Dat ze ook een bitch isquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:12 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Wat werd er gezegd over sasha? Heb t niet mee gekregen.
Als je je oogkleppen afdoet zie je dat zij ook kan bitchenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:14 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Serieus? Waar komt dat dan weer vandaan.
Dat klopt wel een beetje maar Wanda heeft over iedereen wat. Behalve zichzelf.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als je je oogkleppen afdoet zie je dat zij ook kan bitchen
We hadden het over Sachaquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:16 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb wel een paar voorbeelden.
Dat gedoe met haar bril.Wat ze wss zelf had gedaan.
Ze denkt mensen de keuken uit te trappen die een broodham smeren.
En dat gedoe met haar doofheid kan ik ook niet hebben,ze denkt daardoor overal voorrang op te krijgen.
Ik ben zelf halfdoof,dus meen dit te mogen zeggen.
Ik zat nog in het vorige topic ja.quote:
Ben helemaal met je eens mbt Esther. Ze kan ook wel zeuren etcquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zat nog in het vorige topic ja.
Wanda is ook natuurlijk een geweldig en goed mens. Valt helemaal niks verkeerd over te zeggenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:16 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dat klopt wel een beetje maar Wanda heeft over iedereen wat. Behalve zichzelf.
Ik hoop dat dit zo waar is hahahahahhahaaquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:30 schreef claire3500 het volgende:
Het zou voor GJ super zijn, als alarm straks afgaat en eliminatie plaatsvind. Kan hij in zijn talkshow met zijn 'oh geweldige' interview technieken vragen over stellen
Gelijk publiekelijk stemmen zonder het spel te wetenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:32 schreef greysbones het volgende:
Als het een eliminatie is
hoop ik dat er iemand van team wanda gaat
Mexxquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:36 schreef juul. het volgende:
Het wordt Kim D of Jerrod, wat denken jullie?
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:36 schreef juul. het volgende:
Denk dat de dynamiek veranderd als zij vertrekt....quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:36 schreef puzziepie het volgende:
Ja Wanda de dynamiek veranderd direct zodra iemand weg is
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk dat de dynamiek veranderd als zij vertrekt....
Ik denk dat Jeffery spel moet spelen en hij kiest 1 van de meangirls Wanda of Djedi.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:36 schreef juul. het volgende:
wie zegt dat ze op Jeff gaan danquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:37 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ik denk dat Jeffery spel moet spelen en hij kiest 1 van de meangirls Wanda of Djedi.
ja een stemdingquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:38 schreef 5thencounter het volgende:
Voor nomineren hoeven ze niets op te bouwen, een voor een knoppie drukken wegwezen
Zoiets begreep ik maar is wel wat dagen geleden dus kan inderdaad weer anders zijn. Ik begreep dat ze Kim D te makkelijk vinden en dat ze de 'angel' eruit willen halen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
wie zegt dat ze op Jeff gaan dan
babbelbitchus gaan op Kim D
Zoals Wanda vanmorgen over Kim D praattequote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:39 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Zoiets begreep ik maar is wel wat dagen geleden dus kan inderdaad weer anders zijn. Ik begreep dat ze Kim D te makkelijk vinden en dat ze de 'angel' eruit willen halen.
Ja begrijp ikquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoals Wanda vanmorgen over Kim D praatte
denk ik Kim D
hahahahah lekker!quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:41 schreef Aggie46 het volgende:
Ik schrok me te pletter.
Ik was boven en hoorde die sirene.
Dat was net toen ik op mijn traplift zat.
Dacht even dat dat ding kapot was.![]()
Maar nu zit ik klaar met Pringles paprika
Wat een eng naar mannetje. Mag er ook wel uit als het vandaag zover is.quote:
Pringles paprikaquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:41 schreef Aggie46 het volgende:
Ik schrok me te pletter.
Ik was boven en hoorde die sirene.
Dat was net toen ik op mijn traplift zat.
Dacht even dat dat ding kapot was.![]()
Maar nu zit ik klaar met Pringles paprika
ik geloof er niks vanquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat een eng naar mannetje. Mag er ook wel uit als het vandaag zover is.
Bij iedereen die vertrekt veranderd de dynamiek in een groep. Hoewel bij sommigen dat wat sneller went denk ik, bij Wanda ga je dat zeker óók zienquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk dat de dynamiek veranderd als zij vertrekt....
ik denk dat als Moriama vertrekt er niet veel veranderdquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bij iedereen die vertrekt veranderd de dynamiek in een groep. Hoewel bij sommigen dat wat sneller went denk ik, bij Wanda ga je dat zeker óók zien![]()
Ik denk omdat mensen zich hier zo ergeren aan haar dat zij nog wel ff blijft ,maar maar van mij mag zij weg.
Wanda is nog geen targetquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:44 schreef freaky40 het volgende:
Verdienopdracht en vrijdag eliminatie, is Wanda nog voor het weekend thuis....
Die mis je alleen door dat je haar niet meer hoort hoesten, ze voegt echt niets toequote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat als Moriama vertrekt er niet veel veranderd
Ja het jammere is dat er weinig verandering is.quote:
nieuwe kan ik me toch echt helemaal niets bij voorstellen. Die weten veel te veel van wat er in de loods allemaal gespeeld heeft of nog speeltquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:46 schreef freaky40 het volgende:
De dynamiek veranderd ook als er nieuwe bij komen. Ze mogen kiezen wie ze er bij willen hebben....
Sascha ,Bern ,Erik ,Mexx ,Djedi, Rube ook niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat als Moriama vertrekt er niet veel veranderd
eensquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Sascha ,Bern ,Erik ,Mexx ,Djedi, Rube ook niet.
Ik vind Mora wel leuk trouwens . \die mag van mij blijven
Alles kan. Talpa kan het format ten allertijden aanpassen als ze niet tevreden zijn. Dat is gaande weg bij Utopia ook gebeurd.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:48 schreef Verida het volgende:
[..]
nieuwe kan ik me toch echt helemaal niets bij voorstellen. Die weten veel te veel van wat er in de loods allemaal gespeeld heeft of nog speelt
Die kun je nu niet meer toevoegen.
Ik sta hier al een tijdje...quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:50 schreef 5thencounter het volgende:
Ze hebben net Ī1500 binnen, blikgooien lijkt logischer
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:50 schreef chufi het volgende:
Beste Wanda na lang overleg en om meer leed te voorkomen is op basis van jouw uitlatingen op beeld besloten jou per direct te verzoeken het huis te verlaten
Beste Wanda na lang overleg en om meer leed te voorkomen is op basis van jouw uitlatingen op beeld besloten jou per direct te verzieken het huis te verlaten
Beste Wanda na lang overleg en om meer leed te voorkomen is op basis van jouw uitlatingen op beeld besloten jou per direct te verzieken het huis te verlaten
Ja helaas wel ja. Blikgooien. Blikjes met hun naam en welke blik die blijft staan mag iemand weg stemmen, zou ik leuk vinden lolquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:50 schreef 5thencounter het volgende:
Ze hebben net Ī1500 binnen, blikgooien lijkt logischer
JAAAAAAAA :-)!!quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:50 schreef chufi het volgende:
Had gekund als ze dat al vanaf het begin hadden ingevoerd. Ik zie dat in deze setting ook niet meer gebeuren, waardoor er weinig veranderd, en wat het saaier maakt.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:48 schreef Verida het volgende:
[..]
nieuwe kan ik me toch echt helemaal niets bij voorstellen. Die weten veel te veel van wat er in de loods allemaal gespeeld heeft of nog speelt
Die kun je nu niet meer toevoegen.
Ze hebben allemaal nog hun nummer, zou wel stressen zijn als iedereen zijn eigen blikkie moet rakenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:52 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja helaas wel ja. Blikgooien. Blikjes met hun naam en welke blik die blijft staan mag iemand weg stemmen, zou ik leuk vinden lol
Ik vind het nu al de post van de dag.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik liet juist die ene typo express staan
ZOO dat was ik helemaal vergeten joh!! Ja dat zou ik nog toffe spellen vinden dan dat saaie, brave gedoequote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal nog hun nummer, zou wel stressen zijn als iedereen zijn eigen blikkie moet raken
zou ik niet weten, dat heb ik ook nooit gezien. En dat andere, million dollar island of zo, heb ik ook nooit gezien.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Had gekund als ze dat al vanaf het begin hadden ingevoerd. Ik zie dat in deze setting ook niet meer gebeuren, waardoor er weinig veranderd, en wat het saaier maakt.
Ik heb nooit dat programma 'get the fuck out of my house' of hoe heette dat programma gezien . Is dit vergelijkbaar met elkaar?
Ze hebben nu genoeg spulletjes recent gekregen, dus denk niet dat het een boodschappenspel zal zijn.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik geloof er niks van
zal wel weer blikgooien zijn
er zijn er nog genoeg die op het randje zitten
die hoeven maar een klein duwtje te hebben
Mss is ze thuis wel heel anders.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:54 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Zet hem op schatje, blijf maar lekker lang weg!
De pooltafel en dartbord moet er nog komen , verplicht nummerquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben nu genoeg spulletjes recent gekregen, dus denk niet dat het een boodschappenspel zal zijn.
BLIJFquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:55 schreef Seattle het volgende:
Verd@mme heb om 1300 m’n volgende overleg. Ga ik alle ‘fun’ weer missen
En ziet nu haar ware aard?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mss is ze thuis wel heel anders.
ik denk dat hij even ademruimte heeft. Thuis moet hij dat gewauwel aanhorenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:54 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Zet hem op schatje, blijf maar lekker lang weg!
Mag dit alsjeblieft na een eliminatiequote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Blikgooien en geen prijzen, maar kiezen wat je wilt inleveren: hottub, trainingsapparatuur of de oven
Zoiets is ook wel een keer leuk
Van mij mogen ze net als in BB de bewoners laten zien wat de social media over hun schrijft.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Blikgooien en geen prijzen, maar kiezen wat je wilt inleveren: hottub, trainingsapparatuur of de oven
Zoiets is ook wel een leer leuk
O fijnquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:56 schreef claire3500 het volgende:
[..]
BLIJF!!! Ik ga stream verslag maken voor gene die het missen :-)
Oh deden ze dat?? Ik heb echt veel gemist mbt BBquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Van mij mogen ze net als in BB de bewoners laten zien wat de social media over hun schrijft.
Tot later en werkse nog even :-)!quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:57 schreef Seattle het volgende:
[..]
O fijn. Tot later en veel plezier (hopelijk)
Ik wilde iets positief posten.Wij als fruitteam kunnen dat.quote:
ja dat is ook leukquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Van mij mogen ze net als in BB de bewoners laten zien wat de social media over hun schrijft.
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:58 schreef Vlinder1974 het volgende:
is het nou immaddidin die zo leuk lacht zoals ernie (van bert)?
500 euro.quote:
nee mag maximaal 20 minuten durenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:02 schreef StephanL het volgende:
Dit gaat weer een uur duren natuurlijk
Vrijdag kan nog net.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:03 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Lijkt me sterk omdat er in het weekend nooit iemand weg gaat.
zoe :-)quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:03 schreef Chanel5 het volgende:
Wie zei dat? gelukkig kan ik super goed rekenen
Zoë volgens mijquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:03 schreef Chanel5 het volgende:
Wie zei dat? gelukkig kan ik super goed rekenen
Omg ja en als er dus 1 iemand heeft opgelet en het onthouden heeft maakt die kans nu, we zullen zien wie wint.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:04 schreef FreshFruit het volgende:
Mooi dat er gisteren een weegmoment was.
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:05 schreef ChocoFan het volgende:
Voor 500 euro kan je best leuke dingen doen, erg benieuwd wie er gaat winnen en wat diegene gaat doen met dat geld.
Best wel vals van de regie, diegene kan best veel haat over zich heen krijgen dan.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:05 schreef 5thencounter het volgende:
Dus 33 schattingen en één zit er het dichts bij.. raar spelletje.. 1 bewoner "rijk" maken
Handeltje opzettenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:05 schreef ChocoFan het volgende:
Voor 500 euro kan je best leuke dingen doen, erg benieuwd wie er gaat winnen en wat diegene gaat doen met dat geld.
Alleen degenen die meedoen aan het bokstoernooiquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:04 schreef FreshFruit het volgende:
Mooi dat er gisteren een weegmoment was.
Lijkt op Erik zoquote:
Dat bedoel ik. Dit is gewoon sturing om te zien wat er dan gebeurd in de groep.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Best wel vals van de regie, diegene kan best veel haat over zich heen krijgen dan.
Ja zie je het voor je dat 1 iemand helemaal uit zijn plaat gaat met die 500 euro, ik welquote:
wel een win spel dusquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben nu genoeg spulletjes recent gekregen, dus denk niet dat het een boodschappenspel zal zijn.
Oh dat is wel een goed idee ja.quote:
Dat zal de bedoeling ook wel zijn 1 God in Frankrijk tussen 32 met zakgeldquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Best wel vals van de regie, diegene kan best veel haat over zich heen krijgen dan.
Mooi toch, geniet ervan, ga ik wel doen iig.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Dit is gewoon sturing om te zien wat er dan gebeurd in de groep.
Jappie en Jeffquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja zie je het voor je dat 1 iemand helemaal uit zijn plaat gaat met die 500 euro, ik wel
Zou het wel weten.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:05 schreef ChocoFan het volgende:
Dat was Jeff z'n plan dus hopelijk kan hij goed rekenenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh dat is wel een goed idee ja.
Hele kast vol met producten en dan mensen er wat voor laten doenmijn gedachten dwalen nu wel erg ver af wat diegene dan allemaal voor elkaar kan krijgen.
Gna gna,quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat zal de bedoeling ook wel zijn 1 God in Frankrijk tussen 32 met zakgeld
alle in kilo insgesamt ?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:08 schreef chufi het volgende:
Mogen ze niet met elkaar praten? Ik zeg 2610 kg
nee ze mogen niet met elkaar praten en hebben 20 minuten hiervoorquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:08 schreef chufi het volgende:
Mogen ze niet met elkaar praten? Ik zeg 2610 kg
Nee echt helemaal alleen en de winnaar mag dan wel met anderen het geld verdelen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:09 schreef greysbones het volgende:
mogen ze niet met iemand samen doen?
keek te snelquote:
Oh een slot, dat is een hele slimme ja. Ik weet echt niet wat ik zou doen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou het wel weten.
1 een hangslot, 2 Een espressomachine naast mijn bed in mijn locker die nu ineens een hangslot heeft..
klopt niet, die vent heeft over 110quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:10 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
esther zwaarder dan berend?? en berend is ook geen 70 kg, dan zou ik zijn lijf moeten hebben
100 welquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee joh
die zal 85 tot 90 wegen
Stiekem hoop ik inderdaad dat bv een jeff of zo wint, niet wanda, oeh wendy lijkt me ook geinig, erik absoluut een nee, ruben mag ook niet winnen eehhh eeehhhh eehhh, gelukkig duurt de opdracht niet lang voordat we het weten.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:09 schreef Flory het volgende:
[..]
Dat was Jeff z'n plan dus hopelijk kan hij goed rekenen
ik had te vluchtig gekeken en de namen/getallen door de war gehaaldquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
klopt niet, die vent heeft over 110
En niet Janet pleasequote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik inderdaad dat bv een jeff of zo wint, niet wanda, oeh wendy lijkt me ook geinig, erik absoluut een nee, ruben mag ook niet winnen eehhh eeehhhh eehhh, gelukkig duurt de opdracht niet lang voordat we het weten.
Waar was je nou?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:13 schreef Ebinas het volgende:
Ola nog net een beetje op tijd![]()
[ afbeelding ]
Ja precies, dat laatste zou ik staande onder druk echt moeite mee hebbenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:13 schreef greysbones het volgende:
wat echt grappig is
als iemand met de kilo's qua persoon goed zit
maar het optellen verkeerd doet![]()
![]()
![]()
Ja ik was ook net op tijdquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:13 schreef Ebinas het volgende:
Ola nog net een beetje op tijd![]()
[ afbeelding ]
sommige vrouwen iets te laag en nee niet moraimaquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:13 schreef greysbones het volgende:
wat echt grappig is
als iemand met de kilo's qua persoon goed zit
maar het optellen verkeerd doet![]()
![]()
![]()
Dit dusquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:14 schreef 5thencounter het volgende:
Leuk zou zijn als iemand alle gewichten goed heeft.. maar een optelfout gemaakt heeft
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ik was ook net op tijd![]()
Benieuwd wie gaat winnen
Wij zeggen Kim K. van kont, of kreun of kapster. Maar haar achternaam begint met een Wquote:
achzo de achternaam, snap ikquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wij zeggen Kim K. van kont, of kreun of kapster. Maar haar achternaam begint met een W
de een zal het in een weekend uitgeven aan drank en de ander zal er een buffer van maken voor zichzelf, ben benieuwd.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, diegene mag die 500 euro zelf houden, helemaal geinig van de regie.
Dat zou wel het eerlijkst zijn en dan wel zo dat iedereen het gewicht gelijk kan zien.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:17 schreef freaky40 het volgende:
Worden ze ook nog stuk voor stuk gewogen?
Ben benieuwd.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, diegene mag die 500 euro zelf houden, helemaal geinig van de regie.
Ik ben iig heel erg benieuwd nu. geen saaie middag iig.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:17 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
de een zal het in een weekend uitgeven aan drank en de ander zal er een buffer van maken voor zichzelf, ben benieuwd.
Zo had ik m ookquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:17 schreef Ebinas het volgende:
Wordt per persoon het gewicht gecontroleerd/is gecontroleerd.
Zo niet, dan zou ik gemiddelen nemen 1x vrouwen en 1x mannen.
Scheelt een hoop gis en rekenwerk
misschien moesten ze op beginnquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:17 schreef Ebinas het volgende:
Dat zou wel het verstandigst zijn, kweet alleen niet of ze daar verstandig zijn.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik gok dat er mensen tussen zitten die voor dat geld kleding gaan bestellen, zoals een winterjas
Thermo handschoenenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik gok dat er mensen tussen zitten die voor dat geld kleding gaan bestellen, zoals een winterjas
Ja denk het ook wel, of er naquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
misschien moesten ze op beginn
zich wegen
Is gecontroleerd, ze moesten allemaal op de weegschaal die ze vanuit de badkamer naar de loods hadden verplaatst.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:17 schreef Ebinas het volgende:
Ty!quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is gecontroleerd, ze moesten allemaal op de weegschaal die ze vanuit de badkamer naar de loods hadden verplaatst.
Dan wordt het bedrag verdeeldquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:21 schreef Chanel5 het volgende:
Wat gebeurt er bij een gelijke stand?
Bij een ander staat 115quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:20 schreef Ebinas het volgende:
Moirena 130, schrijft ze volgens mij zelf.
Wordt verdeeld dan.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:21 schreef Chanel5 het volgende:
Elk Ī250quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:21 schreef Chanel5 het volgende:
Ze hebben gisteren toch gewogen?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:22 schreef freaky40 het volgende:
Zie nog helemaal geen weegschaal staan voor straks dus blijkbaar weet de Febo het gewicht van de deelnemers.
pot delenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:21 schreef Chanel5 het volgende:
Rillingen van haar.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, zo van kijk mij eens in balans zijn en evenwicht hebben mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |