los als ?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:02 schreef Kakadylo het volgende:
Zo'n Jeff zou het liefst even individueel helemaal los willen gaan op iedereen mits het geen gevolgen heeft
Niemand weet het hier Mario, vanmiddag werd er gezegd dat ze ziek op bed lag. Niet wat ze heeft.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:02 schreef mario390 het volgende:
dat in en topic met 15 niet mag info te
kregen van en zieke bw is sneu
Doet hij al,dus zie het niet.quote:
huilen wegen uiquote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:03 schreef HappyCharly het volgende:
Wanda Kenzy en Mirthe samen aan het koken. Eigenlijk heel gezellig. Verbaasd hen volgens mij ook..
was zij vanaf 12 00 niet in beeld ?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:03 schreef mangalie het volgende:
[..]
Niemand weet het hier Mario, vanmiddag werd er gezegd dat ze ziek op bed lag. Niet wat ze heeft.
In iemands face. Is toch anders namelijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doet hij al,dus zie het niet.
Iemand zei griep.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:03 schreef mangalie het volgende:
[..]
Niemand weet het hier Mario, vanmiddag werd er gezegd dat ze ziek op bed lag. Niet wat ze heeft.
Juist in iemands face.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In iemands face. Is toch anders namelijk.
Slikt juist vooral veel in. Volgens hemzelf kan ie iedereen breken binnen een mum van tijd. Grootspraak in mijn optiek.quote:
Ja hoor, ze was heel veel in beeld. Dokter erbij, toen een chirurg, operatie geslaagd, patient deud.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
was zij vanaf 12 00 niet in beeld ?
oje zo en expert kwam ook in uto heb nu nog oogenpijn vanquote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:08 schreef cheanny het volgende:
Tantrasex met Esther... ik wil het niet horen.. nog nooit zo blij geweest met een SL
Ja ze zit al uren op de WCquote:
Iemand breken is niet moeilijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Slikt juist vooral veel in. Volgens hemzelf kan ie iedereen breken binnen een mum van tijd. Grootspraak in mijn optiek.
dat weest ik niet dat niemand weetquote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:10 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ja hoor, ze was heel veel in beeld. Dokter erbij, toen een chirurg, operatie geslaagd, patient deud.
Heb je dat niet gezien? Zat je op de verkeerde stream te kijken, jammer, pech gehad.
Mijn god Mario, de hele tijd vragen waar wij geen antwoord op weten omdat het niet in beeld was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |