quote:Ik heb zelf ook flink de neiging om een paar zwarden van die site aan te schaffen. Maar denk je dat je die dingen Nederland binnen krijgt, ivm de douane?
Op zondag 9 februari 2003 00:25 schreef Ker_Plunk het volgende:
http://www.swords-online.com/website/navigator.cgi?type=display&language=&uid=G1288ehXW2&refid=None&from=fantasy&goto=so006&area=all&sort=type&level=Op deze site ga ik Sting kopen
quote:Ja, al zijn ze niet scherp en ben je minstens 18 dan mag het.
Op zondag 9 februari 2003 16:00 schreef nikanoru het volgende:[..]
Ik heb zelf ook flink de neiging om een paar zwarden van die site aan te schaffen. Maar denk je dat je die dingen Nederland binnen krijgt, ivm de douane?
Is bezit van zwaarden legaal?
(laatste post)
Ik zit te twijfelen tussen deze zwaarden...het geld heb ik ervoor...
quote:'tis een briefopener, slimmerik
Op zondag 9 februari 2003 17:19 schreef nikanoru het volgende:
[afbeelding]Ook netjes. Alleen wat voor patronen gaan erin??
Mijn cd 3 is kapot en ik wil graag verder spelen
quote:Wat denk je nou zelf
Op zondag 9 februari 2003 21:59 schreef Ajax_master het volgende:
heeft iemand final fantasy 8 voor de psx nog liggen?Mijn cd 3 is kapot en ik wil graag verder spelen
Petitie voor Squaresoft voor betere PAL conv.
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 11:02 schreef Ker_Plunk het volgende:
http://www.petitiononline.com/sq2002eu/petition.htmlPetitie voor Squaresoft voor betere PAL conv.
In Junon aangekomen,.lekker gechilled en wat materia en wapens gekocht. Hop,...met de boot naar Costa del Sol,....Diverse cut-scenes en gevechten op de boot, maar dat zeg ik niet vanwege spoilers voor anderen.
Gesaved net buiten Costa ! Geil wijf daar in dat bovenste raam
quote:Cloud zit nu bij mij in een rolstoel.
Op dinsdag 11 februari 2003 11:29 schreef Chocobo het volgende:
Final Fantasy VII updateIn Junon aangekomen,.lekker gechilled en wat materia en wapens gekocht. Hop,...met de boot naar Costa del Sol,....Diverse cut-scenes en gevechten op de boot, maar dat zeg ik niet vanwege spoilers voor anderen.
Gesaved net buiten Costa ! Geil wijf daar in dat bovenste raam
quote:Sorry, ik ben precies op disc 3 bezig - te veel lol om uit te lenen. Dit is mijn eerste re-play sinds ik hem destijds gekocht had... en ik ben zo hard aan het levellen dat je er misselijk van wordt. Heerlijk ik vermaak me kostelijk.
heeft iemand final fantasy 8 voor de psx nog liggen?Mijn cd 3 is kapot en ik wil graag verder spelen
En wat is die Rinoa een doos! Argh ik snap niet wat Squall in haar ziet. ![]()
Ik kan trouwens niet wachten op FFX-2. Komt in Maart uit in Japan... dan hebben wij hem zo ongeveer in maart 2004. *zucht*
quote:Spoiler
Op woensdag 12 februari 2003 00:37 schreef Ker_Plunk het volgende:
[afbeelding]
als ffx klaar is ga ik ff7 weer eens spelen
ben trwns bijna klaar met ffx (kan al naar sin, wil alleen alle secrets ed hebben)
quote:OMG
Op woensdag 12 februari 2003 00:37 schreef Ker_Plunk het volgende:
[afbeelding]
quote:Das de stijl. Ik geniet op en top van FFVII momenteel. Hierna is het tijd voor wat grote nieuwe games zoals Zelda en Metroid maar daarna wil ik VIII weer gaan gamen ! Die vond ik ook prachtig.
Op woensdag 12 februari 2003 10:45 schreef Mastermaus het volgende:
wat hebben ze bij ff7 toch allemaal grote poten eigenlijk
quote:ik heb um liggen!! magic_mushroom@sjunky.nl is me msn..
Zometeen ff lezen, en hopen dat ze snel Eternal Darkness sturen
ik vond dit wel een leuk verhaal
(staat over alle cars)
Commercial van FFX-2 met
Yuna
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |