim schaakspel. Vertrouwelingen, aanhang en aanwas heb je nodig om zo de meerderheid te verwerven. Al weten we vrij weinig over de eliminatiespellen waarbij je er vanuit mag gaan dat er een hoge moeilijkheidsgraad aan gekoppeld zal zijn.
Je bent toch echt uit haar gekomen, beter accepteer je datquote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik weiger 'me moeder' te accepteren
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:39 schreef Seattle het volgende:
[..]
Je bent toch echt uit haar gekomen, beter accepteer je dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |