quote:mischien is dit wel kloon van
Op vrijdag 7 februari 2003 13:10 schreef Fling het volgende:
Heb even geduld tot BHFH online is, dan krijg je ongetwijfeld antwoord.
quote:Dat ging ook nog even door m'n hoofd maar dan hadden we in de openingspost meteen een betoog gekregen waarom Russische vrouwen beter kunnen pijpen omdat ze door de hongerwinter meer behoefte hebben aan eiwitrijk sperma of zoiets
Op vrijdag 7 februari 2003 13:11 schreef Erosjuhhh het volgende:mischien is dit wel kloon van
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 13:14 schreef Fling het volgende:[..]
Dat ging ook nog even door m'n hoofd maar dan hadden we in de openingspost meteen een betoog gekregen waarom Russische vrouwen beter kunnen pijpen omdat ze door de hongerwinter meer behoefte hebben aan eiwitrijk sperma of zoiets
Als je hier een postorderbruitje probeert te scoren, houd er dan rekening dat de postorderbruid een "iets" probeert te scoren wat haar welstand kan verbeteren. Daarbij is de kans klein dat ze maar op 1 paard wet...
Er bestaan hier heel veel forums over, ik zou maar eens goed zoeken. Daar zul je ook tips zien als "stuur geen geld" en "stuur geen tickets die tegen geld inwisselbaar zijn". Daarnaast zijn er groepsvakanties waar groepen kansloze mannen worden gekoppeld aan groepen russische dames. Mischien wat voor jou?
En let ook op met datingsites er zitten heel veel fakkers tussen die je alleen maar naar een betaalsite lokken.En zodra je betaalt hebt op zo een site zal jij nooit en ternimmer dat persoon vinden waar jij op gereageerd hebt omdat die niet bestaat.
Ga is naar deze site en lees het eens rustig door.
http://www.datingbedrog.nl/
Je kan de site hier vinden:
Enkele voorbeelden:
quote:Had het niet specifiek over jouw
Op woensdag 12 februari 2003 12:31 schreef Gaja het volgende:
dan weet jij meer dan mij
quote:Ik ben geen half Rus, en ik weet over Gaja te vertellen dat ze er in ieder geval temperamentvol uitziet (fotoboek).
Op woensdag 12 februari 2003 12:14 schreef Gaja het volgende:
ik ben een half Rus, en ik weet over mezelf te vertellen dat ik best temperamentvol ben
En da's een compliment...
quote:Joh...
Op woensdag 12 februari 2003 13:27 schreef Hihat het volgende:En da's een compliment...
Trouwens, wat je al niet vindt als je je nickname door Google haalt
quote:hoe oud ben je
Op vrijdag 7 februari 2003 13:05 schreef TaraBoss het volgende:
Ik ben de ware nog niet tegengekomen. Ik ben iemand die zich niet erg gemakkelijk voelt in uitgaansgelegenheden en in het normale leven kom ik maar weinig tot geen vrouwen tegen. Heeft iemand ervaring met contacten/relaties/huewlijken met russische vrouwen?
quote:30 jaar. Zijn er hier mensen die een relatie hebben met een Russische vrouw?
Op woensdag 12 februari 2003 14:29 schreef Duiveltja het volgende:[..]
hoe oud ben je
quote:Waarom eigenlijk een Rus? Turkse vrouwen zijn zo in te voeren
Op woensdag 12 februari 2003 14:52 schreef TaraBoss het volgende:[..]
30 jaar. Zijn er hier mensen die een relatie hebben met een Russische vrouw?
quote:idd je kan er ook een uit Thailand importeren
Op woensdag 12 februari 2003 14:55 schreef suxjahh het volgende:[..]
Waarom eigenlijk een Rus? Turkse vrouwen zijn zo in te voeren
Nee ff serieus, waarom zo speciaal een russische vrouw? Er zijn ook genoeg single vrouwen in Nederland en ook genoeg instanties voor dating...
quote:heb je wel eens een russische vrouw in bed gehad..
Op woensdag 12 februari 2003 14:55 schreef suxjahh het volgende:[..]
Waarom eigenlijk een Rus? Turkse vrouwen zijn zo in te voeren
Nee ff serieus, waarom zo speciaal een russische vrouw? Er zijn ook genoeg single vrouwen in Nederland en ook genoeg instanties voor dating...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |