Dat was Jeff z'n plan dus hopelijk kan hij goed rekenenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh dat is wel een goed idee ja.
Hele kast vol met producten en dan mensen er wat voor laten doenmijn gedachten dwalen nu wel erg ver af wat diegene dan allemaal voor elkaar kan krijgen.
Gna gna,quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat zal de bedoeling ook wel zijn 1 God in Frankrijk tussen 32 met zakgeld
alle in kilo insgesamt ?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:08 schreef chufi het volgende:
Mogen ze niet met elkaar praten? Ik zeg 2610 kg
nee ze mogen niet met elkaar praten en hebben 20 minuten hiervoorquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:08 schreef chufi het volgende:
Mogen ze niet met elkaar praten? Ik zeg 2610 kg
Nee echt helemaal alleen en de winnaar mag dan wel met anderen het geld verdelen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:09 schreef greysbones het volgende:
mogen ze niet met iemand samen doen?
keek te snelquote:
Oh een slot, dat is een hele slimme ja. Ik weet echt niet wat ik zou doen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou het wel weten.
1 een hangslot, 2 Een espressomachine naast mijn bed in mijn locker die nu ineens een hangslot heeft..
klopt niet, die vent heeft over 110quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:10 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
esther zwaarder dan berend?? en berend is ook geen 70 kg, dan zou ik zijn lijf moeten hebben
100 welquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee joh
die zal 85 tot 90 wegen
Stiekem hoop ik inderdaad dat bv een jeff of zo wint, niet wanda, oeh wendy lijkt me ook geinig, erik absoluut een nee, ruben mag ook niet winnen eehhh eeehhhh eehhh, gelukkig duurt de opdracht niet lang voordat we het weten.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:09 schreef Flory het volgende:
[..]
Dat was Jeff z'n plan dus hopelijk kan hij goed rekenen
ik had te vluchtig gekeken en de namen/getallen door de war gehaaldquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
klopt niet, die vent heeft over 110
En niet Janet pleasequote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik inderdaad dat bv een jeff of zo wint, niet wanda, oeh wendy lijkt me ook geinig, erik absoluut een nee, ruben mag ook niet winnen eehhh eeehhhh eehhh, gelukkig duurt de opdracht niet lang voordat we het weten.
Waar was je nou?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:13 schreef Ebinas het volgende:
Ola nog net een beetje op tijd![]()
[ afbeelding ]
Ja precies, dat laatste zou ik staande onder druk echt moeite mee hebbenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:13 schreef greysbones het volgende:
wat echt grappig is
als iemand met de kilo's qua persoon goed zit
maar het optellen verkeerd doet![]()
![]()
![]()
Ja ik was ook net op tijdquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:13 schreef Ebinas het volgende:
Ola nog net een beetje op tijd![]()
[ afbeelding ]
sommige vrouwen iets te laag en nee niet moraimaquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:13 schreef greysbones het volgende:
wat echt grappig is
als iemand met de kilo's qua persoon goed zit
maar het optellen verkeerd doet![]()
![]()
![]()
Dit dusquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:14 schreef 5thencounter het volgende:
Leuk zou zijn als iemand alle gewichten goed heeft.. maar een optelfout gemaakt heeft
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ik was ook net op tijd![]()
Benieuwd wie gaat winnen
Wij zeggen Kim K. van kont, of kreun of kapster. Maar haar achternaam begint met een Wquote:
achzo de achternaam, snap ikquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wij zeggen Kim K. van kont, of kreun of kapster. Maar haar achternaam begint met een W
de een zal het in een weekend uitgeven aan drank en de ander zal er een buffer van maken voor zichzelf, ben benieuwd.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, diegene mag die 500 euro zelf houden, helemaal geinig van de regie.
Dat zou wel het eerlijkst zijn en dan wel zo dat iedereen het gewicht gelijk kan zien.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:17 schreef freaky40 het volgende:
Worden ze ook nog stuk voor stuk gewogen?
Ben benieuwd.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, diegene mag die 500 euro zelf houden, helemaal geinig van de regie.
Ik ben iig heel erg benieuwd nu. geen saaie middag iig.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:17 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
de een zal het in een weekend uitgeven aan drank en de ander zal er een buffer van maken voor zichzelf, ben benieuwd.
Zo had ik m ookquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:17 schreef Ebinas het volgende:
Wordt per persoon het gewicht gecontroleerd/is gecontroleerd.
Zo niet, dan zou ik gemiddelen nemen 1x vrouwen en 1x mannen.
Scheelt een hoop gis en rekenwerk
misschien moesten ze op beginnquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:17 schreef Ebinas het volgende:
Dat zou wel het verstandigst zijn, kweet alleen niet of ze daar verstandig zijn.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik gok dat er mensen tussen zitten die voor dat geld kleding gaan bestellen, zoals een winterjas
Thermo handschoenenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik gok dat er mensen tussen zitten die voor dat geld kleding gaan bestellen, zoals een winterjas
Ja denk het ook wel, of er naquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
misschien moesten ze op beginn
zich wegen
Is gecontroleerd, ze moesten allemaal op de weegschaal die ze vanuit de badkamer naar de loods hadden verplaatst.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:17 schreef Ebinas het volgende:
Ty!quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is gecontroleerd, ze moesten allemaal op de weegschaal die ze vanuit de badkamer naar de loods hadden verplaatst.
Dan wordt het bedrag verdeeldquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:21 schreef Chanel5 het volgende:
Wat gebeurt er bij een gelijke stand?
Bij een ander staat 115quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:20 schreef Ebinas het volgende:
Moirena 130, schrijft ze volgens mij zelf.
Wordt verdeeld dan.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:21 schreef Chanel5 het volgende:
Elk ¤250quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:21 schreef Chanel5 het volgende:
Ze hebben gisteren toch gewogen?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:22 schreef freaky40 het volgende:
Zie nog helemaal geen weegschaal staan voor straks dus blijkbaar weet de Febo het gewicht van de deelnemers.
pot delenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:21 schreef Chanel5 het volgende:
Rillingen van haar.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, zo van kijk mij eens in balans zijn en evenwicht hebben mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |