Dat ze ook een bitch isquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:12 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Wat werd er gezegd over sasha? Heb t niet mee gekregen.
Als je je oogkleppen afdoet zie je dat zij ook kan bitchenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:14 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Serieus? Waar komt dat dan weer vandaan.
Dat klopt wel een beetje maar Wanda heeft over iedereen wat. Behalve zichzelf.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als je je oogkleppen afdoet zie je dat zij ook kan bitchen
We hadden het over Sachaquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:16 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb wel een paar voorbeelden.
Dat gedoe met haar bril.Wat ze wss zelf had gedaan.
Ze denkt mensen de keuken uit te trappen die een broodham smeren.
En dat gedoe met haar doofheid kan ik ook niet hebben,ze denkt daardoor overal voorrang op te krijgen.
Ik ben zelf halfdoof,dus meen dit te mogen zeggen.
Ik zat nog in het vorige topic ja.quote:
Ben helemaal met je eens mbt Esther. Ze kan ook wel zeuren etcquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zat nog in het vorige topic ja.
Wanda is ook natuurlijk een geweldig en goed mens. Valt helemaal niks verkeerd over te zeggenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:16 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dat klopt wel een beetje maar Wanda heeft over iedereen wat. Behalve zichzelf.
Ik hoop dat dit zo waar is hahahahahhahaaquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:30 schreef claire3500 het volgende:
Het zou voor GJ super zijn, als alarm straks afgaat en eliminatie plaatsvind. Kan hij in zijn talkshow met zijn 'oh geweldige' interview technieken vragen over stellen
Gelijk publiekelijk stemmen zonder het spel te wetenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:32 schreef greysbones het volgende:
Als het een eliminatie is
hoop ik dat er iemand van team wanda gaat
Mexxquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:36 schreef juul. het volgende:
Het wordt Kim D of Jerrod, wat denken jullie?
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:36 schreef juul. het volgende:
Denk dat de dynamiek veranderd als zij vertrekt....quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:36 schreef puzziepie het volgende:
Ja Wanda de dynamiek veranderd direct zodra iemand weg is
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk dat de dynamiek veranderd als zij vertrekt....
Ik denk dat Jeffery spel moet spelen en hij kiest 1 van de meangirls Wanda of Djedi.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:36 schreef juul. het volgende:
wie zegt dat ze op Jeff gaan danquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:37 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ik denk dat Jeffery spel moet spelen en hij kiest 1 van de meangirls Wanda of Djedi.
ja een stemdingquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:38 schreef 5thencounter het volgende:
Voor nomineren hoeven ze niets op te bouwen, een voor een knoppie drukken wegwezen
Zoiets begreep ik maar is wel wat dagen geleden dus kan inderdaad weer anders zijn. Ik begreep dat ze Kim D te makkelijk vinden en dat ze de 'angel' eruit willen halen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
wie zegt dat ze op Jeff gaan dan
babbelbitchus gaan op Kim D
Zoals Wanda vanmorgen over Kim D praattequote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:39 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Zoiets begreep ik maar is wel wat dagen geleden dus kan inderdaad weer anders zijn. Ik begreep dat ze Kim D te makkelijk vinden en dat ze de 'angel' eruit willen halen.
Ja begrijp ikquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoals Wanda vanmorgen over Kim D praatte
denk ik Kim D
hahahahah lekker!quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:41 schreef Aggie46 het volgende:
Ik schrok me te pletter.
Ik was boven en hoorde die sirene.
Dat was net toen ik op mijn traplift zat.
Dacht even dat dat ding kapot was.![]()
Maar nu zit ik klaar met Pringles paprika
Wat een eng naar mannetje. Mag er ook wel uit als het vandaag zover is.quote:
Pringles paprikaquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:41 schreef Aggie46 het volgende:
Ik schrok me te pletter.
Ik was boven en hoorde die sirene.
Dat was net toen ik op mijn traplift zat.
Dacht even dat dat ding kapot was.![]()
Maar nu zit ik klaar met Pringles paprika
ik geloof er niks vanquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat een eng naar mannetje. Mag er ook wel uit als het vandaag zover is.
Bij iedereen die vertrekt veranderd de dynamiek in een groep. Hoewel bij sommigen dat wat sneller went denk ik, bij Wanda ga je dat zeker ķķk zienquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk dat de dynamiek veranderd als zij vertrekt....
ik denk dat als Moriama vertrekt er niet veel veranderdquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bij iedereen die vertrekt veranderd de dynamiek in een groep. Hoewel bij sommigen dat wat sneller went denk ik, bij Wanda ga je dat zeker ķķk zien![]()
Ik denk omdat mensen zich hier zo ergeren aan haar dat zij nog wel ff blijft ,maar maar van mij mag zij weg.
Wanda is nog geen targetquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:44 schreef freaky40 het volgende:
Verdienopdracht en vrijdag eliminatie, is Wanda nog voor het weekend thuis....
Die mis je alleen door dat je haar niet meer hoort hoesten, ze voegt echt niets toequote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat als Moriama vertrekt er niet veel veranderd
Ja het jammere is dat er weinig verandering is.quote:
nieuwe kan ik me toch echt helemaal niets bij voorstellen. Die weten veel te veel van wat er in de loods allemaal gespeeld heeft of nog speeltquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:46 schreef freaky40 het volgende:
De dynamiek veranderd ook als er nieuwe bij komen. Ze mogen kiezen wie ze er bij willen hebben....
Sascha ,Bern ,Erik ,Mexx ,Djedi, Rube ook niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat als Moriama vertrekt er niet veel veranderd
eensquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Sascha ,Bern ,Erik ,Mexx ,Djedi, Rube ook niet.
Ik vind Mora wel leuk trouwens . \die mag van mij blijven
Alles kan. Talpa kan het format ten allertijden aanpassen als ze niet tevreden zijn. Dat is gaande weg bij Utopia ook gebeurd.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:48 schreef Verida het volgende:
[..]
nieuwe kan ik me toch echt helemaal niets bij voorstellen. Die weten veel te veel van wat er in de loods allemaal gespeeld heeft of nog speelt
Die kun je nu niet meer toevoegen.
Ik sta hier al een tijdje...quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:50 schreef 5thencounter het volgende:
Ze hebben net ¤1500 binnen, blikgooien lijkt logischer
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:50 schreef chufi het volgende:
Beste Wanda na lang overleg en om meer leed te voorkomen is op basis van jouw uitlatingen op beeld besloten jou per direct te verzoeken het huis te verlaten
Beste Wanda na lang overleg en om meer leed te voorkomen is op basis van jouw uitlatingen op beeld besloten jou per direct te verzieken het huis te verlaten
Beste Wanda na lang overleg en om meer leed te voorkomen is op basis van jouw uitlatingen op beeld besloten jou per direct te verzieken het huis te verlaten
Ja helaas wel ja. Blikgooien. Blikjes met hun naam en welke blik die blijft staan mag iemand weg stemmen, zou ik leuk vinden lolquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:50 schreef 5thencounter het volgende:
Ze hebben net ¤1500 binnen, blikgooien lijkt logischer
JAAAAAAAA :-)!!quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:50 schreef chufi het volgende:
Had gekund als ze dat al vanaf het begin hadden ingevoerd. Ik zie dat in deze setting ook niet meer gebeuren, waardoor er weinig veranderd, en wat het saaier maakt.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:48 schreef Verida het volgende:
[..]
nieuwe kan ik me toch echt helemaal niets bij voorstellen. Die weten veel te veel van wat er in de loods allemaal gespeeld heeft of nog speelt
Die kun je nu niet meer toevoegen.
Ze hebben allemaal nog hun nummer, zou wel stressen zijn als iedereen zijn eigen blikkie moet rakenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:52 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja helaas wel ja. Blikgooien. Blikjes met hun naam en welke blik die blijft staan mag iemand weg stemmen, zou ik leuk vinden lol
Ik vind het nu al de post van de dag.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik liet juist die ene typo express staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |