Precies dit.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
weet je hoeveel problemen DGK heeft gehad en hoeveel plekken hij al gebanned is omdat hij hier filmpjes post voor ons
daarom gaat het op deze manier nu
We zijn DGK heel erg dankbaar dat hij hier uberhaupt zoveel tijd in wil steken
en een beetje begrip daarvoor is meer dan op de plaats
Is beslist niet overdreven. DGK steekt veel tijd in het maken van filmpjes en door zo een link te delen, loop je grote kans dat zijn filmpjes ( voor de zoveelste keer) worden verwijderd.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:44 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Jezus wat een overdreven gedoe hier soms, wtf. Je helpt even iemand... man wat een gedoe.
je weet niet wat Puzz heeft gestuurdquote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:46 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Had ik toen niet gezien maar alsnog hoef je niet iemand te intimideren.
Ik weet natuurlijk niet dat als een link word geplaatst DGK zijn filmpjes weg worden gehaald, Harry over duidelijk ook niet. Dat werd er ook niet bij gezegd. En natuurlijk zou ik dat erg vinden..quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
weet je hoeveel problemen DGK heeft gehad en hoeveel plekken hij al gebanned is omdat hij hier filmpjes post voor ons
daarom gaat het op deze manier nu
We zijn DGK heel erg dankbaar dat hij hier uberhaupt zoveel tijd in wil steken
en een beetje begrip daarvoor is meer dan op de plaats
Dit kan ook allemaal via DMquote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij heb ik je straks de tip gegeven even een dm te sturen
als links hier gedeeld worden zijn de filmpjes binnen no time verdwenen
en worden over gebruikt
en daarvoor doet DGK het niet
Dit kan ook gewoon via een DMquote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:44 schreef Verida het volgende:
[..]
Die intimiderende DM's zijn niet voor niets.
Het is in het verleden al meerdere malen gebeurd dat DGK al zijn filmpjes kwijt is doordat iemand gewoon een link plaatste.
Gewoon niet doen, voortaan een spoiler of een DM
Je wordt langzaam kinds daar wellicht?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:49 schreef greysbones het volgende:
waarom zit alicia bij Babette op schoot te eten
ze is toch volwassen?
Een eliminatie? please pleasequote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Janet organiseert iets speciaal voor de dames om 12.00 uur.
lol .. ik acht de kans klein dat Janet dat organiseert.. maar van mij mag ze Wanda over het hek gooien.quote:
Tering!! Ik stuurde de link . heb gewoon netjes gevraagd of hij die link wilde verwijderen en als ik dan als antwoord terugkrijg dat hij geen bezwaar ziet om die link te plaatsen , is mijn enige reactie dat hij niet voor een ander gaat bepalen wat wel of niet belangrijk is. Het afdoen als onbelangrijk vind ik nog ergerquote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
je weet niet wat Puzz heeft gestuurd
Goed gedaan hoor,ik maakte maar een grapje.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Tering!! Ik stuurde de link . heb gewoon netjes gevraagd of hij die link wilde verwijderen en als ik dan als antwoord terugkrijg dat hij geen bezwaar ziet om die link te plaatsen , is mijn enige reactie dat hij niet voor een ander gaat bepalen wat wel of niet belangrijk is. Het afdoen als onbelangrijk vind ik nog erger
Ik ben heel netjes geweest. Wat een ander daarvan maakt is zijn probleem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:57 schreef FreshFruit het volgende:
Ook jij spoileren s.v.p.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuke codenamenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Alicia : er was gisteravond ruzie tussen pietje en peach... ik krijg nog te horen wat.
Pietje = Jeff
Peach = KimD
Lijkt het op.
Done.quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:57 schreef FreshFruit het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:05 schreef claire3500 het volgende:
Enige wat ik nog wil zeggen. Jullie zijn allemaal ( bepaalde personen na) echt enorme kutwijven. Meteen zo als een bitch reageren op Harry, wanneer hij even iemand helpt,. Hij was nergens van bewust. Je kan dan ook meteen zeggen: liever geen linkjes want anders word alles verwijderd van DGK. NIEMAND was duidelijk tegen hem of zelfs vriendelijk. Ik merk dat hier heel snel, bitcherig word gereageerd op mensen of mod's die voorkeur hebben voor personen hier. Negatieve energie, wat hier is ben ik zo zat. Communicatie is zo onder niveau. Wees dan duidelijk!! Gisteravond ook zo bitcherig doen tegen Charlotte, ga lekker de loods in en ga met Wanda dan hele dag tetteren. ik ben weg hier.
voor de mensen waar ik lief contact mee heb gehad. Jullie zijn toppers![]()
maar ik verwijder mijn account. Zullen sommigen blij mee zijn (ben ik ook!) kunnen jullie weer op een ander afgeven met jullie Wanda 2 groepje!!
Ik hoorde iets over een spandoek makenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:08 schreef Mrsloveable het volgende:
Wat gaat Janet met de hoeslaken doen?
Je reageert naar mijn idee nu wel lichtelijk overdreven. Harry loopt hier al een poosje mee, weet naar mijn idee ook wel wie wat en hoe bedoelt en kent volgens mij de meeste inmiddels ook wel qua manier van reageren.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:05 schreef claire3500 het volgende:
Enige wat ik nog wil zeggen. Jullie zijn allemaal ( bepaalde personen na) echt enorme kutwijven. Meteen zo als een bitch reageren op Harry, wanneer hij even iemand helpt,. Hij was nergens van bewust. Je kan dan ook meteen zeggen: liever geen linkjes want anders word alles verwijderd van DGK. NIEMAND was duidelijk tegen hem of zelfs vriendelijk. Ik merk dat hier heel snel, bitcherig word gereageerd op mensen of mod's die voorkeur hebben voor personen hier. Negatieve energie, wat hier is ben ik zo zat. Communicatie is zo onder niveau. Wees dan duidelijk!! Gisteravond ook zo bitcherig doen tegen Charlotte, ga lekker de loods in en ga met Wanda dan hele dag tetteren. ik ben weg hier.
voor de mensen waar ik lief contact mee heb gehad. Jullie zijn toppers![]()
maar ik verwijder mijn account. Zullen sommigen blij mee zijn (ben ik ook!) kunnen jullie weer op een ander afgeven met jullie Wanda 2 groepje!!
Was eerst de bedoeling dat Esther met Erik ging 'daten', maar Esther vroeg of Babet dat wilden, is Erik les geven hoe hij met vrouwen moet omgaanquote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:09 schreef freaky40 het volgende:
Maar even, Erik en daten met Babette. Is dat echt, of een mooi TV momentje ingegeven door de Febo om Erik even voor schut te zetten wat we zo vaak zien bij gekkies in LLDL...
Ja ik hoorde het alquote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hoorde iets over een spandoek maken
Niet serieus dus want Esther vind JW leuk en Babette kan ik me niet voorstellen dat ze echt iets in Erik ziet.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Was eerst de bedoeling dat Esther met Erik ging 'daten', maar Esther vroeg of Babet dat wilden, is Erik les geven hoe hij met vrouwen moet omgaan
Nee gewoon een gezellig gesprek en vertellen hoe hij met vrouwen moet omgaan.. wel leuk voor de tv uitzending natuurlijkquote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niet serieus dus want Esther vind JW leuk en Babette kan ik me niet voorstellen dat ze echt iets in Erik ziet.
Dank U, ik begin de weg kwijt te rakenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Alicia : er was gisteravond ruzie tussen pietje en peach... ik krijg nog te horen wat.
Pietje = Jeff
Peach = KimD
Lijkt het op.
Pietje kreeg Peach vannacht aan het huilen.Ging mij iets te ver ook.Maar ze hebben het alweer goed gemaakt.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:13 schreef juul. het volgende:
[..]
Dank U, ik begin de weg kwijt te raken
Jeff liet zich vannacht weer van zijn prettigste kant zienquote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Pietje kreeg Peach vannacht aan het huilen.Ging mij iets te ver ook.Maar ze hebben het alweer goed gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |