Ooit een collega gehad die stonk,dwars door de Deoleen heen.Was niet handig in een kledingwinkel.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 01:55 schreef Flory het volgende:
[..]
Goed zo![]()
Toch is het bij vrienden/kennissen/collega's minder makkelijk denk ik
Doe maar een leuk verslag van je Airshow avonturen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 01:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, door een ernstig gebrek aan vrije tijd en mijn komende trip naar de Edwards AFB airshow
dit weekend, lukt het mij niet meer om de 24/7 filmpjes te uploaden.
Heb wel gisteravond online gezet tot 0300 uur, en zal ook nog proberen om de filmpjes van vanavond te uploaden.
Daarna ben ik echter een dag of zeven niet in staat om iets te uploaden ...
Voel je niet bezwaardquote:Op donderdag 13 oktober 2022 01:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, door een ernstig gebrek aan vrije tijd en mijn komende trip naar de Edwards AFB airshow
dit weekend, lukt het mij niet meer om de 24/7 filmpjes te uploaden.
Heb wel gisteravond online gezet tot 0300 uur, en zal ook nog proberen om de filmpjes van vanavond te uploaden.
Daarna ben ik echter een dag of zeven niet in staat om iets te uploaden ...
Blehquote:Op donderdag 13 oktober 2022 01:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ooit een collega gehad die stonk,dwars door de Deoleen heen.Was niet handig in een kledingwinkel.
Lekker slipe Floor.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 02:02 schreef Flory het volgende:
Ga iPad wegleggen, nog heel even meeluisteren.
Moet eik slapen![]()
Morgen komt er een loodgieter en geen idee hoe laat.
Have fun nog of trusten
Gerry gedroeg zich als een verliefde puber zoals ook Babette, Eunice en Kenzy, terwijl het vanuit Jeffrey totáál niet wederzijds was. Het blijft toch wel interessant dat 'liefde' blind maakt en signalen niet worden opgepikt. In zekere zin zag hij haar als een extra stem richting de overkant waar zijzelf dus ook mee in de clinch lag. Vanuit Kim en Berend was het wel oprecht. Babette uiteraard niet te vergeten. Wendy heeft haar in principe vervangen in die rol. Al kun je dat niet een-op-een vergelijken.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 01:31 schreef mario390 het volgende:
[..]jep willt hem altijd op zijn bek slagen
Ben jij een kloon?quote:
Wij gaan vrienden worden.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 02:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Met name in de weekenden als ik een slokje op heb!
Gaat prima zo amice.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 02:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zie je wel dat daar geen loods voor nodig is
Zulke chique woorden zijn hier niet de gewoonte werd mij verteldquote:
Ik apprecieer het ten zeerstequote:Op donderdag 13 oktober 2022 02:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zulke chique woorden zijn hier niet de gewoonte werd mij verteld
Trusten.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 02:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jeffrey en KimD die het weer goed maken staat online, ga er vandoor welterusten, tot over een week ...
Dank je wel voor alle filmpjes!! En veel plezier de komende dagen :-)quote:Op donderdag 13 oktober 2022 02:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jeffrey en KimD die het weer goed maken staat online, ga er vandoor welterusten, tot over een week ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |