Ze mist eigenwaarde.quote:
Dat kan Jeff goed ( stemmen zonder emotie, hij zou ookzomaar op Jasper kunnen stemmen omdat dat speltechnisch beter is.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:26 schreef Moeraskat het volgende:
Jeff gaat voor speltechnisch ipv emotie, indien hij moet elimineren. Lijkt me ook het beste ja. Anders maak je het jezelf moeilijk. Al lijkt het mij best lastig om je emoties los te laten als je daar zit.
Ja, maar die tijd is denk ik nog niet aangebrokenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat kan Jeff goed ( stemmen zonder emotie, hij zou ookzomaar op Jasper kunnen stemmen omdat dat speltechnisch beter is.
Ja, hopelijk kan ze dat nog voldoende leren.quote:
Zal soms een harde les zijn.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, hopelijk kan ze dat nog voldoende leren.
Ik hoorde iets over een bar?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:43 schreef freaky40 het volgende:
Wat gaan ze daar nu weer bouwen dan?
Jaquote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:43 schreef spapaars het volgende:
Toevallig ook op de streams van puzziepie
Voorlopig lijkt het meer op puzzelen...quote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:43 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Wel knap tot diep in de nacht doorgaan ,en nu lekker bouwen.
Ik gebruik meestal een Glock.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:44 schreef pingu66 het volgende:
Kan ik hier de vraag stellen hoe het elimineren precies gaat of moet ik die vraag in een ander topic stellen?
Eerlijk gezegd: ik snap daar geen reet vanquote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:44 schreef pingu66 het volgende:
Kan ik hier de vraag stellen hoe het elimineren precies gaat of moet ik die vraag in een ander topic stellen?
Ze nomineren iemand , die krijgt een opdracht van de productie. met verlies moet de genomineerde vertrekken, bij winst mag de genomineerde iemand maar huis sturenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:44 schreef pingu66 het volgende:
Van mij mag het en ik zal ff antwoord geven.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:44 schreef pingu66 het volgende:
Er is tot nu toe 1 eliminatie geweest. Ze konden stemmen wie er een opdracht uit moest voeren. Als de opdracht werd gehaald, mocht die persoon blijven en zelf iemand aanwijzen die dan weg moest. Als de opdracht niet werd gehaald, dan moest deze persoon zelf weg.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:44 schreef pingu66 het volgende:
Je bent zelf een Mora.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:48 schreef ChocoFan het volgende:
En wat een drama weer hier vanmorgenOh wacht, drama is wat overdreven, gedoe.
Stelletje bitches allemaal![]()
Mora aan het kletsen met babs nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |