abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 13 oktober 2022 @ 13:32:51 #101
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_206309124
Misschien zou het wel goed zijn voor mij om te gaan vloggen. Misschien ga ik dan ook tijdens het niet vloggen meer praten.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_206309165
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 12:58 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Ik bedoel ook niet dat het algoritme mij te hoog inschat voor Lubach :) Maar voor die domme familievlogs. Daarom ging er een wereld voor me open in dat filmpje.
We bedoelden hetzelfde :Y Ik bedoelde vooral dat het algoritme me blijkbaar wel geschikt vond voor Lubach filmpjes :+

quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 12:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lijkt me een verschrikkelijk leven om er iedere dag op uit te moeten en iets te beleven, enkel voor je volgers. :{
Er zijn ook een hoop vloggers / influencers met burn-outs enzo :P
quote:
11s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 13:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Die live bevalling. :X
Ja echt hè, en ook gewoon zonder verloskundige ofzo erbij. Wat nou als er wat fout gaat?
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_206309174
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 12:58 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Ik bedoel ook niet dat het algoritme mij te hoog inschat voor Lubach :) Maar voor die domme familievlogs. Daarom ging er een wereld voor me open in dat filmpje.
Het domme is dat ze er waarschijnlijk ook aardig goed aan verdienen. Plus heel veel spul gratis krijgen.
  donderdag 13 oktober 2022 @ 13:37:12 #104
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_206309185
quote:
7s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 13:35 schreef Yesse het volgende:

[..]
We bedoelden hetzelfde :Y Ik bedoelde vooral dat het algoritme me blijkbaar wel geschikt vond voor Lubach filmpjes :+
[..]
Er zijn ook een hoop vloggers / influencers met burn-outs enzo :P
[..]
Dat verbaast me niks
quote:
Ja echt hè, en ook gewoon zonder verloskundige ofzo erbij. Wat nou als er wat fout gaat?
Nou lijkt me zo staand bevallen ook niet echt de meest geschikte manier.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  donderdag 13 oktober 2022 @ 13:38:09 #105
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_206309199
quote:
9s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 13:36 schreef Em31 het volgende:

[..]
Het domme is dat ze er waarschijnlijk ook aardig goed aan verdienen. Plus heel veel spul gratis krijgen.
Die Ballinga's of zo, hebben er blijkbaar een heel imperium kan kunnen opbouwen. Ik had er echter nog nooit van gehoord. :@

* kruipt weer terug onder zijn steen
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_206309236
quote:
11s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 13:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Die live bevalling. :X
Waarom zou je dat op internet gooien. Ieuw.
  donderdag 13 oktober 2022 @ 13:41:07 #107
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_206309251
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 13:40 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Waarom zou je dat op internet gooien. Ieuw.
¯\_(ツ)_/¯
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  donderdag 13 oktober 2022 @ 13:43:22 #108
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_206309278
quote:
7s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 13:35 schreef Yesse het volgende:
Ja echt hè, en ook gewoon zonder verloskundige ofzo erbij. Wat nou als er wat fout gaat?
Nog meer views, gok ik.
En nog meer discussie over jouw vlog waardoor nog meer mensen er over horen en dus nog meer potentiële views.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_206309284
quote:
9s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 13:36 schreef Em31 het volgende:

[..]
Het domme is dat ze er waarschijnlijk ook aardig goed aan verdienen. Plus heel veel spul gratis krijgen.
Het is commercieel ook gewoon heel interessant. Mensen, en ik merk zelf nu ik een gezin heb dat ik dat ook wel meer heb, hebben de behoefte om hun eigen leven te benchmarken tegen een soort algemene standaard hoe anderen dat zoal doen. Alleen kan je moeilijk bij Chantal van de tennisclub of Henk van de boekhouding een paar uur door de brievenbus naar binnen koekeloeren, dus kijken mensen naar soaps en nu dus naar vlog-families.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  donderdag 13 oktober 2022 @ 13:45:30 #110
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_206309305
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 13:43 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Het is commercieel ook gewoon heel interessant. Mensen, en ik merk zelf nu ik een gezin heb dat ik dat ook wel meer heb, hebben de behoefte om hun eigen leven te benchmarken tegen een soort algemene standaard hoe anderen dat zoal doen. Alleen kan je moeilijk bij Chantal van de tennisclub of Henk van de boekhouding een paar uur door de brievenbus naar binnen koekeloeren, dus kijken mensen naar soaps en nu dus naar vlog-families.
Waarom krijg ik nu een beeld van Kees Flodder die dit doet in mijn gedachten?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_206309373
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 13:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Dat verbaast me niks
[..]
Nou lijkt me zo staand bevallen ook niet echt de meest geschikte manier.
Staand bevallen is eigenlijk een van de voorkeurshoudingen, beter voor het openen van je bekken en de zwaartekracht helpt wat mee. (Ja ik heb ook iets geleerd de afgelopen periode :+)
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 13:43 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Het is commercieel ook gewoon heel interessant. Mensen, en ik merk zelf nu ik een gezin heb dat ik dat ook wel meer heb, hebben de behoefte om hun eigen leven te benchmarken tegen een soort algemene standaard hoe anderen dat zoal doen. Alleen kan je moeilijk bij Chantal van de tennisclub of Henk van de boekhouding een paar uur door de brievenbus naar binnen koekeloeren, dus kijken mensen naar soaps en nu dus naar vlog-families.
Denk ook wel de reden dat mensen graag roddelen.
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  donderdag 13 oktober 2022 @ 13:54:07 #112
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_206309406
quote:
7s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 13:50 schreef Yesse het volgende:

[..]
Staand bevallen is eigenlijk een van de voorkeurshoudingen, beter voor het openen van je bekken en de zwaartekracht helpt wat mee. (Ja ik heb ook iets geleerd de afgelopen periode :+)

:o Weer wat geleerd.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_206309510
quote:
17s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 13:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
:o Weer wat geleerd.
Ik had ook geen idee :D Ik ken alleen de filmscènes :+
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_206309664
quote:
9s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 13:36 schreef Em31 het volgende:

[..]
Het domme is dat ze er waarschijnlijk ook aardig goed aan verdienen. Plus heel veel spul gratis krijgen.
700.000 abonnees, dat is echt wel veel. Ik neem aan dat het allemaal Nederlanders zijn (en een paar Belgen), dan heb je binnen Nederland dus een enorm bereik. Dat maakt het voor sponsoren wel interessant.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 13 oktober 2022 @ 14:24:13 #115
39237 crew  H_T
2733
pi_206309734
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 14:17 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
700.000 abonnees, dat is echt wel veel. Ik neem aan dat het allemaal Nederlanders zijn (en een paar Belgen), dan heb je binnen Nederland dus een enorm bereik. Dat maakt het voor sponsoren wel interessant.
Daar kunnen ook zomaar duizenden gekochte abonnees tussen zitten
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_206309765
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 14:24 schreef H_T het volgende:

[..]
Daar kunnen ook zomaar duizenden gekochte abonnees tussen zitten
Dan nog is het best veel voor een paar mensen die hun eigen leven filmen. Nu moet ik zeggen dat ik zelf soms ook naar reactievideos kijk en achteraf denk: waarom lees ik zelf niet eigenlijk deze redditposts :D
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_206310228
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 14:17 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
700.000 abonnees, dat is echt wel veel. Ik neem aan dat het allemaal Nederlanders zijn (en een paar Belgen), dan heb je binnen Nederland dus een enorm bereik. Dat maakt het voor sponsoren wel interessant.
Toen dit jaren geleden begon keek ik wel eens bij bijv. beautybloggers die toen later ook allemaal massaal begonnen te vloggen. Weet nog dat zij toen steeds vaker in hun vlog een vraag stelden over een product of vakantie ofzo en hup twee weken later hadden ze het gekregen van een sponsor. Het zal wel gewoon erg goed werken op die manier. Zelf vond ik dat bedelen zo doorzichtig dat ik totaal geen zin meer had om die mensen te volgen. Vooral als ze dan kinderen kregen hadden ze ineens heel veel ‘vragen’. Weekje later stond dan de nieuwe kinderwagen voor de deur, wat een leven. _O- :')
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 13 oktober 2022 @ 15:30:20 #118
39237 crew  H_T
2733
pi_206310263
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 15:24 schreef Em31 het volgende:

[..]
Toen dit jaren geleden begon keek ik wel eens bij bijv. beautybloggers die toen later ook allemaal massaal begonnen te vloggen. Weet nog dat zij toen steeds vaker in hun vlog een vraag stelden over een product of vakantie ofzo en hup twee weken later hadden ze het gekregen van een sponsor. Het zal wel gewoon erg goed werken op die manier. Zelf vond ik dat bedelen zo doorzichtig dat ik totaal geen zin meer had om die mensen te volgen. Vooral als ze dan kinderen kregen hadden ze ineens heel veel ‘vragen’. Weekje later stond dan de nieuwe kinderwagen voor de deur, wat een leven. _O- :')
Barbie en haar ex hebben ook 'beauty'behandelingen gesponsord gekregen. Werden ze nog even extra opgepompt voor weinig
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  donderdag 13 oktober 2022 @ 15:32:59 #119
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_206310287
quote:
9s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 13:36 schreef Em31 het volgende:

[..]
Het domme is dat ze er waarschijnlijk ook aardig goed aan verdienen. Plus heel veel spul gratis krijgen.
Dat vind ik zo belachelijk.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_206310372
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 15:32 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Dat vind ik zo belachelijk.
Inderdaad, maar het zal wel goed werken anders waren merken er allang mee gestopt zou je toch zeggen. :X Vroeger een advertentie in een tijdschrift of reclame op tv, nu gewoon even een blogger/vlogger benaderen.
pi_206310590
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 15:40 schreef Em31 het volgende:

[..]
Inderdaad, maar het zal wel goed werken anders waren merken er allang mee gestopt zou je toch zeggen. :X Vroeger een advertentie in een tijdschrift of reclame op tv, nu gewoon even een blogger/vlogger benaderen.
Ja, nu vind ik het op zich niet eens zo’n bezwaar als even terloops wordt gemeld van wat voor merk het shirt of de zonnebril in beeld is. Maar van die tenenkrommende posts op Instagram, die dan zo’n door het reclamebureau bedachte tekst hebben in de trant van “Weet je wat ik nou echt fijn vind? Een goede kaasschaaf! Enz enz”. Dat is wel echt irritante reclame.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_206312174
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 16:00 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Ja, nu vind ik het op zich niet eens zo’n bezwaar als even terloops wordt gemeld van wat voor merk het shirt of de zonnebril in beeld is. Maar van die tenenkrommende posts op Instagram, die dan zo’n door het reclamebureau bedachte tekst hebben in de trant van “Weet je wat ik nou echt fijn vind? Een goede kaasschaaf! Enz enz”. Dat is wel echt irritante reclame.
Vreselijk, zo nep altijd. :')
pi_206312367
twitter
Koel en donker bewaren
  donderdag 13 oktober 2022 @ 19:02:37 #124
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_206312404
quote:
Ziet er eigenlijk best eng uit zo'n mier. :o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 13 oktober 2022 @ 19:09:35 #125
39237 crew  H_T
2733
pi_206312530
quote:
Antpocalypse!
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')