het gaat allemaal veel te langzaam , te voorspellendquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:17 schreef Saekerhett het volgende:
Die ‘aanvallen’ van Ajax zijn echt te kansloos voor woorden
Uitpubliek was lastig te horen met die sintelbaan.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:19 schreef DeeBee het volgende:
Heksenketel
Kwartje moet net goed vallen
Zwaar veld
Excelsior tochquote:
Ik wil zonder maar het wordt metquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:22 schreef Themeparktommy het volgende:
Excelsior mét of zonder Schreuder? zeg het maar...
Wat mij betreft zonder.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:22 schreef Themeparktommy het volgende:
Voor 2018 kocht je alleen niet voor 100 miljoen aan spelers in. Ik vind dat je hier toch wel iets meer mag verwachten, zoals niet totaal wegzakken qua niveau.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:41 schreef BobW het volgende:
Alleen Kudus in de spits vind ik een fout, maar verder kan Schreuder weinig doen aan dit kwaliteitsverschil.
Voor 2018 was dit standaard.
Zonderquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:22 schreef Themeparktommy het volgende:
Heb jij geen voorbeeld functie?quote:
Dat zou heel fijn zijn ja, alleen of dat er nu inzitquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik verwacht een beetje een normale spelopvatting. Beetje lijn in het spel.
Daarom ben ik gestopt denk ikquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:28 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Een moderator ben je doorgaans omdat je onder bewind staat.
Echt hè, was tegen Volendam al zichtbaar.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:31 schreef kurk_droog het volgende:
Die Portugees mag van mij in de basis. Laat meer dynamiek zien dan alle anderen.
Da's wel een graadmeter.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
Echt hè, was tegen Volendam al zichtbaar.
Logisch, een van de weinige potjes die hij gespeeld heeft.quote:
Oke, da's dan ook weer zo.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
Logisch, een van de weinige potjes die hij gespeeld heeft.
tegen een debielenclub als excelsior.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:35 schreef BobW het volgende:
Nou we hebben die Italianen nog een beetje laten zweten, dat is al veel meer dan ik had gehoopt.
Op naar zondag 20:00 uur
Hier ben ik het dan ook wel weer mee eensquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:35 schreef BobW het volgende:
Nou we hebben die Italianen nog een beetje laten zweten, dat is al veel meer dan ik had gehoopt.
Op naar zondag 20:00 uur
Okquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:40 schreef Houniet het volgende:
We blijven de mooiste en grootste jongens kijk eens wat een aandacht.
Tadic assistent.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vader en zoon Blind als nieuwe TD duo.
Zie je de dag die zal komen dat Stam de inclusiviteitscursus moet doen in een klasje?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |