quote:Waar
Op dinsdag 18 februari 2003 17:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lees eens goed Ker...
misschien toch uiteindelijk maar eens kopen
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 18:06 schreef Hertog_Martin het volgende:
jaren geleden zag ik geloof ik reclame voor FF7 op tv.. leek me toen echt ontzettend gaaf spel.. nooit wat van gekomen..misschien toch uiteindelijk maar eens kopen
quote:Er staat bij dat het mijn Sinterklaas wens is....
Op dinsdag 18 februari 2003 17:54 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Waar
Net dat hele stuk door de Nibelheim mountains gedaan,.......prachtige shots gezien de coole Mako reactor daar waar Jenova zich bevond. Nu sta ik voor rockettown !
Ja, de filmpjes kan je zien zonder het spel te spelen... Slecht heh?
Maar gelukkig heb ik hem tijdig kunnen stoppen
quote:Ben vaker op deze site geweest.Kan je ook dvd kopen met alle FFX filmpjes erop.Zo'n 480 minuten.
Op dinsdag 18 februari 2003 22:01 schreef Strolie75 het volgende:
Zit er trouwens aan te denken om deze te bestellen, ik krijg donderdag een nieuwe boekenkast met heel veel vakjes en die moet gevuld worden!http://www.finalfantasygoodies.nl
quote:Deze kreeg ik vandaag in mijn mailbox... Er zijn teveel wanbetalers ed.
Beste Final Fantasy Fans,De meesten van jullie hebben laatst al een algemene email gehad over
toenemende betalingsproblemen met aanvragers en hoogste bieders.Helaas is nu de tijd daar dat ik opnieuw een algemene email moet sturen met
hetzelfde soort nieuws: het probleem lost ondanks mijn waarschuwingen niet
op. Final Fantasy Goodies heeft nu dus simpelweg de financiele middelen
niet meer om de koers verder te zetten. Oftewel: Final Fantasy Goodies is
failliet en moet ermee stoppen.--Wat betekent dit voor iedereen die een aanvraag heeft lopen?
Alle aanvragen die al besteld zijn, worden uiteraard netjes afgehandeld.
Iedereen die een email heeft gehad waarin de bestelling bevestigd is, zal
worden gecontacteerd zodra de aanvraag binnen is. Het wordt op normale
manier afgehandeld, zoals ik dat altijd gedaan heb.Alle aanvragen die in verwerking waren en nog niet besteld, moeten helaas
geannuleerd worden. Op je status pagina zal je dan binnenkort zien staan:
'aanvraag is afgekeurd'.--Wat betekent dit voor iedereen die meedoet aan een veiling?
De veilingen blijven nu nog gewoon doorgaan. De 'catalogus' en 'aanvraag'
afdeling zullen binnenkort verdwijnen van de site, maar de veilingen
blijven nog even doorgaan totdat het allerlaatste item netjes bij zijn
nieuwe eigenaar terecht is gekomen.--Voor al mijn goede klanten: ik vind dit net zo erg als jullie. Het was
geweldig om van mijn allergrootste hobby een job te maken en om Final
Fantasy items voor jullie toegankelijker te maken. Ik betreur het dat er
meer probleemgevallen rondlopen dan serieuze en goede klanten zoals jullie.
Aan jullie heeft het in ieder geval niet gelegen.Anne
quote:Ik heb al lang een dvd van FFX met alle filmpjes erop, namelijk Final Fantasy X voor de PS2! En tussen de filmpjes door heb je ook nog een leuk spel!
Op dinsdag 18 februari 2003 22:59 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ben vaker op deze site geweest.Kan je ook dvd kopen met alle FFX filmpjes erop.Zo'n 480 minuten.
quote:Kewl, ik hoop voor je dat ze nog te krijgen is. Ik heb zelf Lulu
Op dinsdag 18 februari 2003 22:01 schreef Strolie75 het volgende:
Zit er trouwens aan te denken om deze te bestellen, ik krijg donderdag een nieuwe boekenkast met heel veel vakjes en die moet gevuld worden!http://www.finalfantasygoodies.nl
Hoe krijg je die jurk ook al weer?
Ik weet dat je als meisje bij Don naar binnen moet, en dat je een pruik en een jurk nodig hebt.
Je moet die jurk toch halen in de kleding winkel? Maar daar gebeurd nix... En de kleermaker in het café zegt alleen "Bad Times"
Ik heb wel al Cologne...
quote:Je moet ook eerst de pruik winnen met hurken. viel gluck
Op woensdag 19 februari 2003 20:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
WTF
Hoe krijg je die jurk ook al weer?Ik weet dat je als meisje bij Don naar binnen moet, en dat je een pruik en een jurk nodig hebt.
Je moet die jurk toch halen in de kleding winkel? Maar daar gebeurd nix... En de kleermaker in het café zegt alleen "Bad Times"
Ik heb wel al Cologne...
Moest eerst naar die Honey Bee Inn, om te horen over Tifa, dat ze een interview had bij de Don... Ik was te gehaast
quote:Ahhhhhh,... Wall Market
Op woensdag 19 februari 2003 20:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat was niet het probleem...Moest eerst naar die Honey Bee Inn, om te horen over Tifa, dat ze een interview had bij de Don... Ik was te gehaast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |